2021-03-31, 08:31
Medlem
ololizozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
https://docklandet.se/collections/korta/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-rebecka

6.995 kr kostade min. Hett tips!

Kan bara instämma. Nu har jag förvisso inte exakt "Rebecka" utan "Julia", men verkar vara snarlika dockor. Hur nöjd som helst!

Men jag funderar även på en normalstor.

https://docklandet.se/collections/langa/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-jenna
https://docklandet.se/collections/langa/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-elin

Just dessa 2 dockor har jag sett i verkligheten och de är verkligen bedårande vackra. Men väldigt tunga också. Men jag är faktiskt mest intresserad av en till docka som sällskap. Ståendes i ett hörn eller sittandes i en stol. Har en liten idé om hur jag ska styla en fullstor docka också, lite inne i cosplay och tror framförallt "Jenna" med sin smala midja och stora byst går bra ihop med fantasytemat jag är inne på.
Citera
2021-03-31, 08:55
Medlem
ololizozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Next level incel att ha en sexdocka. Hur kan man leva ett gott liv när man vet att man ligger och skedar en docka gjord av kortväxta asiatiska gubbar och tro det är ens flickvän?
Att ha en fleshlight har man av ett syfte, att runka med.
En sexdocka köper man för att få känna närhet och få en gf-experience. Det är tragiskt.
Skulle inte ens ta emot en sexdocka om jag så fick en gratis, för du betalar med din självrespekt och den är ovärderlig.

Tjena Somaimonkey!

Varför är det mer tragiskt med en sexdocka än en fleshlight tycker du? Respekterar självklart dina åsikter! Men tycker faktiskt du är lite fördomsfull och har en tråkig inställning för människor. Lite tragiskt kanske.

Sen att du själv har ett syfte att runka med din fleshlight.. Kul! Men du tror inte de som köper sexdockor också har syften med det?

Angående din teori om kortväxta asiatiska gubbar. Du vet att dessa tomtenissar även tillverkar dina kläder och din elektonik? Hur känns det att titta på din skärm som dessa förskräckliga små herrar tillverkat?
Citera
2021-03-31, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ololizoz
Tjena Somaimonkey!

Varför är det mer tragiskt med en sexdocka än en fleshlight tycker du? Respekterar självklart dina åsikter! Men tycker faktiskt du är lite fördomsfull och har en tråkig inställning för människor. Lite tragiskt kanske.

Sen att du själv har ett syfte att runka med din fleshlight.. Kul! Men du tror inte de som köper sexdockor också har syften med det?

Angående din teori om kortväxta asiatiska gubbar. Du vet att dessa tomtenissar även tillverkar dina kläder och din elektonik? Hur känns det att titta på din skärm som dessa förskräckliga små herrar tillverkat?
Jag förklarade bokstavligen skillnaden mellan en fleshlight och en låtsasflickvän, tänker inte förklara igen. Förklarade också skillnaderna i syftet mellan en fleshlight och en låtsasflickvän.

Och ja, asiater tillverkar min skärm som jag använder för att interagera med RIKTIGA tjejer, skillnaden är att mina riktiga tjejer är gjord utav kött och blod. Dina är gjorda av, återigen, kortväxta asiater.
Citera
2021-03-31, 09:48
Medlem
ololizozs avatar
Citat:
Jag förklarade bokstavligen skillnaden mellan en fleshlight och en låtsasflickvän, tänker inte förklara igen. Förklarade också skillnaderna i syftet mellan en fleshlight och en låtsasflickvän.

Och ja, asiater tillverkar min skärm som jag använder för att interagera med RIKTIGA tjejer, skillnaden är att mina riktiga tjejer är gjord utav kött och blod. Dina är gjorda av, återigen, kortväxta asiater.

Bokstavligen vart då?
Jag tror nog det är vanligare att folk använder en sexdocka i "runksyfte" än som någon låtsasflickvän. Men vad vet jag

Varför skulle jag inte integrera med riktiga tjejer bara för att jag har en sexdocka? Jag har både fru och en gedigen meritförteckning gällande kvinnor, fyi

En sexdocka är såklart inte en "riktig tjej av kött och blod". Men det finns både för och nackdelar med det.. Och oftast är det ju fördelarna som folk är ute efter..
Inte bara desperata "incels" som har dockor vetu.
Citera
2021-03-31, 10:02
Medlem
Citat:
Bokstavligen vart då?
Jag tror nog det är vanligare att folk använder en sexdocka i "runksyfte" än som någon låtsasflickvän. Men vad vet jag

Varför skulle jag inte integrera med riktiga tjejer bara för att jag har en sexdocka? Jag har både fru och en gedigen meritförteckning gällande kvinnor, fyi

En sexdocka är såklart inte en "riktig tjej av kött och blod". Men det finns både för och nackdelar med det.. Och oftast är det ju fördelarna som folk är ute efter..
Inte bara desperata "incels" som har dockor vetu.
Du runkar inte med en sexdocka, du knullar den.
Har svårt att tro att någon som är successful med tjejer skulle köpa en låtsastjej för flera tusen.
Det enda man behöver för att få kuken masserad är ett hål av nått slag, tex knuten hand, fleshlight, makaroner i termos, farmors urna etc etc.
Behöver man mer än det så söker man något på ett djupare plan än bara lägga en sats. Förslagsvis närhet, en låtsasflickvän, eller ett botemedel för sin ensamhet.
Citera
2021-03-31, 13:34
Medlem
ololizozs avatar
Citat:
Du runkar inte med en sexdocka, du knullar den.
Har svårt att tro att någon som är successful med tjejer skulle köpa en låtsastjej för flera tusen.
Det enda man behöver för att få kuken masserad är ett hål av nått slag, tex knuten hand, fleshlight, makaroner i termos, farmors urna etc etc.
Behöver man mer än det så söker man något på ett djupare plan än bara lägga en sats. Förslagsvis närhet, en låtsasflickvän, eller ett botemedel för sin ensamhet.

Lika mkt som du knullar din fleshlight

Själv tycker jag en snygg docka är bra mycket mer upphetsande än att runka i nån jävla termos. Aldrig fattat grejen riktigt. Vi är olika helt enkelt!

Men men, om du vill gå in på "djupare plan" så är sexdockor extremt populärt världen över vad du än vill tro Något att fascineras över kanske. Hur är människor funtade egentligen? Livets myserier
Citera
2021-03-31, 21:44
Medlem
Citat:
Lika mkt som du knullar din fleshlight

Själv tycker jag en snygg docka är bra mycket mer upphetsande än att runka i nån jävla termos. Aldrig fattat grejen riktigt. Vi är olika helt enkelt!

Men men, om du vill gå in på "djupare plan" så är sexdockor extremt populärt världen över vad du än vill tro Något att fascineras över kanske. Hur är människor funtade egentligen? Livets myserier
Du kan inte på fullaste allvar mena att du får bånge av en docka? Åh herre min skapare.

Kan rita en streckgubbe med fitta på ett papper och skicka till dig som du kan runka till ifall du vill. Same same.
Citera
2021-04-01, 18:56
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Next level incel att ha en sexdocka. Hur kan man leva ett gott liv när man vet att man ligger och skedar en docka gjord av kortväxta asiatiska gubbar och tro det är ens flickvän?

Varför måste man tro att det är ens flickvän?
Hur mysigt som helst att mysa med min lilla docka serru Rekommenderar att du skaffar en själv. Verkar behövas!
Citera
2021-04-06, 19:09
Medlem
ololizozs avatar
Citat:
Du kan inte på fullaste allvar mena att du får bånge av en docka? Åh herre min skapare.

Kan rita en streckgubbe med fitta på ett papper och skicka till dig som du kan runka till ifall du vill. Same same.

Gör du det så kan jag rita en streck-termos till dig i utbyte
Citera
2021-04-16, 10:58
Medlem
Citat:
Gör du det så kan jag rita en streck-termos till dig i utbyte
Nu har jag inte knullat en termos eftersom jag till att börja med inte äger någon, sen tänder jag inte på det visuella med en termos. Men det gör du, med din ching chong-massproducerade låtsasflickvän.
Tänk att ha barn och bo med en sån som dig. Du hade garanterat låst in dig på toan med dotterns barbiedockor och runkat flenskuken åt barbies plastfitta.
Läcker försats av skyltdockorna på HM, sök hjälp ditt mongo.
Citera
2021-04-18, 20:37
Medlem
RalfFarleys avatar
Nu har jag köpt mig en sexdocka .
Pipedreams Kitty.

Väldigt nöjd.
Citera
2021-04-30, 07:36
Medlem
Blir så less. Vakna tidigt och åkte till post nord för att hämta min nya docka. Hade höga förväntningar då detta verkade vara bra på alla sätt och vis. Men vilken miss... Dockan ser långt ifrån ut som på bilderna, helt sne och kvaliteten är skit. Så vill verkligen varna för dhgate.com!! Trodde de skulle vara bättre än aliexpress men tji fick jag. Köpte en docka där tidigare och var samma visa.

Ska kolla runt lite på de svenska sidorna istället.. Tar gärna emot tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in