2021-03-30, 18:48
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
EK65 måste uppmärksammas för nattens insatser. 2 mål i regular + avgörande straff (i 8:e omgången!)

Han börjar takta upp nu den gode smålänningen

Förutom att det var lite Fredrik Pettersson-vibbar på straffen så gillar jag Eriks min efter bäst
Citera
2021-03-30, 21:52
Medlem
thesyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appendixxiv
Förutom att det var lite Fredrik Pettersson-vibbar på straffen så gillar jag Eriks min efter bäst
Och det här svaret efter matchen
https://youtu.be/NMNoHSo5pPY
Citera
2021-03-31, 11:23
Avslutad
Sa att jag skulle hålla ett öga på Tolvanen, han imponerar på mig denna säsongen, 28 matcher 18 poäng så långt. Snyggt avgörande i OT mot Stars senast. Sedan så min favoritfinne Hintz som jag tidigt haft ögonen på har en fantastisk säsong som väntat.
Citera
2021-03-31, 14:42
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Sa att jag skulle hålla ett öga på Tolvanen, han imponerar på mig denna säsongen, 28 matcher 18 poäng så långt. Snyggt avgörande i OT mot Stars senast. Sedan så min favoritfinne Hintz som jag tidigt haft ögonen på har en fantastisk säsong som väntat.
Tolvanen har haft det lite trögt i NHL och AHL...fick spela lite i NHL förra året,bottom 6 i preds men mestadels osynlig då.Spelade mest AHL där han snittade runt 0,5p/match.Många menade efter ett tag att han aldrig skulle bli NHL-spelare men andra att han aldrig fick chansen att visa sig ordentligt.När preds i år började vika ner sig rejält fick han chansen till slut att spela i första-linan och i första pp.Nu tycker jag verkligen han kommit till sin rätt, vissa behöver bra spelare runt omkring sig för att blomstra.Funkar riktigt bra med Forsberg (nu skadad) och spelar nu med Johansen och Arvidsson med betydligt mer istid o ligger runt 0,65p/match. Han börjar sakta leva upp till hypen men jag tror han kan mer. Jävligt bra skott iaf
Citera
2021-03-31, 20:56
Medlem
Swan65s avatar
Fy fan va Mcjesus föll i mina ögon inatt då han überfult tacklar Kotkaniemi.. blev bara 5000$ i repressalier tyvärr , kunde slutat riktigt jävla illa för kotten
Citera
2021-03-31, 23:50
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Fy fan va Mcjesus föll i mina ögon inatt då han überfult tacklar Kotkaniemi.. blev bara 5000$ i repressalier tyvärr , kunde slutat riktigt jävla illa för kotten
Jävligt ful armbåge i huvudet. Dessutom snett bakifrån på icke puckförande spelare.
Men är inte förvånad över det lindriga straffet. Superstars behandlas alltid med silkesvantar av player safety department
Citera
2021-04-01, 00:29
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Jävligt ful armbåge i huvudet. Dessutom snett bakifrån på icke puckförande spelare.
Men är inte förvånad över det lindriga straffet. Superstars behandlas alltid med silkesvantar av player safety department

Tyvärr har du rätt, fruktansvärd policy. Hoppeligen får detta lite ringar på vattnet ändå. Och personligen gick jag från dyrkan till hat, inget litet steg direkt.
Citera
2021-04-01, 09:06
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:

Nja McDavid satsar med sin armbåge o tacklar kotkaniemis axel, sen fullföljer rörelsen och träffar kotkaniemis face med baksidan av handsken. Absolut övertramp dock. Men kotkaniemi är ingen ängel själv direkt, det var något sånt här som borde hänt kotkaniemi efter att han skadade Elias Pettersson under calderracet, men ingen i Vancouver stod upp då.
Citera
2021-04-01, 11:56
Medlem
Sabres vann inatt, med 6-1, vad han hände?
Två mål vardera för Landeskog och Burakovsky i 9-3 segern mot Coyotes.
Lias Andersson uppflyttad och gör mål för Kings, hoppas han får stanna ett tag nu...
Citera
2021-04-01, 13:08
Avslutad
Med Ullmark är Sabres 6-5, utan 1-18. Såg bra ut igår mot Flyers. Hans kontrakt på 2,6 M går ut efter denna säsongen vilket är intressant på många sätt.

- Sharks ska kunna tänka sig ta cap mot assets.
- Flera lag är intresserade av Ristolainen och Reinhart.
- Nucks verkar signa Demko 5-års-5 M
- Gotisbehere clearar waivers, vad hände med honom? Anisimov clearar waivers igen på tal om waivers.
- Amadio och Watson räknas till drafteligible tydligen. Funderar nu på om man kommer protecta eller trejda Tierney.
Citera
2021-04-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Sabres vann inatt, med 6-1, vad han hände?
Två mål vardera för Landeskog och Burakovsky i 9-3 segern mot Coyotes.
Lias Andersson uppflyttad och gör mål för Kings, hoppas han får stanna ett tag nu...
Det var dömt att hända. Det finns bara 31 lag och Flyers är egentligen rätt dåliga just nu.
Citera
2021-04-02, 14:20
Medlem
appendixxivs avatar
Zibanejad avgör på övertid

Wennberg avgör på övertid

Jesper Fast avgör med 29sek kvar

-Barzal 5p mot caps
-Talbot i wild stod för ett par riktigt grymma räddningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera