2021-03-31, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
861tkr 2019 om man googlar... (Egoistas by Cindy&Offmind)
oj 861.000 på 2 personer och nu har det mer än halverats, så runt 230.000 / år före skatt som egen företagare med alla avgifter och hyror... stackars julia har det tufft just nu, förstod det när hon tog en timanställning på arken zoo 💜 hoppas vindarna vänder för henne, hon kämpar hårt
2021-03-31, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kagay1 styr hela den här tråden. Flashbacks egna superbög med spåkulor i pungen. Förutspått vartenda move hittills.

Håll koll o läs denna persons inlägg noggrant säger jag bara.
Puss på dig! känner mig väldigt smickrad av dina varma ord.
2021-03-31, 14:10
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inte för att jag egentligen bryr mig om vad hennes salong omsätter och vad som är bra/dåligt för en nagelsalong men visst var det nån gång det sista halvåret på 2019 som hon öppnade salongen?

Kan minnas fel men har ett minne av att hon sa att salongen var ganska nyöppnad när hon klev in i BB i februari 2020?

Kan vara så! Ser på info att företaget startades Maj 2018, men salongen behöver ju inte ha öppnats för det.. Googlar man vidare så ser man att hon har vunnit SM flera gånger (nagelvård?) så hon kan säkert sin sak...
2021-03-31, 14:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Spelar ingen roll vilken av MÄNNISKORNA det handlar om och nu råkade det vara just Nardos och du kan bespara mig dina främlingsfientliga åsikter. Flickan heter Nardos och är lika mycket värd som alla andra på den här jorden. Att hennes beteende ibland spårar ur, det är en sak men att hålla på att kasta ur sig sånt här är bara onödigt och enkelspårigt. Brukar tycka dina inlägg är vettiga men ibland helt onödiga ord som du inte behöver förmedla då du verkar rätt klok. Jag ser till människan, inte ursprung!

Mouchino. Jag skulle balansera upp det dvs, alla vet att han är som en fluga som dras till skit när det gäller mat. Spelevinkeln är sådan sen länge. Att sedan "den afrikanska flickan" tror hon äger huset gör det inte bättre. Att namedroppa spydigheter gör jag med jämna mellanrum. Ordet neger är i alla fall i min krets, just bara ett ord, det använder jag för att sätta en tyngd på vad jag egentligen tycker om personen och dennas beteende. Skulle jag kalla min store favorit Denzel Washington för neger, naturligtvis inte. Eller Eddie Murphy eller Richard Pryor, de är inte för mig negrer då deras beteende inte är det heller. Men jag lovar att i mina svar till dig inte använda det. Okay.
2021-03-31, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Varför har Adrian ändrats så mke sen victoria kom in och nu när han och peddi hänger ständigt. Han har blivit as jobbig. Trodde aldrig jag skulle säga detta men Nardos drar fram bättre sidor av hnm.

Jag upplever inte det men jag tror mycket handlar om det Victoria sa till honom i slussen samma dag som hon kom in, hon sa något om utsidan men som ingen kunde uppfatta exakt vad pga kodord.
2021-03-31, 14:11
Medlem
GaffelJannes avatar
Vem fan sprayar parfym i armhålorna
2021-03-31, 14:12
Medlem
judith älskar verkligen att snacka om kuk
2021-03-31, 14:14
Medlem
GaffelJannes avatar
Någon mer som upplever att kamerorna typ laggar? Eller är det bara för mig? Skumt..
Medlem
icons avatar
Dags för tävling snart? Vilka hoppas ni vinner immunitet idag?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klockrent Ridne.

Alltså denna jävla "officer" måste vara den mest överskattade deltagaren någonsin!

Folk har ju (helt obegripligt) byggt upp en sån jävla hype omkring denna kopiöst intetsägande tråkmåns, fast det ALDRIG händer ett skvatt med honom.

Han är ju bara som en stum butler som serverar mackor med dryck till dom andra, låtsas vara psykolog med stenansikte emellanåt och hans enda positiva egenskap är att han är en jävel på att konstant, som en (trasig) robot skjutsa konservburkar fram och tillbaka och så givetvis den otroliga egenskapen att ha kunna på sig en mössa !? 😳

Dessutom måste han ju vara asexuell eller möjligen impotent (eller så är han faktiskt en robot?) 🤔, inget fel i det liksom men hur i helvete folk kan tolka det som att "han är bara där för miljonen" är ju helt obegripligt !?

Sen bygger man upp nåt slags fabricerad jävla "kärleksdrama" så fort han har tittat på nån av tjejerna, eller tvingat nån kvinnlig deltagare att stå i skamvrån ett tag för att deras förmåga att skjutsa burkar inte varit bra nog!?

Helt jävla obegripligt! Han är ju INTE intresserad av kvinnor eller ja människor överhuvudtaget.

Bara skjutsa konservburkar, det är vad livet går ut på för honom. 😉

Det är ju bara det han kan bidra med!
Eller just ja, han är ju en jävel på att servera mackor med dryck åt dom andra när dom har fest (som han aldrig deltar i).

Men verkar ju som en del iaf (tillslut!) insett viken radiostyrd och fullständigt meningslös tomte han är.

Haha ditt var också klockrent Slangen
Spot on med att han är en butler med stenansikte. Förstår inte heller hur alla kan få allting han gör till ett tecken på intresse. Den enda han isåfall har intresse för är Nardos. Så trött på att denne torre fjant ska få fribiljett till finalen enbart pga att han ser ut som Danny Saucedo. Han är bara yta och noll personlighet och bjuder inte på sig själv. Tyvärr blir vi nog inte av med burkputtaren på länge eftersom folk av någon anledning älskar honom.
2021-03-31, 14:15
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
judith älskar verkligen att snacka om kuk
Hon är för ful för att få kuk så får nöja sig med att käka skäggbiff istället. Innerst inne hade hon velat få ligga med en man.
2021-03-31, 14:17
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Dags för tävling snart? Vilka hoppas ni vinner immunitet idag?

Japp, snart smäller det!!!
Vad sägs om lag Simon??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in