Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Som jag sa så tycker jag att det bästa hade varit om Madde åkt hem eftersom jag visste att detta skulle hända. Hon är kär, och Adrian skiter totalt i henne eller är den största fegisen som andats. Hennes enda fokus är och har från start varit Adrian till 100%. Detta kommer bara eskalera, hon kommer må sämre och sämre medan Adrian kommer fortsätta ignorera henne.
Jag vet inte om det stämmer att Adrian verkligen sade "vi ska dejta på utsidan" när de skulle gå till annexet. Jag tror mer på "vi ses på utsidan". Vilket egentligen är neutralt. Man märkte att han var jättenervös över vem som skulle komma tillbaka och jag tror att han helst hade sett Katti eftersom hon var lite av en trygghet för honom. Sen kom Madde tillbaka och han visste att romanshetsen skulle fortsätta.
Kvällen innan utröstning grät Madde i soffan. Adrian ignorerade henne, låg och kliade på Nardos och skojade med Emelie på badrummet istället för att prata med henne.
Ikväll har Madde suttit och varit jätteledsen och Adrian får info om det men ligger ändå och kliar på Nardos och skojar med de andra och ignorerar Madde igen.
Ni som tror att han har intresse av henne måste vara blinda. Han skiter i henne. Han har gett henne halvsignaler om intresse och hon har gått igång på det och kärat ner sig. En riktig man hade sagt hur läget ser ut. Adrian är en jävla skitstövel. fegis, och tönt. Så nu fick jag det sagt. Hoppas Madde inser att hon förtjänar bättre för hon verkar vara en riktigt bra tjej.
Det enda positiva jag ser med att hon är kvar (för att hon mår dåligt av att vara därinne inte för att jag inte gillar henne) är att folk kommer få upp ögonen mer för att Adrian beter sig svinigt mot henne. Ut med Mössan. Då blir allt bättre.
Klockrent Ridne.
Alltså denna jävla "officer" måste vara den mest överskattade deltagaren någonsin!
Folk har ju (helt obegripligt) byggt upp en sån jävla hype omkring denna kopiöst intetsägande tråkmåns, fast det ALDRIG händer ett skvatt med honom.
Han är ju bara som en stum butler som serverar mackor med dryck till dom andra, låtsas vara psykolog med stenansikte emellanåt och hans enda positiva egenskap är att han är en jävel på att konstant, som en (trasig) robot skjutsa konservburkar fram och tillbaka och så givetvis den otroliga egenskapen att ha kunna på sig en mössa !? 😳
Dessutom måste han ju vara asexuell eller möjligen impotent (eller så är han faktiskt en robot?) 🤔, inget fel i det liksom men hur i helvete folk kan tolka det som att "han är bara där för miljonen" är ju helt obegripligt !?
Sen bygger man upp nåt slags fabricerad jävla "kärleksdrama" så fort han har tittat på nån av tjejerna, eller tvingat nån kvinnlig deltagare att stå i skamvrån ett tag för att deras förmåga att skjutsa burkar inte varit bra nog!?
Helt jävla obegripligt! Han är ju INTE intresserad av kvinnor eller ja människor överhuvudtaget.
Bara skjutsa konservburkar, det är vad livet går ut på för honom. 😉
Det är ju bara det han kan bidra med!
Eller just ja, han är ju en jävel på att servera mackor med dryck åt dom andra när dom har fest (som han aldrig deltar i).
Men verkar ju som en del iaf (tillslut!) insett viken radiostyrd och fullständigt meningslös tomte han är.