2021-03-29, 11:55
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tja, jag röstade på Madde nu mest baserat på hennes otroliga rumpa. 😉

Eller ok då, hennes extremt fina ansikte, milda kunna sätt och att hon inte skriker hela jävla tiden gör ju sitt också iofs. 😁

Trots att jag inte röstade på henne så förstår jag dig. Det svänger för mig hela tiden, igår ville jag ha ut Madde. Idag tänker jag att det är bättre om AD lämnar, då kanske Madde blir en rolig typ där inne iaf.
2021-03-29, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Ja precis men hon var ju också auto nominerad som Adrian är nu. Det tycker jag inte är riktigt samma sak. Som Adrian nu fick nästan inga chanser att tävla. Steffi har räddats kvar alltför många gånger enligt mig och fått sina chanser att få vara kvar. Mest logiskt är att Madde åker men jag tycker att hon förtjänar vara kvar denna gången.

Håller inte med men vi tycker alla olika. Jag hoppas på att antingen Katti eller Madde åker men helst Madde. Det är på tiden att några från rosa lämnar. För dom räddar varandra hela tiden och det är jag trött på.
2021-03-29, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Och nu filmar DC Jacki och Katti i rökrutan av någon anledning.. och Katti får knappt prata ändå. Vem fan bryr sig om vad Jacki säger? Herregud, avgå.
Skjut mig. Hon pratar om vaccinet och hävdar att hon har polare som hamnat i koma av vaccinet. Samt att hon inte tittar på nyheter för att hon vill bilda sig en egen uppfattning av saker. Jaja, det är väl ingen som trott att hon är vidare allmänbildad? Har helt ärligt inte hört henne prata om något annat än kristaller och skit.
2021-03-29, 11:56
Medlem
1754s avatar
Deltagarnas underliv, röv, bröst, lär vara ganska snuskiga med tanke på att dom duschar i badkläder och inte tvättar innanför.
2021-03-29, 11:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Skjut mig. Hon pratar om vaccinet och hävdar att hon har polare som hamnat i koma av vaccinet. Samt att hon inte tittar på nyheter för att hon vill bilda sig en egen uppfattning av saker. Jaja, det är väl ingen som trott att hon är vidare allmänbildad? Har helt ärligt inte hört henne prata om något annat än kristaller och skit.

Jepp, hörde det. Jag. Fucking. Dör.

bara skicka till nödslakt direkt
2021-03-29, 11:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hon beter sig kvinnligt till skillnad från de andra tappade själarna.

Synd att de inte vinklar in kameran i duschen atm.
Helt enig med dig! 😁👍
2021-03-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Hört en polares polare som hamnat i koma efter vaccinet"

åh
herre
GUD

Herpesbruden är verkligen.............................. ah. Nej. Ska nog inte skriva ut vad jag tänker.

Och hon följer inte nyheter och politik för att hon vill kunna "bilda en egen uppfattning om saker". Att människor som henne har rösträtt skrämmer mig mer än det värsta av alla virus.
2021-03-29, 11:59
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Deltagarnas underliv, röv, bröst, lär vara ganska snuskiga med tanke på att dom duschar i badkläder och inte tvättar innanför.

Det underliv som är fräschast är nog Kattis. Hon gräver något enormt där nere när hon duschar.
2021-03-29, 11:59
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Och hon följer inte nyheter och politik för att hon vill kunna "bilda en egen uppfattning om saker". Att människor som henne har rösträtt skrämmer mig mer än det värsta av alla virus.
+1
2021-03-29, 12:00
Medlem
När det gäller Madde och Adrian situationen så tror jag att alltingen så har Adrian intresse för Madde men vill inte starta något i huset eller så är han bara snäll, han tog upp hennes namn vid frågestunden för att vill vara snäll och för att hon inte ska se dum ut.
2021-03-29, 12:00
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Det underliv som är fräschast är nog Kattis. Hon gräver något enormt där nere när hon duschar.

Det är bra att hon sköter sin hygien tillskillnad mot dom andra.
2021-03-29, 12:01
Medlem
htsolna08s avatar
Påsktema från imorgon?

Rik/fattig och skräckveckan är mina favoriter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här