2021-03-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cash
”Lanthandels” kallar man Handels i GBG...
Korrekt
Citera
2021-03-31, 14:35
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/56KO8W/lackbergs-dyra-paskpresent-till-maken

Det här är helt fascinerande. Alltså va? "Valpen, här har du lite brödsmulor, kom till mamma." Varför inte ge något alls? Oitroligt kul, fattar inte gigolon hur offentligt förnedrad han blir? Eller har valpen varit otrogen och mamma ger lite offentlig bestraffning på detta vis? Är Camilla orolig att valpen skulle cashat ut om hon gav honom 10%?
Citera
2021-03-31, 14:46
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/56KO8W/lackbergs-dyra-paskpresent-till-maken

Det här är helt fascinerande. Alltså va? "Valpen, här har du lite brödsmulor, kom till mamma." Varför inte ge något alls? Oitroligt kul, fattar inte gigolon hur offentligt förnedrad han blir? Eller har valpen varit otrogen och mamma ger lite offentlig bestraffning på detta vis? Är Camilla orolig att valpen skulle cashat ut om hon gav honom 10%?

Kanske ett enkelt sätt att få lite gratis PR och tidningsartiklar?
Hörs man inte finns man inte, etc. osv.
Citera
2021-03-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Kanske ett enkelt sätt att få lite gratis PR och tidningsartiklar?
Hörs man inte finns man inte, etc. osv.
Och Simon tuggar i sig? Ooooooo jag får ångest bara av att tänka på det. MMA-gossen, mammas ponke. Huuuhh.
Citera
2021-03-31, 15:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

Hahaha, så jävla förnedrande....
Citera
2021-03-31, 15:07
Medlem
Ur artikeln i Aftonbladet:" Första gången paret träffades var på en jubileumsfest som Camilla Läckberg höll i. Simon Sköld var då inhyrd som entrévärd, och jobbade både skjortlös och inoljad under festen."

Stilpoäng för både Simon och Camilla hur dessa träffades tycker jag. Är Simon en jättebebis?
Citera
2021-03-31, 15:11
Medlem
En procent, perfekt. Som delägare kan även han få rot-avdrag.
Citera
2021-03-31, 16:31
Bannlyst
tillhör det mest bisarra jag läst.

hon måste ju vara helt sinnessjuk.
Citera
2021-03-31, 18:37
Medlem
Kackelhuss avatar
Nu har jag aldrig läst den här jävla kärringens verk men fy fan vilka värdelösa fucking böcker! Samma som med 50 shades of shit. Människor är helt enkelt värdelösa jävla avskräden och gillar sånt här skit. Som person är det uppenbart för alla med lite intutition att hon är VEDERVÄRDIG. Varför ska jag behöva leva i ett samhälle där man måste låtsas så jävla mycket. Blääää

Zombiesjukan kom och ta oss!
Citera
2021-03-31, 18:38
Medlem
rex144s avatar
Vilken idiotisk och fantasilös present, en författarinna har noll fantasi?

En sådan gåva är en förödmjukelse, han får 1% av lägenheten, varför kan han inte få en present som är 100% hans? En dyr klocka har han kanske redan fått men varför inte en sportbil? En dyr pistol, kanske ett japanskt svärd- katana, de kan kosta hundratusentals kronor.

Läckberg har blivit en tjock kärring, han har säkert en stor kuk som hon gillar att rida, men han har nog tröttnat på henne och får inte samma stånd längre, hon är väl mitt uppe i menopaus, slutar ha mens.. vilket kommer sänka hennes ämnesomsättning ytterligare.
Senast redigerad av rex144 2021-03-31 kl. 18:43.
Citera
2021-03-31, 18:49
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Och Simon tuggar i sig? Ooooooo jag får ångest bara av att tänka på det. MMA-gossen, mammas ponke. Huuuhh.

Att han tränar MMA har inget med det här att göra.
Han är i underläge på alla sätt och vis och får nog bara åka med på åkturen
Citera
2021-03-31, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Att han tränar MMA har inget med det här att göra.
Han är i underläge på alla sätt och vis och får nog bara åka med på åkturen
Så otroligt förnedrande. Riktigt j-a hunsad. Har han inga kompisar som kan skaka liv i honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in