2021-03-29, 11:47
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Håller med så mycket om Steph. Det är så tråkigt att se henne gråta över Simon och jag tror att Simon skulle bli roligare utan henne. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag till och med att han önskar lite att hon ska åka ut pga det.
Det tror jag med
2021-03-29, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag har redan bytt till badrumskameran.
Undra av vilken anledning 😜😊
2021-03-29, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi har fortfarande inte gråtit över Simon på över en vecka nu, hon är strong independent woman igen. Nyss ville hon tydligen inte att Simon skulle hjälpa busa henne, hon bad honom skicka in någon tjej i stället. Heja Steffi!

simon sa väl dock att han inte kunde trots att han bara för över 2 veckor sen hjälpte en annan tjej med att busa
2021-03-29, 11:49
Medlem
Är det säkert att det är Victoria, Julia och Mergim som ska in? Sjukt kul isåfall!! Jag hatade Mergim mest i hela världen förra året, men lite drama kan behövas.

Min röst ikväll går till Adrian. Vill att Steffi ska åka ut så vi slipper hennes tårar. Riktigt ful när hon gråter.
2021-03-29, 11:49
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tja, jag röstade på Madde nu mest baserat på hennes otroliga rumpa. 😉

Eller ok då, hennes extremt fina ansikte, milda kunna sätt och att hon inte skriker hela jävla tiden gör ju sitt också iofs. 😁
Jag la också min röster på Madde och nu tjuvtittar man på henne i duschen
2021-03-29, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jaha. Världsvana Vicky. Vi hörs när hon är ute, vänner. Klarar inte en sekund till av henne.

Håller med! Hon har intelligens som en nibelprisvinnare i.., Eller vad skriver jag, EN! Som alla nobelpristagare som någonsin existerat. Hon har rest land och rikte runt, har haft alla slags jobb och kan allt om allt. Bra jobbat vid 22 års ålder.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon sa väl dock att han inte kunde trots att han bara för över 2 veckor sen hjälpte en annan tjej med att busa
Okej, det var inte så han lade upp det i rosa sovrummet dock.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:

Eller ok då, hennes extremt fina ansikte, milda kunna sätt och att hon inte skriker hela jävla tiden gör ju sitt också iofs. 😁

Hon beter sig kvinnligt till skillnad från de andra tappade själarna.

Synd att de inte vinklar in kameran i duschen atm.
2021-03-29, 11:52
Medlem
Det är brådskande att rädda Översten kvar i huset. Urgent Urgent so Urgent. 🎸https://youtu.be/Lcb-Fsx_phM
2021-03-29, 11:52
Medlem
xrlpyts avatar
Och nu filmar DC Jacki och Katti i rökrutan av någon anledning.. och Katti får knappt prata ändå. Vem fan bryr sig om vad Jacki säger? Herregud, avgå.
2021-03-29, 11:54
Medlem
"Hört en polares polare som hamnat i koma efter vaccinet"

åh
herre
GUD

Herpesbruden är verkligen.............................. ah. Nej. Ska nog inte skriva ut vad jag tänker.
2021-03-29, 11:55
Bannlyst
Citat:

Mina favoriter är Simon och Tanja, men Madde är den enda jag skulle kunna hänga med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in