2021-03-30, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
The 124-page defamation lawsuit also outlines how Powell raised money from her media tour peddling her conspiracy theory through a corporate vehicle called "Defending the Republic," also named as a party in the lawsuit. https://www.yahoo.com/news/rudy-giuliani-sidney-powell-heres-100000471.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAD4r sJ9QM9B5W78YDNcvJ8YgJto88_fr9Pn5qMXdiYH-RK0cVZxqVce0Al4csUNTM2EqaXbo2sbPqB ZALCk7j3kkGKILAjwuQHeCWMhl1YyM05viPX29mg6MfjwJNffe Zu35yml_Rs5v5xE6LiY1Y-Iq1IgfpTAM6FsfjV163hZe

Powell, Wood och Giulini och Lindell med flera har alltså hittat på en massa saker för att tjäna pengar på sina lögner.

Jag tycker det är svårt att förstå hur man fungerar när man gladeligen hejar på lögnmakare? Dess individer är som de där nigerianska prinsarna.
Det är fortfarande inte ett domslut. Du använder en ANKLAGELSE som ett bevis... Alltså... hur pantat är man då??
2021-03-30, 00:05
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Mmm jo, så du kan fulklippa bland ett axplock av hundratals olika utsagor. Förväntar du dig en klapp på axeln eller?

Vilka utsagor tycker du själv är tyngst?

Mike Pensé
2021-03-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Vilka utsagor tycker du själv är tyngst?

Mike Pensé
Varför ska jag välja något som är fulklippt??
2021-03-30, 00:10
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Varför ska jag välja något som är fulklippt??

Gör inte det, välj bland dom andra. Vilka är bäst/tyngst?

Mike Pensé
2021-03-30, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZpRm-QaNnoN
Det tycker jag vi tar reda på.

Får du till exempel fördelningen 0.666666667
Och 0.333333333 på fler än 1 ställe så det betyda att en proportionellt exakt lika stor andel människor röstade likadant på fler än ett ställe. Och det skall ha vart en jävla massa ställen.
Förstår du hur osannolikt det är? Det är så sjukt osannolikt och jag hittar inte siffran, de hade räknat ut, på censurgoogle.
1 chans på tusen miljarder eller nåt sånt.

(Sluta fjäska stridsyxan är inte begravd)
Haha, du har ju medvetetet letat upp 1/3 vs 2/3 och sen tryckt fram så många decimaler du kan därifrån för att få till din "matematiska omöjlighet". Vad tror du själv att chansen är för att Trump (eller biden) får 1/3 och Biden (eller Trump) får 2/3 i ett distrikt med 150 som du själv använde? En på tusen miljarder? Eller en på 150?

Herregud. Lägg därtill hur fördelningen ser ut - att de allra flesta distrikt hamnar inom spannet 1/3-2/3 för de olika kandidaterna, snittstorlek på 1000 individer per distrikt/county och 3000st sådana och du landar i... lite drygt 10 st distrikt/counties som borde fått den fördelningen om vi slår ut det rakt av. Fler om du har distrikt med färre individer i såklart. Vilka distrikt hade du som exempel, har du tio-femton stycken vi kan utgå från för att säkerställa att det faktiskt är något konstigt här och inte bara något du hittar på?
2021-03-30, 03:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Haha, du har ju medvetetet letat upp 1/3 vs 2/3 och sen tryckt fram så många decimaler du kan därifrån för att få till din "matematiska omöjlighet". Vad tror du själv att chansen är för att Trump (eller biden) får 1/3 och Biden (eller Trump) får 2/3 i ett distrikt med 150 som du själv använde? En på tusen miljarder? Eller en på 150?

Herregud. Lägg därtill hur fördelningen ser ut - att de allra flesta distrikt hamnar inom spannet 1/3-2/3 för de olika kandidaterna, snittstorlek på 1000 individer per distrikt/county och 3000st sådana och du landar i... lite drygt 10 st distrikt/counties som borde fått den fördelningen om vi slår ut det rakt av. Fler om du har distrikt med färre individer i såklart. Vilka distrikt hade du som exempel, har du tio-femton stycken vi kan utgå från för att säkerställa att det faktiskt är något konstigt här och inte bara något du hittar på?

Tack för att du tog fighten istället för mig. min BS tolerans är extremt låg. Speciellt för "bevis" i form av bråktal och snittstorlekar per distrikt som är exakt likadant fördelade.
Jag tror vi bägge förstår att han hittar på och tillhör grenen av Coping MAGA som inte riktigt kan hantera att inget valfusk existerar eller ens hantera Trumps valförlust.

Ett annat exempel är Mike Pillow som nu glatt ser fram emot att få stå framför högsta domstolen och presentera bevis . I en intervju med steve bannon hävdar mike pillow att Trump blir president igen i Augusti.

Varken HD eller steve bannon tar mike pillow på allvar
https://twitter.com/RightWingCope/status/1376619101431422979
jag uppmanar fler att följa detta twitterkonto så att ni kan förstå varifrån denna galenskap om valfusk kommer ifrån
2021-03-30, 07:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Var är ditt domslut som "bevisar" detta då? Utan något sådant har Trump inte begått något valfusk, så lägg ned!

(Jo, two can play that game! )
Det vi vet är att trumpen ville få delstater att "hitta" röster, det är det närmaste systematiskt valfusk vi har kommit.
Vekra vara sjukt pinsamt för dig, men så roligt och berätta för dig, samtidigt du står där utan kläder.
Citat:
Det är fortfarande inte ett domslut. Du använder en ANKLAGELSE som ett bevis... Alltså... hur pantat är man då??
Man blir lätt perpelxerad och när vi alla ser vad det är, så väljer du prata om annat.
Är diskussionen så jobbig för dig och nu i Vecka 21 av inte ens en snudd av bevis för systematiskt valfusk?
2021-03-30, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Gör inte det, välj bland dom andra. Vilka är bäst/tyngst?

Mike Pensé
Sa jag inte förut att Carones vittesmål var rätt vasst?
2021-03-30, 09:43
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Sa jag inte förut att Carones vittesmål var rätt vasst?

Nej, det har du inte sagt. Jag tycker den kärringen verkar ha noll koll. Har du fler?

Mike Pensé
2021-03-30, 09:49
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Var är ditt domslut som "bevisar" detta då? Utan något sådant har Trump inte begått något valfusk, så lägg ned!

(Jo, two can play that game! )
Är du så här dum eller låtsas du i avsaknad av argument?

Trumps telefonsamtal med Raffensperger där han ber honom hitta 11 780 röster är inspelat. Det är lätt att känna igen Trumps röst och sätt att prata. Teknisk analys visar att det är äkta.
Detta, scrollock, är ett tydligt bevis på försök till valfusk.

Raffensperger har också väckt åtal mot Trump för detta, och det skulle förvåna mig om inte domstolen dömer Trump.

Så vad säger du nu? Hur står sig dina grundlösa anklagelser om valfusk mot denna konkreta händelse?
De faller platt till marken medan Trumps valfusk-försök är bevisat.
Senast redigerad av humanlife 2021-03-30 kl. 09:55.
2021-03-30, 09:54
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Tack för att du tog fighten istället för mig. min BS tolerans är extremt låg. Speciellt för "bevis" i form av bråktal och snittstorlekar per distrikt som är exakt likadant fördelade.
Jag tror vi bägge förstår att han hittar på och tillhör grenen av Coping MAGA som inte riktigt kan hantera att inget valfusk existerar eller ens hantera Trumps valförlust.

Ett annat exempel är Mike Pillow som nu glatt ser fram emot att få stå framför högsta domstolen och presentera bevis . I en intervju med steve bannon hävdar mike pillow att Trump blir president igen i Augusti.

Varken HD eller steve bannon tar mike pillow på allvar
https://twitter.com/RightWingCope/status/1376619101431422979
jag uppmanar fler att följa detta twitterkonto så att ni kan förstå varifrån denna galenskap om valfusk kommer ifrån
Ja, den här tråden är full av bullshit, det är tröttsamt. Allt för att slippa se verkligheten som den är. Det är till och med bättre att kollra bort sig själv i matematiska osannolikheter.
2021-03-30, 11:36
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Mmm jo, så du kan fulklippa bland ett axplock av hundratals olika utsagor... Förväntar du dig en klapp på axeln eller?

Nah, det räcker gott och väl med känslan att dragit ner brallorna på dig vid åtminstone 20 gånger. Going for 21 right now.

Mkay snowflake, langa fram alla "affidavits" från Melissa Carone/Ms. Jacob/Ruth Johnson/Andrew Sitto och Mr. Colbeck så får vi se om jag har "fulklippt" eller inte.

Det här ska bli kul att se hur scrollock ska weasel his way out of this.

Kom igen scrollock, KÄMPA!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in