2021-03-29, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, nog vet hon vilka strängar hon ska spela på, de har seglat förr ihop vid floden Styx.

Ja, dom har ju det.
Citera
2021-03-29, 02:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Jag tror att det är från sekretessad AB - har för mej att det av misstag hänvisades till en för ganska länge sen, kan det ha varit 156?
Finns dialogen mellan J och LW nånstans eller är det på GC sidan som HÅ menar?

Ena stunden är SD och stör med nån cache.
Vilken cache har han haft i krokarna eller vad menas?

Nästa gång sägs han vara där och mäta avstånd så det ska vara okej.

Värre än inmutningar i Klondike...

Om My real six string

Cachen är publicerad 28:e februari. På platsen finns tidigare "mysteryfinalen" men den flyttades då någon hade sönder den.

Det finns en lång chatt kopplad till cachen. Bland annat har Stefan lagt ut en cach för att störa Lenas cach. Kommunikationen är sedan 16:e februari.
23-24 februari finns en ordväxling mellan Lena och J*onas gällande problemen kopplade till cachen. "
Senast redigerad av develi 2021-03-29 kl. 02:35.
Citera
2021-03-29, 02:47
Medlem
Citat:

Om My real six string

Cachen är publicerad 28:e februari. På platsen finns tidigare "mysteryfinalen" men den flyttades då någon hade sönder den.

Det finns en lång chatt kopplad till cachen. Bland annat har Stefan lagt ut en cach för att störa Lenas cach. Kommunikationen är sedan 16:e februari.
23-24 februari finns en ordväxling mellan Lena och J*onas gällande problemen kopplade till cachen. "

SD försökte sabba LWs cache via att boka in en egen så nära. Att det vore mot reglerna att LWs cache fick sättas upp. Men misslyckades. Därav vidtogs millimeter mätning.
Senast redigerad av Remark 2021-03-29 kl. 02:50.
Citera
2021-03-29, 02:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
SD försökte sabba LWs cache via att boka in en egen så nära. Att det vore mot reglerna att LWs cache fick sättas upp. Men misslyckades. Därav vidtogs millimeter mätning.
Jo, men har inte reviewern nån koll på sånt eller är det upp till CO menar du?
Hur stör man en cache btw. Vad händer? Springer folk som yra hönor och loggar fel burk eller varför går hon bananas?

Över till SD. Vad vire vitsen att krångla med just my real six string, sen är han ju FTF på den.
Senast redigerad av develi 2021-03-29 kl. 02:58.
Citera
2021-03-29, 02:57
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:

Om My real six string

Aktbilaga 168 s.2241

Jonas skriver till LW 26 feb 2018 17:16

Just därför förstår jag inte varför du vill tjafsa. Det är du som blir Irriterad när jag försöker förklara.
Och blir du inte irriterad först så blir du Irriterad när du anser jag har fel och jag då försöker förklara
igen. Kanske vore bättre att bara hålla med dig. Men det har jag också gjort tidigare men då blev du
irriterad för jag bara la mig platt och höll med. Så nu har jag slutat med det och försöker tålmodigt
förklara när jag Inte håller med (obs: skriver inte "när jag har rätt och du fel" utan skriver "när jag Inte
håller med") men då tycker du det blir tjafs. Så vet inte hur jag ska svara längre.
Likadant I förrgår när jag försökte svara på det du skrivit till mig. Blev så glad för alla meddelande
(även om jag kunde tycka det kom väldigt många på rad) du skickade och försökte då svara på dom
ett efter ett. Men då tyckte du det blev rörigt att jag svarade som jag gjorde. Tyvärr har ju inte
messenger "citat"-funktion så det går inte svara på meddelande genom att citera det man svarar på
(som jag gör i mail och rev-note).
Ytterligare en nackdel med chat.
Förstår inte vad som hänt riktigt. Varför vi kunde prata tidigare (i flera timmar) men nu vill du inte ens
prata om en specifik neutral sakfråga.
Detta har även blivit en enorm omställning för mig. Eftersom jag mådde bra av att prata om både
högt o lågt med dig. Kunna ventilera det jag funderade på. Någon som lyssnade och var Intresserad
av just mig.
Men men. Thats history tyvärr.
Saknar höra din röst. Saknar höra din omsorg. Saknar göra saker med dig.
önskar ju att det skulle vara som bilden "Herregud" ritat. Den när figuren går in i lyktstolpen pga den
är så upptagen av meddelandet som kommit på telefonen och ler.
Jag saknar den känslan när DINA meddelande fick mig känna så. Att jag rusade till telefonen när jag
hörde den pipa för det kanske var du som skrev. Men allt det intensiva vi hade fick kanske en "antireaktion". Att allt bara gick i stå ...
Detta smärtar mig mycket.
Nu ska jag ta på mig hoppbacken o jobba. Mem vet som sagt inte hur mycket kontakt vi ska ha. Du
har varit ganska tydlig några gånger att det vore bättre att ingen kontakt ha.
Förlåt för alla dumma och hårda saker jag sagt eller gjort det sista. Inget jag vill. Tyvärr är väl jag på
det sättet jag tycker du är. Att jag mycket av det dom sägs o skrivs på ett negativt sätt. Så kanske
borde fokusera mer på att jag inte ska tolka fel än att anklaga dig för att tolka fel.
Återigen "förlåt"

Det är det första som finns med av deras konversation.
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-03-29 kl. 03:16.
Citera
2021-03-29, 03:00
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Aktbilaga 168 s.2241
Vad har det mitt inlägg om MRSS att göra?
Citera
2021-03-29, 03:11
Medlem
Citat:
Hur stör man en cache btw. Vad händer? Springer folk som yra hönor och loggar fel burk eller varför går hon bananas?

Antar att det finns regler om att det måste finnas visst avstånd mellan cacher.
Reviewern skall ha koll innan godkännandet. Antar SD protesterade ....
Citera
2021-03-29, 03:20
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Vad har det mitt inlägg om MRSS att göra?

Det är det första som finns med av deras konversation. Läser man fortsättningen så
skriver de om vad SD hade gjort för att sabotera för LW.
Citera
2021-03-29, 03:23
Medlem
Citat:

Över till SD. Vad vire vitsen att krångla med just my real six string, sen är han ju FTF på den.

HonSomBestämmer kanske missförstod namnet och ville inte ha den i närområdet. Eller whatever ... SD bara utför. SD har två att tillfredställa.
Senast redigerad av Remark 2021-03-29 kl. 03:39.
Citera
2021-03-29, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är det första som finns med av deras konversation. Läser man fortsättningen så
skriver de om vad SD hade gjort för att sabotera för LW
.

Det hade ev varit intressant än det BS du postade.
Citera
2021-03-29, 03:41
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det hade ev varit intressant än det BS du postade.

? Det visar ju att de har haft en konflikt och J ber om ursäkt. Om du är intresserad av fortsättningen
så kan du läsa själv och posta det du tycker är intressant.
Citera
2021-03-29, 05:05
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Tjena.
Här kommer den sista Aktbilagan...
154:an

https://minfil.com/F4w3I6c4o9/Aktbilaga_154_del_1_pdf

https://minfil.com/Tfw5Iec5oe/Aktbilaga_154_del_2_pdf

https://minfil.com/LfwcIacao0/Aktbilaga_154_del_3_pdf

https://minfil.com/P6w2I2cco6/Aktbilaga_154_del_4_pdf

https://minfil.com/V9w7Iac2o6/Aktbilaga_154_del_5_pdf

https://minfil.com/Jfx0I5c7o0/Aktbilaga_154_del_6_pdf

https://minfil.com/L5x2Ifc7o1/Aktbilaga_154_del_7_pdf

https://minfil.com/Fdx7I3ceo8/Aktbilaga_154_del_8_pdf

Aktbilagor 152, 153, 156, 159, Har sekretess....
Aktbilaga 161 Saknas...

Nu skall jag bara fixa till 168:an, sen så är det klart....

Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Jag tror att det är från sekretessad AB - har för mej att det av misstag hänvisades till en för ganska länge sen, kan det ha varit 156?

Hittade inlägg från Krmkr då hen höll på och fixade med FUP, i februari -20.
Här framgår det att det finns ett antal Aktbilagor med sekretess.

I någon av dessa hittar man (ja, inte vi då) säkerligen själva förhören med bl a JD, JoSj, AL, TT, PN. Av dessa fem finns förhör med de fyra första från rättegången.

Kommunikation finns på andra ställen, tex 168.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in