Citat:
Ursprungligen postat av
Alline
Folk är så jävla elaka emot Madde i denna tråden.
Hon är ju uppenbart ingen tjej som tagit för sig bland killar i sitt liv med den personlighet hon har, men nu har hon sagt att hon ska gå emot sig själv en gång för alla och verkligen försöka.
Hatforumet flashback

Jag har inget hat mot Madde (eller någon annan även om jag klarar av vissa bättre eller sämre).
Madde verkar vara en söt, snäll och trevlig tjej, men hon är även ganska tråkig tv.
Hon är en kvinnlig kopia av Adrian och dom skulle kanske passa ihop, men inget jag skulle vilja titta på i BB.
För seriöst. Hur kul är det med par i huset!?
De som var par förra året tex, Jasmine och Martin blev bara så mycket tråkigare när dom blev ihop.
Ja de blev lite prassel under täcket (som vissa i lägre tonåren säkert tycker är spännande) men annars bara timmar av klappade på varandra i soffan hela dagarna. Säkert mysigt men skittråkigt att titta på.
Madde har även hamnat i en yngre ålder (antar jag) då hon verkar tycka det är spännande att viska med Joel, Nardos, Emelie mfl om hur Adrian är, hur söt han är, vad hon gillar, hur blyg hon är osv. Som en 12-åring. Joel och Nardos tillhör den åldern men Madde tror ja bara hamnat fel.
De är ju inte kul att höra detta dag efter dag, seriöst!?
Nej ja skulle inte sakna henne om hon åkte ut.
Inte heller Adrian eller Steff då även dom har fastnat och är sjukt trist att titta på.
Adrian är dom sagt som Madde och Steff är tjejen som sitter i rökrutan och maler på om hur hon ska bli mer självständig bla bla strunta i Simon osv och 5 min senare ligger dom och klappar på varandra. Likadant sedan vecka 1. Och så lite gråt på de och en ny cigg. Boring!!!
Så. Inget hat men min syn på de 3 tråkigaste i årets BB.
(Sen vill ja ha ut Pedram och Judith först men dom är ju inte nominerade just nu)