Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
Man ska absolut inte blanda tramadol och Benzo som alla vet.
Men ni som gör det? Vad kör ni för doser på tramadol och hur många benzo i mg tar ni samt vilken sort benzo? Vanligaste är väl ksalol antar jag.
Jag brukar börja dagen med 400 sen fyller jag på med typ 200mg framåt eftermiddagen. Försöker ha minst 4-6h timmar innan jag tar ksalolen och då har jag som max tagit 3 st. Men låt oss säga man skulle börja dagen med att blanda båda två? Hur mkt kan man ta då utan de blir farligt? typ 400mg och 1 ksalol direkt borde det boosta effekten eller kräver det 2 st ksalol då jag ändå är relativit tolerant?
Jodå det kan man väl... Jag börjar alltid dagen med 1-2 ml xanor, direkt när jag vaknar tsm med kaffe, för att orka ta tag i dagen o piggna till eftersom jag fortf är slö/skön på trammen. Sen jobbar jag el ngt annat. När jag kommer hem (16-18 om olika)börjar jag mitt T intag , 400 ml ca varannan timme, kör på tills jag ligger allt mellan 1200-1400 ml, mår allmänt skönt hela kvällen och myser med något. Tar mina mirtazapin innan säng dags, och noddar skönt som fan resten av natten! Sen börjar samma visa om dagen efter. Funkar bra.