Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Snabbfråga. Den misstänkte gm, är denne svensk eller ”svensk”?
Svensk
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Och trots det ofattbart sorgliga beskedet ändå större möjligheter för de anhöriga att få ett avslut och inte behöva våndas i ovisshet.

Ja och så får dom ta farväl ordentligt.

Det verkar inte vara helt planerat så förhoppningsvis gick det fort det som hände fast det hade varit bättre om det inte hände alls.

Jag kan förstå att tjejer blir kränkta av att höra bäst att gå i grupp om man är ute på nattpromenad. Fast samtidigt så blir det både tryggare och en trevligare promenad om man är några stycken, gäller ju även för killar. Inte för att jag tror hon var ute på någon nattpromenad i just det här fallet.
Citera
Medlem
Citat:

MGM är skåning, kan säkert klassas som halvdansk i vissa kretsar men i Skåne är han "bonne" eller lantis.
Citera
2021-03-31, 19:40
Medlem
matte.blattes avatar
Citat:

Han är rikssvensk, tog en öl med honom nyligen. Inte för jag känner honom, men den utökade familjen gör det dessvärre. Och jag kan säga att från min konversation med honom då i december så förstod jag att han var på spektrat.
Citera
Medlem
Citat:

Skulle mer säga dansk, bodde väl i skåne eller nått därnere..

ang FUP, tar väl minst 3 månader, mycket arbete bakom en sån
Citera
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Spekulationer beror på brist på information och handlar främst om att polisen numera sviker medborgarna och inte informerar om vad som händer eller i många fall desinformerar medvetet.

Naturligtvis är alla intresserade av vad som hänt, men det ger inte Polisen skyldighet att berätta vad dom vet och riskera att förstöra sin egen utredning. Så länge inte utredningen är klar, och eventuella vittnen riskerar att påverkas av uppgifter i massmedia får vi trotts allt vara nöjda med att vänta på dom fakta och svar som finns.
Citera
2021-03-31, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philip_grahn
Varför spekuleras det i att GM har stått och smugit på henne i skogen när hon har varit på väg hem likt nån medioker Beck film? Självklart så har GM och BO umgåtts under kvällen med alkohol inblandat i hans källarrum. BO lämnar efter gräl varpå GM följer efter henne ut och under ren impulsivitet har ihjäl henne. Anledningen till att dom tagit GM så fort är att han helt enkelt var den sista som såg henne vid livet varpå även han automatiskt blir MGM.

Exakt så. Tack!
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
"VI" har bäddat för sånt här länge nu så ,sätt igång och vänj er nu! (skit smittar av sig)

Bo Persson, som bor i området där kvinnan försvann, är skakad och följer på avstånd polisens arbete som pågår i det avspärrade området vid en å som löper genom ett villakvarter i centrala Höör.

– Konstigt, det är obehagligt. Det är sådant man kan tro inte händer här i Höör, säger han.
Senast redigerad av Erik Öst 2021-03-31 kl. 19:46.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte.blatte
Han är rikssvensk, tog en öl med honom nyligen. Inte för jag känner honom, men den utökade familjen gör det dessvärre. Och jag kan säga att från min konversation med honom då i december så förstod jag att han var på spektrat.

Hur är han som person då? Av vad du hört?
Vad sa han som fick dig att tro det?
Citera
2021-03-31, 19:42
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Eftersom att det nu är en svensk gärningsman (för ovanlighetens skull...) hur lång tid tar det för PK-media-/SVT att flasha ut bilden på SVENSKA herr Aspberger?
När han är dömd. Så jävla trött på såna larv kommentarer.
Citera
2021-03-31, 19:43
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persson2021
Nästan alla kvinnomord som begås beror på svartsjuka, eller om det var ett sexuellt motiv för att tysta en våldtäkt.
Vem är svartsjuk på BMI nästan 30... Sådana kvinnor brukar generellt sett nonchaleras. Man undrar i vilket syfte han mördade henne. Var han så jäkla desperat.

Sånna som du gör mig pissigt förbannad. Kan inte man vara kär i en tjej/kille vars BMI är 30? Du låter helt idiotisk alltså. Dessutom vet vi inte motivet, så lugna ner dig och sluta skriv så jäkla korkade saker
Citera
2021-03-31, 19:43
Medlem
elidahmes avatar
Mgm är aspie hit och mgm är mongo dit. Hur kommer det sig att de slog på stora trumman kring hennes försvinnande så fort? Finns det några svar kring den frågan än?
Senast redigerad av elidahme 2021-03-31 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in