2021-03-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Smällfet..? VV är MYCKET, men just det är hon inte. Du vaknade på ”rätt” sida i dag igen märker jag!
Hahaha jag har knappt börjat!! Hoppas rimmet vinner och hånar sönder ankläpp så att hon lämnar självmant
2021-03-31, 09:54
Medlem
Fast Adrian har ingen skyldighet att göra något till Madde. Det är inte Adrians fel att Madde är olyckligt kär i honom. Hahaha varför överdriver ni
2021-03-31, 09:57
Medlem
Funkar C-more appen för er?
Sedan några dagar tillbaka kan jag inte se BB-klippen i appen. Bara live-streaming och avsnitt.
Ser en bild om nytt klipp, sen försvinner bilden och ingen video går att starta.
Någon annan med samma problem?
2021-03-31, 09:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Gårdagen kan man lätt kalla för officiella snyft dagen:
Simon grät i halv timme
Mergim bröt upp och grät minst vid 3 tillfällen
Vicky grät i typ en timme
Jackie grät sent på kvällen, oklart varför
Madde grät hur länge som helst
Alex grät ute på gården
Steph grät angående sängplatsernq

Har jag missat någon?
Nja, det skulle vara hur Dompa Löööve bara asgarvade åt eländet. 😂

Han är en sån otroligt skön kontrast mot dom andra idioterna, frågan är ju bara hur länge han står ut med dom?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-31 kl. 10:02.
2021-03-31, 09:59
Medlem
Maddehoran sitter å skryter om kisskors för bölex, 33 år gammal btw. UT MED BÅDA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahaha jag har knappt börjat!! Hoppas rimmet vinner och hånar sönder ankläpp så att hon lämnar självmant
Nä fy faaan. JAG orkar inte se mer av någon utav dem.
Medlem
GaffelJannes avatar
Helvete vad jag inte tycker om Mergim. Såg aldrig förra säsongen, men alla säger att han har förbättras sen dess.. Seriöst? Satan vilket avskyvärt as han måste ha varit isåfall. Han manipulerar ju sönder varenda jävel i huset med sin offerkofta, tragisk människa. "Åhh det är så synd om mig, Åhh jag har blivit mobbad hela mitt liv, Åhh ingen vill umgås med mig på utsidan" Käften din luffare ingen tycker om dig.
2021-03-31, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Maddehoran sitter å skryter om kisskors för bölex, 33 år gammal btw. UT MED BÅDA
🤣🤣🤣👍
2021-03-31, 10:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim dansar glatt, ingen som helst ånger över vilket liv han ställde till med igår, han är en fulländad narcissist med sociopatdrag, vidrig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Helvete vad jag inte tycker om Mergim. Såg aldrig förra säsongen, men alla säger att han har förbättras sen dess.. Seriöst? Satan vilket avskyvärt as han måste ha varit isåfall. Han manipulerar ju sönder varenda jävel i huset med sin offerkofta, tragisk människa. "Åhh det är så synd om mig, Åhh jag har blivit mobbad hela mitt liv, Åhh ingen vill umgås med mig på utsidan" Käften din luffare ingen tycker om dig.
Du är en idiot. Du hyllar Nardos för samma egenskap.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim dansar glatt, ingen som helst ånger över vilket liv han ställde till med igår, han är en fulländad narcissist med sociopatdrag, vidrig.

+1
2021-03-31, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
ÄNDA förbättring han gjort i år: bögrim springer inte runt och skriksjunger. Bråkar 100% istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in