2021-03-31, 07:53
Medlem
Adrian vet klart och tydligt vad Madde vill, och är kanske lite intresserad. Men han vill inte behöva konfrontera det i huset, framför ögonen på familj och vänner. När Simon för ett tag sen på fyllan berättade för Adrian att Madde är kär i honom låtsades han som att han inte hörde. Varenda hint från Madde eller övriga spelar han oförstående till.

I natt, när han inte tröstade Madde, tror jag att han såg framför sig hur hon i ett känslomässigt instabilt läge skulle kunna få för sig att faktiskt berätta exakt vad hon kände för honom. Därför gick han inte dit. Och därför försöker han undvika att vara ensam med henne, för att slippa behöva konfronteras med hennes känslor om hon skulle samla mod och berätta.

I Adrians presentation på hemsidan står det: "Han kan bli blyg om han gillar en tjej men det kan uppfattas som gulligt." Från vad Adrian har visat hittills är Maddes enda chans att fläka ut sina känslor inför honom utan att han har någonstans att fly. Men det lär inte ske i huset.
2021-03-31, 07:58
Medlem
Carnills avatar
Jag känner så mycket för Madde. Inte lätt att vara olyckligt kär. Tycker Adrian ger lite blandade signaler till henne. Känner han inte detsamma för henne så säg det till henne då, för sjutton!

Tror Adrian spelar spelet till 100 %. Han har bestämt sig för att inte inleda ngt i huset med nån. Han har väl aldrig varit riktigt full heller i huset?

Jag gillar Adrian men tycker det är elakt att inte prata med Madde när han vet vad hon känner.
2021-03-31, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klockrent Ridne.

Alltså denna jävla "officer" måste vara den mest överskattade deltagaren någonsin!

Folk har ju (helt obegripligt) byggt upp en sån jävla hype omkring denna kopiöst intetsägande tråkmåns, fast det ALDRIG händer ett skvatt med honom.

Han är ju bara som en stum butler som serverar mackor med dryck till dom andra, låtsas vara psykolog med stenansikte emellanåt och hans enda positiva egenskap är att han är en jävel på att konstant, som en (trasig) robot skjutsa konservburkar fram och tillbaka och så givetvis den otroliga egenskapen att ha kunna på sig en mössa !? 😳

Dessutom måste han ju vara asexuell eller möjligen impotent (eller så är han faktiskt en robot?) 🤔, inget fel i det liksom men hur i helvete folk kan tolka det som att "han är bara där för miljonen" är ju helt obegripligt !?

Sen bygger man upp nåt slags fabricerad jävla "kärleksdrama" så fort han har tittat på nån av tjejerna, eller tvingat nån kvinnlig deltagare att stå i skamvrån ett tag för att deras förmåga att skjutsa burkar inte varit bra nog!?

Helt jävla obegripligt! Han är ju INTE intresserad av kvinnor eller ja människor överhuvudtaget.

Bara skjutsa konservburkar, det är vad livet går ut på för honom. 😉

Det är ju bara det han kan bidra med!
Eller just ja, han är ju en jävel på att servera mackor med dryck åt dom andra när dom har fest (som han aldrig deltar i).

Men verkar ju som en del iaf (tillslut!) insett viken radiostyrd och fullständigt meningslös tomte han är.

Ja, med tanke på att det var Katti han pussade på kinden när de var på väg till annexet för att bli utröstade säger fan en hel del
2021-03-31, 08:02
Medlem
Är de någon som har koll på vad det är Vickan och Mergim har bråkat om på utsidan?
Vet ju att dom bråkade från och till i huset förra säsongen, men vem bråkade inte Mergim med förra säsongen. Till o med stackars Sami bråkade han med en gång
2021-03-31, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är de någon som har koll på vad det är Vickan och Mergim har bråkat om på utsidan?
Vet ju att dom bråkade från och till i huset förra säsongen, men vem bråkade inte Mergim med förra säsongen. Till o med stackars Sami bråkade han med en gång

Viktoria skämmer ut sig. Tillomed Joakim Lundell har reagerat över vad Viktoria säger i huset.
2021-03-31, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Viktoria skämmer ut sig. Tillomed Joakim Lundell har reagerat över vad Viktoria säger i huset.

Tycker båda skämde ut sig, vad fan spelar det för roll vilken placering man kom förra året, och vad man jobbar med på utsidan. Och det hela började med att Mergim blev i kastad i poolen. Men det är ju något som hänt på utsidan märker man ju, annars skulle han ju vara förbannad på Pedram och Adrian också som kastade i honom
2021-03-31, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Adrian vet klart och tydligt vad Madde vill, och är kanske lite intresserad. Men han vill inte behöva konfrontera det i huset, framför ögonen på familj och vänner. När Simon för ett tag sen på fyllan berättade för Adrian att Madde är kär i honom låtsades han som att han inte hörde. Varenda hint från Madde eller övriga spelar han oförstående till.

I natt, när han inte tröstade Madde, tror jag att han såg framför sig hur hon i ett känslomässigt instabilt läge skulle kunna få för sig att faktiskt berätta exakt vad hon kände för honom. Därför gick han inte dit. Och därför försöker han undvika att vara ensam med henne, för att slippa behöva konfronteras med hennes känslor om hon skulle samla mod och berätta.

I Adrians presentation på hemsidan står det: "Han kan bli blyg om han gillar en tjej men det kan uppfattas som gulligt." Från vad Adrian har visat hittills är Maddes enda chans att fläka ut sina känslor inför honom utan att han har någonstans att fly. Men det lär inte ske i huset.

Tror detsamma, sen tror jag kanske det avskräcker honom hur intensiva hennes känslor är efter så kort tid, de två har ju ändå knappt pratat ensamma mer än kanske 2 gånger såvitt jag sett.
2021-03-31, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Har hon sagt att det är därför hon grinar?
För igår kväll sa Adrian till madde att han vill dejta henne på utsidan?
Det sa han aldrig, allt han sa var "vi ses på utsidan"
2021-03-31, 08:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop

Hon MÅSTE ta tag i problemet så är det bara enda sättet få en reaktion av AD inget annat men hon är rädd bli nobbad och allt annat medans han tyder INTE de signaler som ges, Tex i går kväll Joel han ska inte göra som han gör utan där skall han hämta AD men problemet kvar står det är 2st stora cockblockers i rummet nåja Mergim är en till dyl så det är 3st!

Enda som dem kan göra från BB är ta in AD och ha ett samtal med han för det är fan inte snyggt skött någonstans alls av ngn av de inblandade deltagarna i huset, Ska det finnas en konsekvens så måste man agera för att psykisk mobbing ska INTE vara tillåten!

En konsekvens är göra om i sovrummet så Joel & Nardos ligger i egna sovrum samt nya personer vid dem och se till att AD 6 Madde hamnar i samma säng då måste han börja öppna upp sig, Blyg tamejfan det han visade upp i går var sjukligt stört så är det bara och BB måste ta in han & visa och fråga är detta ett korrekt beteende i frågan!
2021-03-31, 08:38
Medlem
Hjärtskärande att läsa om allt som hänt kring Madde men jag är inte dugg förvånad, jag har ju tidigare sagt till er att jag har börjat hata N och A och det är av en valid anledning, I basically jumped off a sinking ship före alla andra.
Adrian och Nardos är så jävla ruttna människor, hoppas tittarna börjar också se det och har det i åtanke när de ska rösta.
2021-03-31, 08:38
Medlem
Ja jävlar vilken kväll igår hörni. Jag hoppas att Victoria åker ut med huvudet före och Mergim i släptåg efter.

Ang Madde så kan jag faktiskt tycka att hon har målat upp detta själv. Hon var ute efter han redan i sin intervjuvideo INNAN hon kom in i huset, det säger ganska mycket. Jag har sett det mesta och jag har inte en enda gång sett att Adrian tagit initiativ till att vara mer nära henne än någon annan där inne, snarare tvärtom. Hon sa det själv igår, att han inte hade ”visat” henne något, och det var ju därför hon grät. Men att hon som 33 år inte förstår att backa, är för mig obegripligt. Och när hon REDAN börjat säga att hon är svartsjuk när andra umgås med han, då blir jag fan rädd.

Sen att AD inte ens kan kolla till henne när hon är ledsen, ja det kan faktiskt diskuteras. Men jag tror han har läst av henne så pass att han inte vill få det svart på vitt att hon är kär i honom.
2021-03-31, 08:39
Medlem
FÖRMIDDAG:
- Brev om utmanarplats

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Brev om lagtävling

- Tävling – vinnande lag sitter säkert

- Middag i Annexet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto