2021-04-04, 21:26
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Är sjuk med feber och hosta och tog för 1,5h sedan 150mg Tramadol. Hostan försvann och har mycket energi, i övrigt inte något speciellt.

Hade hoppats på att bli lite mysig i alla fall men det är väl för låg dos, så frågan är hur stor skillnad 50mg extra gör? Har noll tolerans.

Varje gång jag var sjuk med feber när jag började med mina värktabletter (första månaderna) så blev jag noll påverkad vid intag.

Dvs vid feber noll påverkan.
Citera
2021-04-07, 13:07
Medlem
Har kommit över ett gäng tamol x 225mg. Vad tycker ni om dessa? Cirkulerar det fejktram av detta märke?
Citera
2021-04-08, 13:57
Medlem
Lite nyfiken om någon testat Tramadol 200mg Santeria Pharma? Bra eller dåliga erfarenheter? Med eller utan alkohol?
Citera
2021-04-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffamoffa
Lite nyfiken om någon testat Tramadol 200mg Santeria Pharma? Bra eller dåliga erfarenheter? Med eller utan alkohol?
Jag tycker dem är riktigt bra faktiskt, bästa som kommit på gatan på länge, köpte även på FS innan de kom ut på gatorna. Men vet många här inne snackat ner dem, men jag är nöjd!
Citera
2021-04-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Var så jävla Horse sjuk idag att jag inte ens klarade av att tugga sönder Trammen, annars brukar jag sväja Tjack som om det är hallonsaft. När jag är riktigt sjuk så kväljs(?) jag av smaker typ. Får se hur många 100 mg Actavis det går åt egentligen, tog 400 mg till att börja med det känner jag väl inte av men vi får se.

Länge sen jag åt tram, men korstoleransen sitter ju tyvärr där. Fam i början blev man helt jävla hög på 300 mg för att sedan nodda sönder, Tram var som två rus för mig förut. Nu är det, normalt sett, som noll rus. Nu varken blir jag glad eller noddar efteråt.
Har du upplevt förr att Tram hjälper mot horse AT?
Citera
2021-04-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Man ska absolut inte blanda tramadol och Benzo som alla vet.
Men ni som gör det? Vad kör ni för doser på tramadol och hur många benzo i mg tar ni samt vilken sort benzo? Vanligaste är väl ksalol antar jag.

Jag brukar börja dagen med 400 sen fyller jag på med typ 200mg framåt eftermiddagen. Försöker ha minst 4-6h timmar innan jag tar ksalolen och då har jag som max tagit 3 st. Men låt oss säga man skulle börja dagen med att blanda båda två? Hur mkt kan man ta då utan de blir farligt? typ 400mg och 1 ksalol direkt borde det boosta effekten eller kräver det 2 st ksalol då jag ändå är relativit tolerant?
Jodå det kan man väl... Jag börjar alltid dagen med 1-2 ml xanor, direkt när jag vaknar tsm med kaffe, för att orka ta tag i dagen o piggna till eftersom jag fortf är slö/skön på trammen. Sen jobbar jag el ngt annat. När jag kommer hem (16-18 om olika)börjar jag mitt T intag , 400 ml ca varannan timme, kör på tills jag ligger allt mellan 1200-1400 ml, mår allmänt skönt hela kvällen och myser med något. Tar mina mirtazapin innan säng dags, och noddar skönt som fan resten av natten! Sen börjar samma visa om dagen efter. Funkar bra.
Citera
2021-04-09, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Har du upplevt förr att Tram hjälper mot horse AT?
När jag gått på H ett tag och använde Tram(hade inget annat då) hjälpte det ingenting, nej. Inte för mig.
Citera
2021-04-09, 21:36
Medlem
Citat:
Jodå det kan man väl... Jag börjar alltid dagen med 1-2 ml xanor, direkt när jag vaknar tsm med kaffe, för att orka ta tag i dagen o piggna till eftersom jag fortf är slö/skön på trammen. Sen jobbar jag el ngt annat. När jag kommer hem (16-18 om olika)börjar jag mitt T intag , 400 ml ca varannan timme, kör på tills jag ligger allt mellan 1200-1400 ml, mår allmänt skönt hela kvällen och myser med något. Tar mina mirtazapin innan säng dags, och noddar skönt som fan resten av natten! Sen börjar samma visa om dagen efter. Funkar bra.
Helsike va rutinerat. Alltså jag tkr man blir fett slö/degig på just KSALOL. Därför tar jag Tram dagen efter för att bli pigg. Du ligger på rätt stora doser så de låter rätt kostsamt. Idag ska ja nog också köra 800mg bara för bli riktigt noddig inatt. Brukar sällan bli de nu förtiden om jag ej kompletterar me ksalol...

Och ja man kan blanda, men då ska man veta vad man gör och ha koll på sina gränser annars kan det gå illa. Många som avråder från det, även här på flashback av alla ställen.
Citera
2021-04-10, 01:22
Medlem
Citat:
Varför skriver du ml? Om det är mg du menar borde du verkligen byta till någon annan opiod, det finns en jävligt bra anledning till varför maxdosen/dag är 400mg, inte skrämselteknik, rättaresagt så finns den gränsen där för att den ska göra så lite hjärnskada som möjligt och minska risken för EP anfall, tram är en förjävlig opiod.
Citera
2021-04-10, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Helsike va rutinerat. Alltså jag tkr man blir fett slö/degig på just KSALOL. Därför tar jag Tram dagen efter för att bli pigg. Du ligger på rätt stora doser så de låter rätt kostsamt. Idag ska ja nog också köra 800mg bara för bli riktigt noddig inatt. Brukar sällan bli de nu förtiden om jag ej kompletterar me ksalol...

Och ja man kan blanda, men då ska man veta vad man gör och ha koll på sina gränser annars kan det gå illa. Många som avråder från det, även här på flashback av alla ställen.
Är förmodligen nog illa ställt i hjärnan om man dagligen brukar 1,2-1,4g, fyfan så bränd stackars jäveln kommer vara när hon/han slutar.
Citera
2021-04-10, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
När jag gått på H ett tag och använde Tram(hade inget annat då) hjälpte det ingenting, nej. Inte för mig.
Tram går inte på samma receptorer som H (iallafall primärt) sä det stämmer att det inte hjälper mot ATn i princip något alls om man inte smäller i sig 1-2g.

Förövrigt, hur är ditt mående? Bättre tankar eller? Hur är det med drogerna, tar du fortfarande H eller bytte du till metadon?
Citera
2021-04-10, 01:27
Medlem
Citat:
Jag tycker dem är riktigt bra faktiskt, bästa som kommit på gatan på länge, köpte även på FS innan de kom ut på gatorna. Men vet många här inne snackat ner dem, men jag är nöjd!
Garanterat så är det äkta tramadol och exakt 200mg så kan faktiakt vara autentiska apoteksvaror, depoteffekten fungerar perfekt enligt en polare.

Om en tablett faktiskt har depot effekt brukar det vara en indikation att det är äkta vara, då förmodligen ingen hade pressat depottabletter i sin källare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in