2021-03-29, 01:18
Medlem
Rudiebois avatar
Tror inte mitt förra inlägg kom med så jag skriver det igen;
Sluta upp med tjötet kring att Officiern AD skulle vara intresserad av Madde eller Emelie.

Det är med Narcos det kommer ske - på utsidan.
Dom två passar som handen i handsken.

Glöm inte bort var ni hörde det först
2021-03-29, 01:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Är detta något som hänt idag eller är pågående? mer spännande än den här dyngan. Sovdags kl 01 redan i huset. Fy f-n
Välkomna till ett det pissigaste BB detta millennium.
De har nog inte någon vidare budget. Jag vet att majoriteten är praktikanter med ingen koll.
Det finns heller ingen producent av högre snitt, de andra har uppdrag på annat håll.
Resultatet blir därefter.
2021-03-29, 01:20
Bannlyst
Nardos ger Adrian erotisk massage ✊🏿
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Tror inte mitt förra inlägg kom med så jag skriver det igen;
Sluta upp med tjötet kring att Officiern AD skulle vara intresserad av Madde eller Emelie.

Det är med Narcos det kommer ske - på utsidan.
Dom två passar som handen i handsken.

Glöm inte bort var ni hörde det först

Rudi, det är inte skräckveckan ännu
Medlem
Citat:
Du var säkerligen inte född då, men ifall du var det, så fanns det vissa minnesvärda moment samt deltagare.
Rodney, Jessica, Rebekah, Gynning, Widerstedt, Rägger och han som kissade i sin resväska - Peter. Eller han dåren som sjöng "You raise me up" osv.
Listan kan säkerligen fyllas på. Nostalgi!
I samband med dessa deltagare, så har man vissa minnen kopplade till gemene man, för dom gjorde ett starkt intryck på mig.

Det enda starka intrycket som fastnat på min näthinna från förra årets BB-säsong, var när blåvalen blev tvingad till att ha på sig en pingvin-dräkt medan hon fick elstöt efter elstöt, samtidigt som hon svettades och skrek som en stucken gris. #never4get

Vissa saker etsar sig fast bättre, andra tynar bort.

Hahaha ja jävlar! Jag kommer aldrig glömma han som pissade lite överallt på fyllan 🤣 Där snackar vi Nostalgi. Tänk om de skulle betett sig som de gjorde förr i dagens BB. Jävlar villet liv det skulle vart i media!
Jag har även vissa minnen från när Kitty Jutebring var med, kommer inte ihåg vilket år det var 🤔
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag blir nästan illa till mods.. Hon framstår som desperat och osäker. Hon vet att han vet att hon är nedkärad i honom så varför fortsätter hon pusha istället för att låta honom ta första steget? Det verkar inte som att han vill det.. Då skulle iallafall JAG lägga ner försöken. Hennes enda mission i huset verkar vara att snärja Adrian som vill vara fri.

Jag tror ju att hon är en skitgo tjej. Men i mina ögon har hon hamnat i ett situation där hon är lite "fast". Antingen borde hon tala helt klarspråk med Adrian, lägga korten på bordet tydligt med vad hon känner och hoppas på det bästa, eller istället bara släppa tanken helt på att det ska bli något (där inne iaf) och se till att hon har så kul hon bara kan den tiden hon har i huset.

Tänk om hon kommer ut sen, det blir noll med ad på utsidan och inser att hon la så mycket tid och energi på en kille som hon inte talat klarspråk med istället för att ha umgåtts mer med dom andra i huset.
2021-03-29, 01:23
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Folk är så jävla elaka emot Madde i denna tråden.

Hon är ju uppenbart ingen tjej som tagit för sig bland killar i sitt liv med den personlighet hon har, men nu har hon sagt att hon ska gå emot sig själv en gång för alla och verkligen försöka.

Hatforumet flashback
Jag har inget hat mot Madde (eller någon annan även om jag klarar av vissa bättre eller sämre).
Madde verkar vara en söt, snäll och trevlig tjej, men hon är även ganska tråkig tv.
Hon är en kvinnlig kopia av Adrian och dom skulle kanske passa ihop, men inget jag skulle vilja titta på i BB.
För seriöst. Hur kul är det med par i huset!?
De som var par förra året tex, Jasmine och Martin blev bara så mycket tråkigare när dom blev ihop.
Ja de blev lite prassel under täcket (som vissa i lägre tonåren säkert tycker är spännande) men annars bara timmar av klappade på varandra i soffan hela dagarna. Säkert mysigt men skittråkigt att titta på.

Madde har även hamnat i en yngre ålder (antar jag) då hon verkar tycka det är spännande att viska med Joel, Nardos, Emelie mfl om hur Adrian är, hur söt han är, vad hon gillar, hur blyg hon är osv. Som en 12-åring. Joel och Nardos tillhör den åldern men Madde tror ja bara hamnat fel.
De är ju inte kul att höra detta dag efter dag, seriöst!?

Nej ja skulle inte sakna henne om hon åkte ut.
Inte heller Adrian eller Steff då även dom har fastnat och är sjukt trist att titta på.
Adrian är dom sagt som Madde och Steff är tjejen som sitter i rökrutan och maler på om hur hon ska bli mer självständig bla bla strunta i Simon osv och 5 min senare ligger dom och klappar på varandra. Likadant sedan vecka 1. Och så lite gråt på de och en ny cigg. Boring!!!

Så. Inget hat men min syn på de 3 tråkigaste i årets BB.

(Sen vill ja ha ut Pedram och Judith först men dom är ju inte nominerade just nu)
2021-03-29, 01:23
Bannlyst
Adrian har stånd ✊🏿🍆✊🏿🍆💦
2021-03-29, 01:24
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag blir nästan illa till mods.. Hon framstår som desperat och osäker. Hon vet att han vet att hon är nedkärad i honom så varför fortsätter hon pusha istället för att låta honom ta första steget? Det verkar inte som att han vill det.. Då skulle iallafall JAG lägga ner försöken. Hennes enda mission i huset verkar vara att snärja Adrian som vill vara fri.

Vad jag har sett så har inte Adrian visat att han är intresserad. Ändå så sa någon i köket när flera personer var där att de som hade en flört vad Adrian och Madde bland annat.
Det var i samband med att jacki undrade vilka som var of limits. Det hörde både Madde och Adrian och jag tycker det är konstigt att Adrian inte sa något om det nu är så att han inte har intresse.

Jag blir förvirrad.😬
2021-03-29, 01:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om ni behöver något att somna till så kan ni se och lyssna på ett vulkanutbrott på Island, sänds live: https://www.youtube.com/watch?v=XkkuxbZAq30

Det går såklart att spola tillbaka och se utbrottet från början. Jäkligt nice.
Fan vad mäktigt!

Tack!
2021-03-29, 01:25
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Varför finns det inte med minnesvärda deltagare som gör starka intryck i denna säsong???
Några galnare borde väll sökt. 😩
Det är TV4... och det fanns bara en Julia och henne vågade dom inte ta in i år är igen 😁
2021-03-29, 01:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jag har inget hat mot Madde (eller någon annan även om jag klarar av vissa bättre eller sämre).
Madde verkar vara en söt, snäll och trevlig tjej, men hon är även ganska tråkig tv.
Hon är en kvinnlig kopia av Adrian och dom skulle kanske passa ihop, men inget jag skulle vilja titta på i BB.
För seriöst. Hur kul är det med par i huset!?
De som var par förra året tex, Jasmine och Martin blev bara så mycket tråkigare när dom blev ihop.
Ja de blev lite prassel under täcket (som vissa i lägre tonåren säkert tycker är spännande) men annars bara timmar av klappade på varandra i soffan hela dagarna. Säkert mysigt men skittråkigt att titta på.

Madde har även hamnat i en yngre ålder (antar jag) då hon verkar tycka det är spännande att viska med Joel, Nardos, Emelie mfl om hur Adrian är, hur söt han är, vad hon gillar, hur blyg hon är osv. Som en 12-åring. Joel och Nardos tillhör den åldern men Madde tror ja bara hamnat fel.
De är ju inte kul att höra detta dag efter dag, seriöst!?

Nej ja skulle inte sakna henne om hon åkte ut.
Inte heller Adrian eller Steff då även dom har fastnat och är sjukt trist att titta på.
Adrian är dom sagt som Madde och Steff är tjejen som sitter i rökrutan och maler på om hur hon ska bli mer självständig bla bla strunta i Simon osv och 5 min senare ligger dom och klappar på varandra. Likadant sedan vecka 1. Och så lite gråt på de och en ny cigg. Boring!!!

Så. Inget hat men min syn på de 3 tråkigaste i årets BB.

(Sen vill ja ha ut Pedram och Judith först men dom är ju inte nominerade just nu)

+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in