2021-03-31, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Har tröttnat på hela den här icke-situationen som folk försöker göra en grej av. Will they? Won't they? AD har ingen som helst skyldighet till NÅGONS känslor. Han gör vad fan han vill. Att han serverar vatten till en tjej betyder inte att han vill spruta sin säd ner i halsen på henne eller gifta sig.
Varför är det HANS uppgift att se efter Madde som ett litet barn? De är inte tillsammans, inte ens vänner om du frågar mig. Men för FAN MÄNNISKOR SLUTA PRATA OM DENNA ICKE-RELATIONEN SOM FINNS I ERA FANTASIER. Att hon har känslor för någon som inte har känslor tillbaka är INTE HANS PROBLEM. Skärp er Flashback.
+1

Fan är det med folk här inne? AD har inte gjort något fel och HAB ÄR INTETILLRÄCKLIGTINTRESSERAD!
Det är Madde som skapat detta själv i sitt huvud och hon hade siktet inställt på AD innan hon gick in i huset. Så då menar folk att han bara ska finna sig i det och stå till hennes förfogande? Han har inget egetbestämmande alltså, baserat på vadå,, att folk här inne tycker hon r vacker och snäll?
Låt honom vara för i helvete!

STOR JÄVLA SUCK!
2021-03-31, 10:55
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian frågade bara Madde om hon hade sovit bra. Han bryr sig verkligen inte. Vad bra då vet alla MaddeAdrian lovers det.
Tror hon insåg detta igår kväll/natt därav hon la sig för att sova i soffan och gråta ut
Men skit samma AD är en extrem tråkig deltagare
Tröttnat på hans smörande,göra sig till,ställa sig in bland de andra deltagarna
2021-03-31, 10:55
Medlem
Om det vore fysiskt möjligt för Emelie att krypa längre in i soffhörnan så skulle hon göra det... Alex, läs av kroppsspråket för helvete! HON ÄR INTE INTRESSERAD
2021-03-31, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ja det är en STOR tröst i hela den här jävla katastrofen! Spyr på både Mergrim o Viccan! De har verkligen ingenting att göra där inne.
Ingen av dem har förändrats, de är precis som de var förra säsongen 😡

Exakt samma sak som förra säsongen och dom fortsätter att prata om deras ”utveckling”

Detta har verkligen fått mig att uppskatta årets deltagare gud vilken skillnad!
2021-03-31, 10:56
Medlem
Kan inte äckel-Alex bara låta Emelie vara?
Blir illamående..stackars Emelie kommer fan behöva begära kontaktförbud mot honom när de är ute!

O nu sitter han o pillar på henne..jag orkar inte! Backa idiot!
2021-03-31, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja jävlar vilken kväll igår hörni. Jag hoppas att Victoria åker ut med huvudet före och Mergim i släptåg efter.

Ang Madde så kan jag faktiskt tycka att hon har målat upp detta själv. Hon var ute efter han redan i sin intervjuvideo INNAN hon kom in i huset, det säger ganska mycket. Jag har sett det mesta och jag har inte en enda gång sett att Adrian tagit initiativ till att vara mer nära henne än någon annan där inne, snarare tvärtom. Hon sa det själv igår, att han inte hade ”visat” henne något, och det var ju därför hon grät. Men att hon som 33 år inte förstår att backa, är för mig obegripligt. Och när hon REDAN börjat säga att hon är svartsjuk när andra umgås med han, då blir jag fan rädd.

Sen att AD inte ens kan kolla till henne när hon är ledsen, ja det kan faktiskt diskuteras. Men jag tror han har läst av henne så pass att han inte vill få det svart på vitt att hon är kär i honom.

Exakt håller med dej 🙌🙌
2021-03-31, 10:57
Medlem
rösta mergim nu i appen förfan han kommer flippa sönder
2021-03-31, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrReeves
Om det vore fysiskt möjligt för Emelie att krypa längre in i soffhörnan så skulle hon göra det... Alex, läs av kroppsspråket för helvete! HON ÄR INTE INTRESSERAD
Han kommer inte fatta om hon inte säger det rakt ut, han är precis som Pedrum. Och hon vill inte säga det rakt ut för att hon tror hon kommer bli hatat av Alex-fans då. Synd att hon inte vet att han inte har några fans.
2021-03-31, 10:59
Medlem
lillaflippens avatar
Nu kan man rösta av Julia mergim och Vicky vem som ska städa badrummet.

Jag valde Vicky. Hon behöver ju nytt jobb, hon kan börja öva på att bli städerska nu.
2021-03-31, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Han kommer inte fatta om hon inte säger det rakt ut, han är precis som Pedrum. Och hon vill inte säga det rakt ut för att hon tror hon kommer bli hatat av Alex-fans då. Synd att hon inte vet att han inte har några fans.

Såklart är det taktik bakom det också. Handlar inte bara om tittare o fans. Om de börjar nominera varandra så vill ju inte Emelie vända honom emot sig..så hon accepterar att han är på! Men syns tydligt att hon är obekväm!
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu kan man rösta av Julia mergim och Vicky vem som ska städa badrummet.

Jag valde Vicky. Hon behöver ju nytt jobb, hon kan börja öva på att bli städerska nu.

Hehe! Ja, hon kan behöva öva.. Jag tog dock Mergim. Tror han flippar mer....
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Förlåt, jag antog att du var hennes supporter....hade för mig du hade skrivit goda saker om henne och försvarat henne vid tidigare tillfällen. Du behöver inte bli dryg för det.
Det är lugnt, men du kallar mig för idiot, klart som fan jag blir dryg då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in