2021-03-31, 19:45
Medlem
matte.blattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpan12
Hur är han som person då? Av vad du hört?
Vad sa han som fick dig att tro det?

Asså som jag sa så var det legit en öl. Inget mer. Det var under juletid och han drogs bah med som en eftertanke tror jag av dem andra "polarna" han hade. Men från vad mitt minne kommer ihåg så var han blyg av sig och sa inte mycket, men när han pratade så stammade han och var allmänt skum. Kändes som typen som skulle kunnas tänkas utföra ngt attentat av denna sorten. Men sen igen så vet vi inte om det är han eller inte. Men troligen är det de tyvärr. Synd att offret dog i sådan ung ålder.
Citera
2021-03-31, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Sökte på Öppet arkiv och på Youtube, lite snabbt - fann inget.
Jag misstänker att någon redan har svarat. Men fotot med mgm och Anne Lundberg är nog bara ett vanligt fan-foto taget med hans mobil typ?
Citera
2021-03-31, 19:46
Medlem
Citat:
Hur är han som person då? Av vad du hört?
Vad sa han som fick dig att tro det?
Jag skulle inte säga att han givit sken av att vara en kallblodig mördare. Ganska snäll kille, kufig men snäll
Citera
2021-03-31, 19:48
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Är sidan nertagen?
Får upp att den är trasig eller tagits bort....

haha, du måste byta ut asteriskerna mot bokstäver.....
Citera
2021-03-31, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgrego
Jag skulle inte säga att han givit sken av att vara en kallblodig mördare. Ganska snäll kille, kufig men snäll

Nej det tror jag inte att någon vill beskriva en bekant som, det är alltid efter att något skett som folk kan tänka sig det när man tänker efter. Däremot så har han nog själv känt sig lite som en outsider, iallafall vad man kan se från hans Facebook, även om hela sanningen givetvis inte finns där.
Citera
2021-03-31, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
FAN HELVETES SKIT....

Vart enda jävla tråd på Flashbback så innehåller det 95% bullshit / bråk / bebisfasoner / gnäll..... En liten del ställer en fråga som redan har skrivits på tråden och 2% innehåller intressanta saker, men det är så jävla tråkigt att man ska gå igenom detta 95%-igs bullshit så det blir bara jobbigt att följa. Jag misstänker att dom senaste dagarna framöver så kommer denna tråd bara innehålla BULLSHIT och ingen fakta.

Bbbbbaaaaasshhhhhhhhhhhh
Anmäl inläggen på "Rapportera" som står under inlägget. Trams och off Topic. Man blir faktiskt bara trött. Vad som dessutom är fakta är att han varken är häktad eller åtalad, för att inte tala om dömd. Vi får avvakta och se vad polisen släpper till media. Ett förhör har hållits. Nytt förhör imorgon.
Citera
2021-03-31, 19:53
Medlem
Flygförbud i Höör till 21.00, då passar flygklubben på att flyga förbi. Inte många meter från hans kåk - bild —-> https://ibb.co/3FFtZZv

Det jag dock inte förstår är hur någon som åker utomlands så mycket som honom fortfarande kan bo hemma?
Citera
2021-03-31, 19:57
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Vad har du trott ? Detta är ett jävla tveksamt forum för någon som inte fattar poängen.
Enligt ryktet fick han aspie efter han råkade sätta en makron i halsen.

Jag har nu lagt till att jag menar stora trumman kring hennes försvinnande, eftersom det tydligen inte framgick..
Citera
2021-03-31, 19:57
Medlem
Citat:
Nej det tror jag inte att någon vill beskriva en bekant som, det är alltid efter att något skett som folk kan tänka sig det när man tänker efter. Däremot så har han nog själv känt sig lite som en outsider, iallafall vad man kan se från hans Facebook, även om hela sanningen givetvis inte finns där.
Jag är inte bekant med honom på så vis att jag känner honom. Men vet vem han är, jag är själv uppvuxen på möllevägen bara ett stenkast från familjen Gran
Citera
2021-03-31, 19:58
Medlem
Citat:
Har någon skrivit taskigt om offret här?

Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
kommer nog ganska snart, givet att han inte tillhör någon annan ömkansvärd grupp, typ downs syndrom (det vore funkofobiskt)

Typ Downs syndrom ? Ska då informera att det finns inte ett mordfall eller ett brott som är begått av en sådan människa . Har en son m det och mer kärleksfull människa finns inte . De brukar kallas människor m en extra kromosom . Sedan mycket snack om diagnoser här på både brottsoffer och gärningsman ? Har jobbat inom psykiatrin i över 25 år och med alla studier som finns så begås grova brott av så kallade ” friska personer i 98% av fallen . 2% av grova brott begås av psykiskt sjuka och med andra olika sorters funktionsnedsättningar . Så de vi borde vara rädd för är de 98% som är friska ...
Människor m Asberger är ofta ensamvargar , lugna och oftast väldigt intelligenta ... ingen direkt mördartyp . Men om dessa m olika funktionsnedsättningar tex använder droger kan det däremot förändra deras hela personlighet till det sämre .
Citera
2021-03-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Tack! Pallar du ge en snabb sammanfattning i typ punktform?

Ger det ett försök.
1. BO har vad jag förstått tillbringat kvällen med Mgm.
2. Sedan ska hon ha lämnat "vännen" vid ca 02:00 tisdag Natt.
3. MGM vet jag inte mycket om mer än att personen i fråga har delat systerns Facebook inlägg om sin försvunna syster. (som senast sågs 02:00 i tisdags natt) (förmodligen då av Mgm).
4. En stor sökinsats drog igång. Och polisen gick hyfsat snabbt ut med att dom misstänkte (först människorov) sedan över till misstänkt mord då dom funnit något (oklart vad).
5. Nu vet jag inte så mycket mer än att MGM ska vara en p*ilip Gra*n = * H. Född 1994.
EDIT: och sen 6. Kvinnan hittades död och personen i fråga ska (enligt olika källor) vara den P*ilip Gra*n som är MGM
* = H
Senast redigerad av Kenta135 2021-03-31 kl. 20:05.
Citera
2021-03-31, 20:04
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Missuppfatta dig med avsikt, ingen diss .
Starka kopplingar och bevis.

Skulle vara intressant att veta vilka de bestod av. Hon hade väl inte ens vart borta ett helt dygn när de började snacka mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in