2021-03-25, 13:00
Medlem
Var så jävla Horse sjuk idag att jag inte ens klarade av att tugga sönder Trammen, annars brukar jag sväja Tjack som om det är hallonsaft. När jag är riktigt sjuk så kväljs(?) jag av smaker typ. Får se hur många 100 mg Actavis det går åt egentligen, tog 400 mg till att börja med det känner jag väl inte av men vi får se.

Länge sen jag åt tram, men korstoleransen sitter ju tyvärr där. Fam i början blev man helt jävla hög på 300 mg för att sedan nodda sönder, Tram var som två rus för mig förut. Nu är det, normalt sett, som noll rus. Nu varken blir jag glad eller noddar efteråt.
Senast redigerad av No6 2021-03-25 kl. 13:02.
Citera
2021-03-26, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Var så jävla Horse sjuk idag att jag inte ens klarade av att tugga sönder Trammen, annars brukar jag sväja Tjack som om det är hallonsaft. När jag är riktigt sjuk så kväljs(?) jag av smaker typ. Får se hur många 100 mg Actavis det går åt egentligen, tog 400 mg till att börja med det känner jag väl inte av men vi får se.

Länge sen jag åt tram, men korstoleransen sitter ju tyvärr där. Fam i början blev man helt jävla hög på 300 mg för att sedan nodda sönder, Tram var som två rus för mig förut. Nu är det, normalt sett, som noll rus. Nu varken blir jag glad eller noddar efteråt.
Tram tappar tyvärr sin glöd efter man brukat tyngre opiater och till sist skapar det endast illamående och kanske minimal AT lindring, tror vi alla minns vårat första tramrus men det är långt bortblåst.
Citera
2021-03-27, 05:53
Bannlyst
Tråkigt att den är så svag, skum och "random"? Gjorde ett nytt försök häromdagen på 300mg, kände nada. Gav mig däremot skak-ångest efter några timmar så var tvungen att ta lite bens.

Många andra svar här att den inte fungerar eller bara ger illamående...

Hur lyckades man göra en så icke-stabil medicin? Som dessutom ökar kramprisk.

Hur lyckades de egentligen?
Det kanske inte var de skarpaste knivarna i lådan som gick ihop och satt ihop denna häxbrygd?
Senast redigerad av datornurrrden 2021-03-27 kl. 05:56.
Citera
2021-03-27, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Tram tappar tyvärr sin glöd efter man brukat tyngre opiater och till sist skapar det endast illamående och kanske minimal AT lindring, tror vi alla minns vårat första tramrus men det är långt bortblåst.
Exakt, men jävlar på 1 gram vart jag rätt så svängig endå. I typ ett helt dygn

Men som du säger. I början var ett Tram-rus så jäävla mysigt. Man tog 300 mg, satte sig och spelade lite eller liknande och svävade fan på moln. Sedan la man sig ner i sängen efter typ 6 timmar och då noddade man som en kung i ytterligare 6 timmar. Fan vad jag saknar det ibland. Dem dagarna är förbi.
Citera
2021-03-27, 19:48
Medlem
StigHails avatar
Fattar inte riktigt hur man kan missbruka tramadol, toleransen går ju upp sjukt fort. Jag tog 450mg i torsdags och blev lite svängig igår va jag tvungen och ta 900mg för och få samma effekt och idag 1150mg och då är kvällen inte slut än, har slängt i mig lite diazepam också.

Finns det något stopp när det är ingen idé att käka mer under en dag.? Det Ni som kört på länge, får ni höja doserna varje dag eller ligger ni på samma nivå hela tiden?
Citera
2021-03-27, 19:51
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Fattar inte riktigt hur man kan missbruka tramadol, toleransen går ju upp sjukt fort. Jag tog 450mg i torsdags och blev lite svängig igår va jag tvungen och ta 900mg för och få samma effekt och idag 1150mg och då är kvällen inte slut än, har slängt i mig lite diazepam också.

Finns det något stopp när det är ingen idé att käka mer under en dag.? Det Ni som kört på länge, får ni höja doserna varje dag eller ligger ni på samma nivå hela tiden?

dags att trappa ner om du behöver ta 1g+
Citera
2021-03-27, 20:49
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
dags att trappa ner om du behöver ta 1g+
Har inte ens trappat upp, tar dom bara någon gång då och då.
Citera
2021-03-30, 11:36
Medlem
Man ska absolut inte blanda tramadol och Benzo som alla vet.
Men ni som gör det? Vad kör ni för doser på tramadol och hur många benzo i mg tar ni samt vilken sort benzo? Vanligaste är väl ksalol antar jag.

Jag brukar börja dagen med 400 sen fyller jag på med typ 200mg framåt eftermiddagen. Försöker ha minst 4-6h timmar innan jag tar ksalolen och då har jag som max tagit 3 st. Men låt oss säga man skulle börja dagen med att blanda båda två? Hur mkt kan man ta då utan de blir farligt? typ 400mg och 1 ksalol direkt borde det boosta effekten eller kräver det 2 st ksalol då jag ändå är relativit tolerant?
Citera
2021-03-30, 13:30
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Man ska absolut inte blanda tramadol och Benzo som alla vet.
Men ni som gör det? Vad kör ni för doser på tramadol och hur många benzo i mg tar ni samt vilken sort benzo? Vanligaste är väl ksalol antar jag.

Jag brukar börja dagen med 400 sen fyller jag på med typ 200mg framåt eftermiddagen. Försöker ha minst 4-6h timmar innan jag tar ksalolen och då har jag som max tagit 3 st. Men låt oss säga man skulle börja dagen med att blanda båda två? Hur mkt kan man ta då utan de blir farligt? typ 400mg och 1 ksalol direkt borde det boosta effekten eller kräver det 2 st ksalol då jag ändå är relativit tolerant?
Du har rätt i att man helst inte ska blanda, men sedan är det ju en dos- och toleransfråga. 400mg blandat med en eller två ksalol skulle jag våga säga är lugnt! Det är ju inga monsterdoser precis.

Sedan beror det på vad du vill åstadkomma. Chilla framför film, spela spel, ut o gå eller umgås med vänner?

Dock så föredrar jag att blanda med klonazepam istället, då den ger den där sköna muskelavslappningen som alprazolam saknar.

Nu är det ett tag sedan jag blandade benzo och tramadol, men det är ju en störtskön kombo.

Tagit 500mg tramadol utspritt sedan 07:00 imorse, och fick nyss hem ett gäng klonazepam. Inte tagit klonazepam eller tramadol på länge heller, så nu gjorde du mig sugen! Funderar på att slänga i mig 2mg klonazepam.

Ha en toppen dag och simma lugnt!
Citera
2021-04-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Du har rätt i att man helst inte ska blanda, men sedan är det ju en dos- och toleransfråga. 400mg blandat med en eller två ksalol skulle jag våga säga är lugnt! Det är ju inga monsterdoser precis.

Sedan beror det på vad du vill åstadkomma. Chilla framför film, spela spel, ut o gå eller umgås med vänner?

Dock så föredrar jag att blanda med klonazepam istället, då den ger den där sköna muskelavslappningen som alprazolam saknar.

Nu är det ett tag sedan jag blandade benzo och tramadol, men det är ju en störtskön kombo.

Tagit 500mg tramadol utspritt sedan 07:00 imorse, och fick nyss hem ett gäng klonazepam. Inte tagit klonazepam eller tramadol på länge heller, så nu gjorde du mig sugen! Funderar på att slänga i mig 2mg klonazepam.

Ha en toppen dag och simma lugnt!
Ja när ja blandar är det ju får att chilla i sängen eller spela lite tv-spel :PVilken mysig dag!! Hade gärna kört lite klonazepam, men svårt att få tag i. Tycker dessutom att det nästan räcker att enbart köra klonazepam, har dock aldrig testat just den kombon.
Citera
2021-04-03, 10:14
Medlem
Fått tag på tyska? Tramadol 200mg Mylan(orange) tablett!

Någon som testat? Tkr dom va bra
Citera
2021-04-04, 18:28
Medlem
trueforgoods avatar
Är sjuk med feber och hosta och tog för 1,5h sedan 150mg Tramadol. Hostan försvann och har mycket energi, i övrigt inte något speciellt.

Hade hoppats på att bli lite mysig i alla fall men det är väl för låg dos, så frågan är hur stor skillnad 50mg extra gör? Har noll tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in