Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Spelar ingen roll vilken av MÄNNISKORNA det handlar om och nu råkade det vara just Nardos och du kan bespara mig dina främlingsfientliga åsikter. Flickan heter Nardos och är lika mycket värd som alla andra på den här jorden. Att hennes beteende ibland spårar ur, det är en sak men att hålla på att kasta ur sig sånt här är bara onödigt och enkelspårigt. Brukar tycka dina inlägg är vettiga men ibland helt onödiga ord som du inte behöver förmedla då du verkar rätt klok. Jag ser till människan, inte ursprung!
Mouchino. Jag skulle balansera upp det dvs, alla vet att han är som en fluga som dras till skit när det gäller mat. Spelevinkeln är sådan sen länge. Att sedan "den afrikanska flickan" tror hon äger huset gör det inte bättre. Att namedroppa spydigheter gör jag med jämna mellanrum. Ordet neger är i alla fall i min krets, just bara ett ord, det använder jag för att sätta en tyngd på vad jag egentligen tycker om personen och dennas beteende. Skulle jag kalla min store favorit Denzel Washington för neger, naturligtvis inte. Eller Eddie Murphy eller Richard Pryor, de är inte för mig negrer då deras beteende inte är det heller. Men jag lovar att i mina svar till dig inte använda det. Okay.