2021-03-31, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian frågade bara Madde om hon hade sovit bra. Han bryr sig verkligen inte. Vad bra då vet alla MaddeAdrian lovers det.
Det är ett psykologiskt spel från Adrians sida detta har congratulation sedan tidigare konstaterat. Adrian är skitkär i Madde men Madde är kär i Alex som är kär i Emelie som är kär i Adrian. Det är en riktig kärleksorgie i huset och du måste förstå dig på psykologin i det som pågår. Jag tycker att det är otroligt uppenbart att Adrian är kär i Madde.
2021-03-31, 10:47
Bannlyst
Väck mig 14:30 🥱🥱🥱🥱🥱🥱😴😴😴😴😴
2021-03-31, 10:47
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad stod det i brevet? Satt i telefon och kunde inte ha ljud på liven..

Bara att det är en ny tävling ca 1430. Nytt lag som blir immuna då....
2021-03-31, 10:48
Medlem
framstår bara mer och mer nu efter ursäkten att allt med bråket igår bara var fejk
2021-03-31, 10:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är ett psykologiskt spel från Adrians sida detta har congratulation sedan tidigare konstaterat. Adrian är skitkär i Madde men Madde är kär i Alex som är kär i Emelie som är kär i Adrian. Det är en riktig kärleksorgie i huset och du måste förstå dig på psykologin i det som pågår. Jag tycker att det är otroligt uppenbart att Adrian är kär i Madde.
Exakt det är så jäkla uppenbart TOTALT i det du säger men problemet någon måste ta 1:a steget men just nu sitter dem i låsta positioner utan se vad dem gör, Bara hoppas att någon tar det där steget som gör att knuten löser upp sig det är det som gäller!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vad fan gafflar du om din äckliga luffare? När i helvete har jag hyllat Nardos för att hon tycker synd om sig själv? Pajas
Förlåt, jag antog att du var hennes supporter....hade för mig du hade skrivit goda saker om henne och försvarat henne vid tidigare tillfällen. Du behöver inte bli dryg för det.
Medlem
Och så mals det på IGEN! 🥱🥱🥱🥱🥱🥱
2021-03-31, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Man är ändå glad att Julia tog en immunitet för då kommer en av dessa två iallafall åka

Ja det är en STOR tröst i hela den här jävla katastrofen! Spyr på både Mergrim o Viccan! De har verkligen ingenting att göra där inne.
Ingen av dem har förändrats, de är precis som de var förra säsongen 😡
2021-03-31, 10:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Bara att det är en ny tävling ca 1430. Nytt lag som blir immuna då....

Tack
2021-03-31, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Förlåt, jag antog att du var hennes supporter....hade för mig du hade skrivit goda saker om henne och försvarat henne vid tidigare tillfällen. Du behöver inte bli dryg för det.
Men du får vara det..?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja alltså trots att det nu gått lång tid sedan Madde tillslut somnade i soffan kan jag inte släppa magontet över hur piss hon mådde. Det gjorde så jäkla ont att se henne så förstörd och att ingen av hennes närmaste verkade märka att hon var borta så länge. Och att Judith, som inte är en av Maddes närmaste, bokstavligen fick hämta Joel att prata med henne. Oavsett vad en tycker om vad hon var ledsen över, var det hemskt att se henne så. Hon som har sådant hjärta av guld, men hennes närmaste är för upptagna med varandra för att se henne liksom känns det som.

Nu var ju AD påväg när Judith hade gått till henne, men såg ut som att Judith vinkade bort honom. Men hade jag varit honom hade jag gjort som Judith sedan sa till honom, hämta vatten och kolla läget trots att Madde pratade med Joel i gymmet. När en vet att någon är ledsen går en åtminstone dit, för att visa att en bryr sig.
Fan vad långt detta blev, men kan relatera till Madde och varit med om samma sak tusen gånger att ingen ser en. Inte för att hon verkade yttra just den frustrationen, men ändå.

Hon låg först i soffan, sen hade dom flesta gått in på rummen för att sova . Madde själv sa att hon skulle sova i soffan.

Madde har kärat ner sig i AD från första början och redan innan hon kom in. Judith sa till han att hon va ledsen borde kolla till henne. Han gjorde ej det för att han vill inte. Han har inga plikt att go dit . Folk i huse på grund av Maddes snack som detta har blivit stort , att dom är värsta kärleksparet.

FOLK MÅSTE FÖRSTÅ. Att bara för att Adrian har sagt att det finns ett intresse betyder det ju inte att han är kär och vill bli tillsammans. Sa även KAN TÄNKA SIG ATT DEJTA UTANFÖR menas inte att han vill detachement utanför.

AD är feg det håller jag med om, men han har själv blivit sårad och byggt en mur både han Emelie är sådan i huset. Det tar tid för dom att öppna om känslor när det gäller kärlek.
Att folk och Madde gå på han skrämde han mer.
Han tycker säkert hon är vacker och go tjej men han vill inte ha nått inne i huset , isåfall kanske utanför huset.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Alex behöver dom där ögonpadsen mer än Emelie om någon!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in