2021-03-31, 10:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Över hälften kan söka jobb där då de är arbetslösa, se och lär av Julia, förlorat 60% av sin inkomst vad gör hon? Jo börjar arbeta extra i en djuraffär. Inte fan sitter hon och lipar.
Precis men då är det ju iofs stake i den underbara stålkvinnan, till skillnad mot dom övriga.
2021-03-31, 10:31
Medlem
Jag vet inte vad jag sagt tidigare men Victoria måste vara den jobbigaste deltagaren någonsin, hennes självinsikt är sämre än tillomed Nardos självinsikt
2021-03-31, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag är så trött på Madde. Jag tror inget kommer hända mellan dem på utsidan när Adrians syster berättar för honom att Madde hade kärat ner sig i honom innan hon gick in i huset. Eller att hon blir svartsjuk för att Adrian snackar med Victoria. Adrian vill bara ha roligt i huset och vinna miljonen. Han vill inte sova med Madde och bli årets kärlekspar där han han blir fast med henne i huset och alltid måste prioritera henne för att inte se ut som ett rövhål i TV. Jag tror han ville ha tillbaka Katti igår.

Han upplevs redan som ett rövhål så ingen skillnad. Bara ytan och skalet som upplevs som fint, tyvärr.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Nu sitter de och ljuger rakt i ansiktet på varandra, båda två livrädda att tittarna ska rösta ut dem. Någon som går på deras skitsnack?

Inte jag!! PS. Men det kan fort vända och bli ett nytt bråk mellan dem.... Blir inte förvånad då heller...
Medlem
men uffa åk hem med er
2021-03-31, 10:33
Medlem
uardozs avatar
Lär inte dröja många timmar innan de ryker ihop igen
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag vet inte vad jag sagt tidigare men Victoria måste vara den jobbigaste deltagaren någonsin, hennes självinsikt är sämre än tillomed Nardos självinsikt

Avskyr henne mer än Oljudith och då jävlar krävs det mycket att någon ska ta sjöodjurets plats
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Du är en idiot. Du hyllar Nardos för samma egenskap.
Vad fan gafflar du om din äckliga luffare? När i helvete har jag hyllat Nardos för att hon tycker synd om sig själv? Pajas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Kan det inte vara så att V faktiskt pratat om alla andra miljoner jobb hon har haft? Det verkar alldeles för dumt att snacka skit om J.L på livecam sådär.
Nahh, det tror jag inte. Dels för att hon pratat om SENASTE ÅRET, och kan inte ha hunnit ha så många jobb på den tiden. Dels för att hon sagt själv att hon "jobbat gratis/för skitlön för att komma dit hon är idag", vilket indikerar att alla jobb är under samma arbetsgivare, så att säga. Och hon har ju uppgraderat från barnflicka till Instagram-person, så det går ju i linje med att börja jobba för skitlön och sedan avancera.
Medlem
Citat:
Nu sitter de och ljuger rakt i ansiktet på varandra, båda två livrädda att tittarna ska rösta ut dem. Någon som går på deras skitsnack?

Nej! Dom ska ut så fort som dom sitter löst oavsett hur mycket dom pratar ut
2021-03-31, 10:34
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Inte jag!! PS. Men det kan fort vända och bli ett nytt bråk mellan dem.... Blir inte förvånad då heller...
De vet båda att de nu får kameratid, passar på att höja sig själva.
Jo Victoria vi vet hur er säsong varit, ni har inte talat om annat sedan ni kom in.
2021-03-31, 10:34
Medlem
ovaxadbanans avatar
Nu pratar Victoria om Madde, att hon la sig i igår i bråket. Hur kan hon inte se att Madde ville hjälpa till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in