Håller med så mycket om Steph. Det är så tråkigt att se henne gråta över Simon och jag tror att Simon skulle bli roligare utan henne. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag till och med att han önskar lite att hon ska åka ut pga det.
Steffi har fortfarande inte gråtit över Simon på över en vecka nu, hon är strong independent woman igen. Nyss ville hon tydligen inte att Simon skulle hjälpa busa henne, hon bad honom skicka in någon tjej i stället. Heja Steffi!
simon sa väl dock att han inte kunde trots att han bara för över 2 veckor sen hjälpte en annan tjej med att busa
Är det säkert att det är Victoria, Julia och Mergim som ska in? Sjukt kul isåfall!! Jag hatade Mergim mest i hela världen förra året, men lite drama kan behövas.
Min röst ikväll går till Adrian. Vill att Steffi ska åka ut så vi slipper hennes tårar. Riktigt ful när hon gråter.
Jaha. Världsvana Vicky. Vi hörs när hon är ute, vänner. Klarar inte en sekund till av henne.
OOOOO AAAAAAAAAAAAAAAH
Håller med! Hon har intelligens som en nibelprisvinnare i.., Eller vad skriver jag, EN! Som alla nobelpristagare som någonsin existerat. Hon har rest land och rikte runt, har haft alla slags jobb och kan allt om allt. Bra jobbat vid 22 års ålder.