2021-03-29, 18:59
Medlem
https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/five-significant-methods-used-steal-2020-election-donald-trump/

En artikel som förklarar valfusket som skedde för "valet" 2020. Vem tror att Biden fick mer röster än Obama som var en bra kandidat och mer hypad än någon annan kandidat någonsin? Vad var det för portfolio som togs fram som legat under bordet efter man skickat ut alla GOP observatörer och sedan fortsatt räkna? Nej hälften av landet vet att valet var riggat medan den andra hälften bara är för valfusk eller för dumma för att tänka själva.
2021-03-29, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag har ofta hört detta sekundärbevis och undrat om någon tänker visa vilken modell de använder för att påvisa valfusk. Är det Statistisk dataanalys?

vh
Svar: divisionstabellen.

Exempel.

150 röster i en liten by
100 till biden
50 till trump

100÷150=0,6666666667
50÷150=0,333333333

3555 röster i en småstad
2370 till biden
1185 till trump

2370÷3555=0,6666666667
1185÷3555=0,333333333

Här i exemplet är röstfördelningen identisk och matematiskt omöjlig att uppstå naturligt.
2021-03-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZpRm-QaNnoN

Exempel.

150 röster i en liten by
100 till biden
50 till trump

100÷150=0,6666666667
50÷150=0,333333333

3555 röster i en småstad
2370 till biden
1185 till trump

2370÷3555=0,6666666667
1185÷3555=0,333333333

Här i exemplet är röstfördelningen identisk och matematiskt omöjlig att uppstå naturligt.

Var skedde detta mirakel?
2021-03-29, 19:21
Bannlyst
Citat:

Exempel.

150 röster i en liten by
100 till biden
50 till trump

100÷150=0,6666666667
50÷150=0,333333333

3555 röster i en småstad
2370 till biden
1185 till trump

2370÷3555=0,6666666667
1185÷3555=0,333333333

Det du beskriver är inget matematiskt bevis. Det är ett anekdotiskt bevis som bygger på "extrapolerad befolkningsökning"(vi tror att så här många(y) flyttar in-ut-har rösträtt osv eftersom det bodde x vid föregående val)
Jag trodde du menade att röstlängden modifierats eller att krypteringsalgoritmen brutits för elektronisk transmission av röstlängden till valförättarens samlingscentral.

Jag hoppas att mitt inlägg inbringar dig lite glädje i denna gråa måndag
trevlig kväll
2021-03-29, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Var skedde detta mirakel?
Det tycker jag vi tar reda på.

Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Det du beskriver är inget matematiskt bevis. Det är ett anekdotiskt bevis som bygger på "extrapolerad befolkningsökning"(vi tror att så här många(y) flyttar in-ut-har rösträtt osv eftersom det bodde x vid föregående val)
Jag trodde du menade att röstlängden modifierats eller att krypteringsalgoritmen brutits för elektronisk transmission av röstlängden till valförättarens samlingscentral.

Jag hoppas att mitt inlägg inbringar dig lite glädje i denna gråa måndag
trevlig kväll
Får du till exempel fördelningen 0.666666667
Och 0.333333333 på fler än 1 ställe så det betyda att en proportionellt exakt lika stor andel människor röstade likadant på fler än ett ställe. Och det skall ha vart en jävla massa ställen.
Förstår du hur osannolikt det är? Det är så sjukt osannolikt och jag hittar inte siffran, de hade räknat ut, på censurgoogle.
1 chans på tusen miljarder eller nåt sånt.

(Sluta fjäska stridsyxan är inte begravd)
2021-03-29, 21:31
Medlem
Citat:
Det tycker jag vi tar reda på.

Får du till exempel fördelningen 0.666666667
Och 0.333333333 på fler än 1 ställe så det betyda att en proportionellt exakt lika stor andel människor röstade likadant på fler än ett ställe. Och det skall ha vart en jävla massa ställen.
Förstår du hur osannolikt det är? Det är så sjukt osannolikt och jag hittar inte siffran, de hade räknat ut, på censurgoogle.
1 chans på tusen miljarder eller nåt sånt.

(Sluta fjäska stridsyxan är inte begravd)

Du har alltså inget som backar upp ditt lilla mirakel:-).
2021-03-29, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Du har alltså inget som backar upp ditt lilla mirakel:-).
Det är ju det jag säger att jag har, det är bara att ta fram igen.
Vad trodde du det var som menades med matematiska omöjligheter som det tjatats om så länge, har du inte snappat upp det nånstans?
:-)
2021-03-29, 21:43
Medlem
Citat:
Vad trodde du det var som menades med matematiska omöjligheter som det tjatats om så länge, har du inte snappat upp det nånstans?

Men snabba dig då.....
Texas Politikern Dan Patrick (R) har ju utlovat 1 M USD för den som kan komma med bevis för valfusk. Då du påstår dig sitta med detta, så kontakta honom direkt innan någon annan hinner före.

När du ändå håller på cc:a FBI som säkert vill ha bevis så att de kan påbörja arresteringarna. Det finns platser som väntar i Guantanamo i cellerna bredvid Hillary et al.
2021-03-29, 23:09
Medlem
Citat:

Ja låt inte mig hindra:-)
Jag tror ingenting om några matematiska omöjligheter i sammanhanget.
2021-03-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Det här är mina favoriter:

Först ut så har vi fyllot och den kriminella Melissa Carone:

Näste "ljushuvud" är Ms. Jacob som är helt säker på att det förekom valfusk men kan inte ange någon plats, tid eller hur många gånger hon "såg" "valfusket" pågå. Hon meddelade inte heller någon chef om att det pågick "valfusk" och hon trädde fram efter Biden hade vunnit Michigan, kan ifs förstå det sista för det skulle ju ha varit en aning pinsamt om hon grinade om valfusk och sen vann Trumpeten Michigan.

Sen har vi nästa byfåne som iaf försökte vara lite kreativ.

Tydligen så tror vissa högt uppsatta republikaner att det går alldeles utmärkt att skriva en "affidavit" som helt bygger på någon annans "affidavit"??

Nästa "vittne", läs pajas tror att hörsägen och gissningar är samma sak som fakta, herr Sitto bör nog vara med på genomgången innan han gör bort sig.

Och sist men definitivt mest puckad är detta "vittne".

Här ovan har du dina "edsvurna vittnesmål" som domaren har gått igenom och vad är din kommentar att det finns edsvurna vittnesmål som uppenbarligen säger emot varandra, om du nu vågar svara.

Chickenshit.
Mmm jo, så du kan fulklippa bland ett axplock av hundratals olika utsagor... Förväntar du dig en klapp på axeln eller?
2021-03-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Att vända på ett resonemang behöver inte alls vara logiskt. Jag trodde inte att jag skulle behöva förklara det uppenbara för dig. Men tydligen måste man förklara de mest självklara saker för du är så enkelspårig, så otroligt fanatisk.

Du klagar på valfusk i USA-valet.
Vad finns det för tecken på valfusk?
Anklagelser framförallt.

Men seriösa utredningar har visat att det inte fanns något omfattande valfusk. Justitiedepartementet gjorde en sådan utredning och kom fram till det. Trump blev sur på justitieministern som hotades med avgång.
Chefen för datasäkerheten under valet, Krebs, sa att valet var säkert. Rentav det säkraste någonsin. Han blev sparkad av Trump.
Delstaterna har godkänt valet trots många påtryckningar från Trumps team om att inte göra det.

Men utan skymten av bevis körde Trump en kampanj "Stop the steal". Organiseringen och omfattningen av kampanjen tyder på att det var noga förberett länge. Trump "varnade" för valfusk långt före valet. Varför? För att han låg under i opinionsmätningarna månad efter månad. Biden hade bättre siffror. Han deklarerade t o m på direkta frågor att om han förlorade valet, så skulle det bero på valfusk.

Så Trump var alltså väl förberedd. Han utsåg sig själv till vinnare långt innan alla röster var räknade, för han visste att de många poströsterna skulle vara till hans nackdel. Så när Biden gick om, kunde han göra ett drama av det.

What happened? Han slog ut med händerna och såg verkligen förvånad ut.

Trump vet ju vad som drar uppmärksamhet. Spännande händelser väcker intresse och förloraren får sympati.
Valet var stulet, valet var riggat!
Trumps supportrar gillar enkla förklaringar, kaxiga uttalanden. Att kolla under ytan och undersöka fakta är för jobbigt.
Så nu hade han dem i deras hand. Sedan gällde det bara att hans advokater deltog i charaden, Rudy och Sidney. Pengar strömmade in till Trumps fond för domstolskostnader.

Och Trump försökte få partikolleger att ändra valresultaten i deras delstater. Raffensperger spelade in ett samtal där Trump kräver att han skall hitta 11 780 röster åt honom.
Detta är ett grovt försökt till valfusk. Men du, scrollock, som älskar ämnet valfusk, har ingenting att säga om detta!!!!

Jag tycker att det är mycket anmärkningsvärt och hycklande. Du påstår att den ena sidan vann genom valfusk, trots att inga bevis finns. Men den andra sidans bevisade försök till valfusk, det ignorerar du!!!
Vilket måste betyda att du tycker att Trumps valfuskande är ok.

Så egentligen är det inte valfusk i sig som du klagar på i all oändlighet, det är tillåtet för vissa och förbjudet för andra.
Var är ditt domslut som "bevisar" detta då? Utan något sådant har Trump inte begått något valfusk, så lägg ned!

(Jo, two can play that game! )
2021-03-30, 00:03
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Texaspolitikern Dan Patrick (R) har ju utlovat 1 M USD för den som kan komma med bevis för valfusk. Då du påstår dig sitta med detta, så kontakta honom direkt innan någon annan hinner före.

Det kan nog dyka upp någon närsomhelst som är sugen på dom pengarna. Blir det Rudy eller Lin eller Sidney eller Pruttkudden som vinner? Spännande.

Mike Pensé

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in