2020-10-21, 19:39
Medlem
Hans.Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Har oxå funderat Docklandet.
Kändes det bra att handla där ?

Köpte en medelstor docka där för en månad sedan. Jag skickade först en hel del frågor till deras kundtjänst och fick snabba svar på mina frågor.

Dockan ser ut som på bilderna (fast andra kläder som jag inte gillar så mycket, jag kommer nog att köpa andra).

Allt var precis som jag trodde att det skulle bli. Huden känns som riktig hud med, så jag är nöjd!
Citera
2020-10-25, 11:53
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Jag är nyfiken på "Julia", är den fortfarande till belåtenhet?
Egentligen är jag jäkligt sugen på Michelle (https://docklandet.se/products/reald...docka-michelle). Men den är alldeles för tung för mig, då Anna som jag har sen tidigare även den är vädligt tung. Och Michelle är MYCKET tyngre!
Så jag tror Julia kan bli bra.. Synd att hon inte är svart bara, hade vart nice med lite kontrast i arsenalen.

Julia håller än
Och ja även denna lilla dam väger en del kan jag säga.
Strax över 20 kg om jag minns rätt. Får va försiktig med ryggen när jag lyfter den till och från lådan.
Citera
2020-10-25, 23:02
Medlem
SmurfNinjan1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna1980
Min man och jag brukar överraska varann med sexleksaker eftersom jag reser väldigt mycket och vi onanerar tillsamans med sexleksaker via skype. Han fyller snart 40 så jag tänkte slå på stort och köpa en sexdocka från http://www.playtoys.se/ . Jag tänkte köpa en som är så lik mej som möjligt förstås.

Jag har handlat sexleksaker från dem innan och jag har pratat med dem på telefon om dockorna. Jag vet att företaget är pålitligt, men dockorna ligger mellan 15 och 20 tusen kronor så jag vill gärna höra från några som har testat en sån docka från playtoys eller någon annan försäljare som säljer de här dockorna innan jag pungar ut med så mycket pengar.

De här dockorna kommer i olika storlekar så jag undrar också om någon har några tips på vilken storlek som är bäst. Om den ska vara min storlek så är det ju 165cm som gäller, men det blir betydligt billigare med en något kortare docka. Nån som vet något?

Hur avancerade är dessa sakerna nuförtiden? Låter som du pratar om en egen dröm sex docka?
Citera
2020-12-26, 14:48
Medlem
Hej på er gentlemen, lånar tråden lite...
Blev lite nyfiken på en väldigt liten sexdocka jag såg i något videoklipp...var kanske inte mer 20-30 cm lång så kanske inte kallas sexdocka? Tyckte dock det såg lite spännande ut när han tryckte in sig...ingen barndocka så missförstå mig nu inte!
Någon som har erfarenhet av något liknande?
Citera
2021-03-10, 09:28
Medlem
RalfFarleys avatar
Fick min Kitty docka från Pipedreams idag.
Köpte den via Joyland.

https://ufdolls.com/collections/pipe...-fantasy-dolls
Citera
2021-03-11, 19:08
Medlem
dooeys avatar
Som jag skrev i en annan tråd så har jag en sexdocka vid namn "Rebecka". Är sjukt galet nöjd med det köpet måste jag säga. Blev helt chockad över hur euforiskt det känns att mysa med den.
Hon finns alltid där som en mysig famn att krypa ner i.
Tror väldigt starkt på det här konceptet. Mycket p.g.a. att män vill ha kvinnor mer än kvinnor vill ha män, och i synnerhet när det kommer till fysisk beröring och intimitet. Dockorna kan avlasta riktiga kvinnor på så sätt att de får bli lämnade mer ifred tänker jag. Till slut lär väl dockor och sexrobotar bli så bra att de konkurrerar ut prostiturerade vilket jag också ser som positivt.
Citera
2021-03-13, 18:55
Medlem
Har några frågor till er som köper sexdockor.
Hur många RIKTIGA tjejer har ni haft samlag med under eran livstid?
Vad gör ni av er sexdocka om päronen ska komma över på fika, gömmer ni den i garderoben?
Och sist men inte minst, varför skaffar ni inte en KK istället för en sexdocka?
Citera
2021-03-13, 20:16
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaraadona
Har några frågor till er som köper sexdockor.
Hur många RIKTIGA tjejer har ni haft samlag med under eran livstid?
Vad gör ni av er sexdocka om päronen ska komma över på fika, gömmer ni den i garderoben?
Och sist men inte minst, varför skaffar ni inte en KK istället för en sexdocka?

Hur många vet jag inte faktiskt. Tappat räkningen där
Mina päron vet väl om min docka. Visat bild på och allting hehe..
Blir för svårt att skaffa en "KK" med de kurvor och utseende som min docka har. Dessutom tror jag inte på konceptet "KK". Enda gången jag haft det var ett ex och hon ville bara va KK för att bli tillsammans igen, vilket kom fram senare. Bättre med eskort isf. om man nu måste ligga med en riktig kvinna.
Citera
2021-03-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Hur många vet jag inte faktiskt. Tappat räkningen där
Mina päron vet väl om min docka. Visat bild på och allting hehe..
Blir för svårt att skaffa en "KK" med de kurvor och utseende som min docka har. Dessutom tror jag inte på konceptet "KK". Enda gången jag haft det var ett ex och hon ville bara va KK för att bli tillsammans igen, vilket kom fram senare. Bättre med eskort isf. om man nu måste ligga med en riktig kvinna.
Tack för svar, intressant.
Citera
2021-03-13, 20:29
Medlem
YP4XQs avatar
Jag har inte 20.000 kr, någon som vill dela en med mig?
Citera
2021-03-13, 21:56
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Jag har inte 20.000 kr, någon som vill dela en med mig?

https://docklandet.se/collections/ko...xdocka-rebecka

6.995 kr kostade min. Hett tips!
Citera
2021-03-22, 21:42
Medlem
RalfFarleys avatar
Funderade på den dockan ett tag.
Är du nöjd ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto