2021-03-31, 13:58
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Apropå aprilskämt. Var det någon som hörde samtalet mellan Jullan och Madde i poolrummet tidigare? Jag kom in mitt i men Jullan sa nåt om att efter 00.00 (natten till1 april?) säga att de var mullvadar och sen säga att det är ett aprilskämt..
Hörde som sagt bara bitar av samtalet och höll på med annat samtidigt så om någon vill fylla på med info så gör gärna det

Jag fattade det som att hon och Madde planerade att göra något aprilskämt tillsammans efter midnatt..

edit: kanske hörde fel
2021-03-31, 13:58
Medlem
det var hemskt vad peddi blev intreserad av naglar helt plötsligt? tror han helt ärligt att julia kommer winga honom till tess eller
2021-03-31, 14:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Alltså Alex <3

Hörde ni vad han sa till Negeros nyss?

"Du låter värre än min famors tupp och dennes hönsgård! Förstår att det är så man kommunicerar i Bajshyddeland men inte här. Dämpa dig!"

Är detta helt säkert?
2021-03-31, 14:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det var hemskt vad peddi blev intreserad av naglar helt plötsligt? tror han helt ärligt att julia kommer winga honom till tess eller
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Någon som vet hur mkt Julias nagelsalong omsätter?

861tkr 2019 om man googlar... (Egoistas by Cindy&Offmind)
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Skall balansera upp det lite, negerflickan äger inte hela huset.

Spelar ingen roll vilken av MÄNNISKORNA det handlar om och nu råkade det vara just Nardos och du kan bespara mig dina främlingsfientliga åsikter. Flickan heter Nardos och är lika mycket värd som alla andra på den här jorden. Att hennes beteende ibland spårar ur, det är en sak men att hålla på att kasta ur sig sånt här är bara onödigt och enkelspårigt. Brukar tycka dina inlägg är vettiga men ibland helt onödiga ord som du inte behöver förmedla då du verkar rätt klok. Jag ser till människan, inte ursprung!
2021-03-31, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ok, intressant. Tack!
2021-03-31, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag är lika blåögd. Men nu har det satt sig. De enda som är sig själva, på gott och ont, är faktiskt de du nämner. Ingen av de tar skit. Som sagt, jag gillar brutal ärlighet. Inget tassande eller spel för kameran. Hur mycket jag än kan ogilla en människa så vet jag åtminstone var jag har vän eller fiende. Bra där kagay.
Fast det tog ju sin tid för dig att värma upp både till Officeren och Dompa för mig var det liksom "instant" attachment... och du fördröjde med att ta avstånd från AD. Ja precis, men samtidigt så är Julia för lugn, vänlig och klickar typ med alla i huset vilket kan förhindra uppkomst av konflikter, man vill liksom se hennes fiesty side och sätta Nardos på plats men det kommer förmodligen inte hända för hon har lagt "Olga" på hyllan. Mergim däremot kommer garanterat inte back down och clasha med Nardos och trycka på "hennes knappar" (hennes favvo uttryck)
2021-03-31, 14:05
Medlem
Så nu säger Madde att hon grät igår för allt annat utom Adrian? Intressant
2021-03-31, 14:06
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69

Inte för att jag egentligen bryr mig om vad hennes salong omsätter och vad som är bra/dåligt för en nagelsalong men visst var det nån gång det sista halvåret på 2019 som hon öppnade salongen?

Kan minnas fel men har ett minne av att hon sa att salongen var ganska nyöppnad när hon klev in i BB i februari 2020?
2021-03-31, 14:06
Medlem
Varför har Adrian ändrats så mke sen victoria kom in och nu när han och peddi hänger ständigt. Han har blivit as jobbig. Trodde aldrig jag skulle säga detta men Nardos drar fram bättre sidor av hnm.
2021-03-31, 14:07
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Igår pratade Julia och Victoria om att skoja med deltagarna och säga att de är mullvadar första april.
Det missade jag. Tack för infon
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag fattade det som att hon och Madde planerade att göra något aprilskämt tillsammans efter midnatt..

edit: kanske hörde fel
Ja så uppfattade jag det med men hörde bara små bitar om det.. Funderade lite löst om Jullan planterade nåt som en extra twist om det faktiskt är ett aprilskämt från produktionen att de tre gamla är inslängda igen. Blir spännande att se upplösningen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in