2021-03-31, 10:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag mår också så dåligt å hennes vägnar och denna galenskap att det blir en tur till psykakuten snart för mig.
Har snart klippkort på akuten.
Jag var ju där för magpumpning igår efter att jag antog utmaningen här igår att dricka varje gång ad sa "jag fattar, jag fattar".

Ny utmaning till dig, en klunk vodka var gång Adrian ser sig i spegeln och rättar till mössan, hälsa akutpersonalen så gott.
2021-03-31, 10:24
Medlem
bb-21 fuck deras säsong eller ...mergrin och julia ska leva om sin
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Idag ska jag ut i och utforska den riktiga världen

Vem håller koll på DC, dvs DompaCam? - Vill läsa ikapp allt om Dompa löve ikväll!
Håll gärna informationen om Anknäbben och Rimmet till det minimala.

Bra! Kul för dig! Informera oss insnöade om något spännande händer i den riktiga världen!!
Jag sitter nog fast i den här skiten idag också....
Medlem
DjPuttes avatar
Önskar man fick autonomminera Nardos & Joel och 2st fick lämna huset mitt val VÄLDIGT förbannat enkelt ut med båda cockblockers, Så kanske huset kan börja te sig normalt igen och det kan finnas kärleksrelationer och inte folk som blockar dyl!
2021-03-31, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nej men det ääär.. JAG mår dåligt å hennes vägnar. Komplett galenskap.
Hahah det mest absurda är ju att hon inte inser själv att det kanske inte är så jävla smart att för det första prata om tredje part på det där sättet NÄR DET ÄR LIVE, och för det andra prata om SIN ARBETSGIVARE i negativa ordalag. Hade ju varit skit oavsett om hon jobbat på McDonalds eller Gina Tricot, liksom. Men nu blir det ju ännu värre - och borde ge någon slags indikation på att hon ska tänka på vad hon säger - när han själv är en offentlig person med mycket inflytande (tyvärr) och mycket press om att agera mot henne och hennes beteende. Hon borde veta det. Hon borde FÖRSTÅ det.

Hon kanske skulle ha kämpat lite mindre med att slicka röv och lite mer med att jobba på sig själv det senaste året. Hade nog gett henne mer i det långa loppet än hennes nu fd. jobb.
2021-03-31, 10:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Är det nu under censuren som Big Brother säger åt trutläppen att din kariär är slut och tipsar samtidigt om ett ledigt jobb på Burger king i sundbyberg
😂😁😂
2021-03-31, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Önskar man fick autonomminera Nardos & Joel och 2st fick lämna huset mitt val VÄLDIGT förbannat enkelt ut med båda cockblockers, Så kanske huset kan börja te sig normalt igen och det kan finnas kärleksrelationer och inte folk som blockar dyl!
Ja för att om inte pussungarna kan vara rakryggade och säga till dom på skarpen så förtjänar dom som ändå bidrar till händelser i huset att försvinna

Alla som ligger i sängen hela dagarna borde åka det gäller även dom som ligger där och kramas o kliar varandras rygg o masserar varandra. Men smaken är som baken, lösningen är enkel. Vill dom ligga ostört så kan dom även säga till på skarpen.
2021-03-31, 10:28
Medlem
Nu ska Victoria prata ut med Mergim och be om ursäkt så hon kan säga till alla att ”Nu har JAG bett om ursäkt för JAG måste alltid vara den större personen”
2021-03-31, 10:30
Medlem
uardozs avatar
Hahaha, Victorias beskrivning av sig själv: Driftig brud
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah det mest absurda är ju att hon inte inser själv att det kanske inte är så jävla smart att för det första prata om tredje part på det där sättet NÄR DET ÄR LIVE, och för det andra prata om SIN ARBETSGIVARE i negativa ordalag. Hade ju varit skit oavsett om hon jobbat på McDonalds eller Gina Tricot, liksom. Men nu blir det ju ännu värre - och borde ge någon slags indikation på att hon ska tänka på vad hon säger - när han själv är en offentlig person med mycket inflytande (tyvärr) och mycket press om att agera mot henne och hennes beteende. Hon borde veta det. Hon borde FÖRSTÅ det.

Hon kanske skulle ha kämpat lite mindre med att slicka röv och lite mer med att jobba på sig själv det senaste året. Hade nog gett henne mer i det långa loppet än hennes nu fd. jobb.

Kan det inte vara så att V faktiskt pratat om alla andra miljoner jobb hon har haft? Det verkar alldeles för dumt att snacka skit om J.L på livecam sådär.
Medlem
Men NeeEeEeEEeEEeeEeeJ inte dra kvinnokortet, VV

DET HAR
INGENTING
MED DET
ATT
GÖRA

feminazin säger NEJ
nej nej nej nej
2021-03-31, 10:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nu sitter de och ljuger rakt i ansiktet på varandra, båda två livrädda att tittarna ska rösta ut dem. Någon som går på deras skitsnack?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in