2021-03-31, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Slår på live igen.

Vicky ältar gårdagen med Tanja, Peddo.

Mergim garvar i soffan.

Dagens första match blir 1-0 till mergim.
Hahaha exakt samma här

så jävla tröttsamt med VVs ältande hon kommer inte prata om något annat på hela veckan
2021-03-31, 10:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ja, det blir en lång dag med många matcher....

Ja och jag tror det blir svårt att ha på live idag. Orkar inte höra allt på repris igen.
Medlem
Hahaha nu ska ankan slicka rent tanjas fisa oväntat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim dansar glatt, ingen som helst ånger över vilket liv han ställde till med igår, han är en fulländad narcissist med sociopatdrag, vidrig.

Det är otroligt??? Världen kretsar verkligen kring honom. Och så Victoria som lägger sig i sängen hos Tanja som precis vaknat och börjar tjata om samma jävla grejer som igår. ”Jobbat röven av mig buhu-BUHU”...

Nä. Plocka ut och lås in på annan ort.
2021-03-31, 10:10
Medlem
Anonym396s avatar
Censur denna morgon...
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Både ja och nej. De finns en mun att prata med så är det fixat på 5 sekunder då är det nej. Men när jättebebisen gör som han gör så är svaret ja. Att vara feg och leka med när det behagar en själv är också ett beslut och då ser det väldigt märkligt ut och tyder på att man saknar empati och taktkänsla som visades i natt.
Korrekt analys av läget jävla bra sammanfattat men vissa i tråden har problem se det du säger!
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja och jag tror det blir svårt att ha på live idag. Orkar inte höra allt på repris igen.

Tur då att det kommer bli en dag full med TILLFÄLLIGT AVBROTT!!!
2021-03-31, 10:12
Medlem
Om VV mår dåligt nu, så undrar jag hur hon kommer må när hon kommer ut och inser att hennes största idol och arbetsgivare sett och hört allt och inte är skitglad att hon målat upp honom som en slavdrivare. Och dessutom triggat en "kollega" till henne att gå ut med vilken sjuk översittare hon är. Hon kommer ju behöva läggas in när hon förstår att hon nog aldrig lär få jobba för Jockiböööj igen – som hon KÄMPAT för så HÅRT i ETT HELT JÄTTELÅNGT ÅR. Att hon liksom sabbat allt sitt rövslickeri för att vara med i BB i ett par dagar.

Stelt.
2021-03-31, 10:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han har inte blivit mobbad, han mobbade. Han stal även hemma hos kompisar vilket ledde till att han blev portad av deras föräldrar. Enligt de som känner honom är han sju resor värre utanför huset.
Å fan! Men man blir ju inte förvånad direkt. 😄

Det skulle mupparna i mamma-gruppen vetat förra året, när dom i kör hyllade detta avskräde för den fantastiska "resan" han gjort! 🤮

När det i själva verket enbart var HoppLennie som höll honom i schack genom sina homo-vibrationer.
2021-03-31, 10:14
Bannlyst
Brukar skräckveckan var under påsken, lr brukar det vara segt och händelsefattigt i huset under påsken?
2021-03-31, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om VV mår dåligt nu, så undrar jag hur hon kommer må när hon kommer ut och inser att hennes största idol och arbetsgivare sett och hört allt och inte är skitglad att hon målat upp honom som en slavdrivare. Och dessutom triggat en "kollega" till henne att gå ut med vilken sjuk översittare hon är. Hon kommer ju behöva läggas in när hon förstår att hon nog aldrig lär få jobba för Jockiböööj igen – som hon KÄMPAT för så HÅRT i ETT HELT JÄTTELÅNGT ÅR. Att hon liksom sabbat allt sitt rövslickeri för att vara med i BB i ett par dagar.

Stelt.

Nej men det ääär.. JAG mår dåligt å hennes vägnar. Komplett galenskap.
2021-03-31, 10:15
Medlem
Anonym396s avatar
Jag är så trött på Madde. Jag tror inget kommer hända mellan dem på utsidan när Adrians syster berättar för honom att Madde hade kärat ner sig i honom innan hon gick in i huset. Eller att hon blir svartsjuk för att Adrian snackar med Victoria. Adrian vill bara ha roligt i huset och vinna miljonen. Han vill inte sova med Madde och bli årets kärlekspar där han han blir fast med henne i huset och alltid måste prioritera henne för att inte se ut som ett rövhål i TV. Jag tror han ville ha tillbaka Katti igår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in