2021-03-31, 01:38
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Jag börjar ogilla AD extremt mycket just nu. Att han inte ens går till Madde och kollar läget eller bara säger till henne att han inte är intresserad, hur feg får man vara?!

Har han sett att Madde är ledsen?? Isf är det sjukt att han inte kommit
2021-03-31, 01:38
Medlem
kranen var på i badrummet och adrian och jackie var inne på toan hoppsan hejsan
2021-03-31, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
tack för omtanken ,detta är min medicin sedan 20 år tillbaka.

står inte ens på mina burkar att ej blanda med alkohol, det står det på stilnoct t o m . opiater är värre att blanda men man ska alltid vara försiktig.

oavsett ty, blir bara nån bira ändå

mvh

Absolut broder!

Take care!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hade Joel haft fan vett i sin jävla skalle så hade han gått och satt AD där, Men ungjäveln fattar inte vad kärlek är!
Jag tror inte Madde hade velat visa sig helt nedbruten för Adrian, det hade kunnat bli så jäkla fel.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Har du missat att Adrian sa till Madde igår kväll när hon gick ut till anexxet, att han vill dejta henne på utsidan?
Finns det bevis på det? Nån video? För många sa att han sa ”vi ses på utsidan” som han sa till alla
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han är en självgod mupp och kanske autist som inte kan uttrycka sig väl med känslor. Han pratar bara med folk om det gynnar honom. Som med Vickan igår när han fick sina hälsningar hemifrån. Alltid när någon är ledsen eller så säger han bara "oouf, wow, nu känns det jobbigt, ouuf shit asså, jag börjar nästan gråta, wow" med världens stoneface.

Har tänk det samma.. Börjar lysa igenom Adrian.. blä
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vill också veta

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tror att du är något på spåren där faktiskt.
Känns väldigt trolig. Särskilt när de festade förra veckan och BB skickade något brev om poolfest men inga av deltagarna vill bada. Ett par censurer senare badades det.
2021-03-31, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Förlåt men hon kan inte anta att han är intresserad? Speciellt inte efter några veckor?

Har hon sagt att det är därför hon grinar?
För igår kväll sa Adrian till madde att han vill dejta henne på utsidan?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
tycker hon är vacker och oförstörd,oskuldsfull och lite naiv. gullig.
vilken drömtjej grodannnnnn
hon får spela fotboll med oss anytime
ps.satte precis dagens filmtips serie city on the hill på paus för att se gråtande madde och tjöta med grodan ,behöver hjälp ju,ger mej själv medicin de lux pga detta.
yalla,beer and benzo

Verkligen min vän och jag menar det ärligt.
En vacker varelse som inte borde behöva känna sådant. Tråkigt. Man kan tycka att det är hennes eget fel. Men det är det inte. I det läget går känslor inte att kontrollera. Hon får spela allt med oss, vad som helst Mohamed. Hon behöver en kram. En liten endaste kram, ett leende, ett litet fint ord.
Endast en äkta man kan ge det. Hoppas hon inser det. Han är inte kapabel, han kan inte, han tänker på klia svinto och skratta. Det finns många ord för honom, jag tänker inte dra det för de är för grova, även för Flashback.
Yep lite hjälp med ett litet piller hjälper för stunden. Men hon kommer en dag att gå vidare från detta och inse att hon handlade rätt men blev kär i ett lik.
Senast redigerad av kermith 2021-03-31 kl. 01:43.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Eeyy mopsa inte upp dig mot Malmen!
Ellerhur! folk vet inte vem jag är.
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hon drar linor i bikten.
Hon kör en HAN E LUUUUUUUUUUUGN sa jag, hon var på toan med adrian tydligen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hade Joel haft fan vett i sin jävla skalle så hade han gått och satt AD där, Men ungjäveln fattar inte vad kärlek är!
hon vill inte fulgrina inför adrian bättre att ta ungjäveln i detta fall
Medlem
Jullan nämnde "lita inte på någon" redan innan tävlingarna (egentligen Mergim som nämnde det men Julia sa samma sak typ 30 minuter senare).

Stackars Madde, hon förstår inte. Den perfekta BB 2021-deltagaren gråter hårt utan att egentligen känna något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in