2021-03-29, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Va berätta! Hur vet vi det? Stängde ner liven nyss.
Hon blev tillkallad till bikten och sen gick hon ut i poolrummet och flyttade på krukan, tighta band med produktionen alltså
2021-03-29, 01:00
Medlem
Adrian till Nardos : "Khom ighen du har en tjänshst 🥵"
Medlem
Svart-Skalles avatar
Väldigt tydligt nu att BB vill att de ska sova.
Bannlyst
Varför säger produktionen gonatt, dom har inga uppdrag att göra i morgon och Pontus och dom var uppe till typ 3-4 förra söndagen
2021-03-29, 01:01
Medlem
Stör mig lite på att dom inte ens får va vakna och prata eller? Big brother bara ropar godnatt i högtalaren jämt haha
2021-03-29, 01:03
Medlem
HAHAHAH ASSÅ JAG BRYR MIG INTE HUR MYCKET NI HATAR NARDOS MEN HON BJUDER PÅ ETT GOTT SKRATT VARJE KVÄLL

"Jag vill leva, dö i nooorden"

"Ey tror du jag har långa armar"
2021-03-29, 01:04
Medlem
Folk är så jävla elaka emot Madde i denna tråden.

Hon är ju uppenbart ingen tjej som tagit för sig bland killar i sitt liv med den personlighet hon har, men nu har hon sagt att hon ska gå emot sig själv en gång för alla och verkligen försöka.

Hatforumet flashback
2021-03-29, 01:04
Medlem
Så lockad att krypa in i skärmen och krypa upp i Dennis stora famn, känna bröstbehåringen kittla mig på nästippen. Dumma brudar. Och dumma Katla och Alex som dödade all form av chans till närhet i huset igår.
2021-03-29, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
HAHAHAH ASSÅ JAG BRYR MIG INTE HUR MYCKET NI HATAR NARDOS MEN HON BJUDER PÅ ETT GOTT SKRATT VARJE KVÄLL

"Jag vill leva, dö i nooorden"

"Ey tror du jag har långa armar"

jag gråter av garv
2021-03-29, 01:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ridne, jag vill ha kvar Madde med alla medel, jag vill se Simon och Gamnacken 2.0 lida och dregla över henne medan Officeren är likgiltig. De kommer lipa och bli förbannade. Det blir en nerv. Gamnacken 2.0 säger ju sig vara 3'a snyggaste i huset jag vill se honom i ett dränkt täcke av tårar och ett gap fullt av snor. Simon skiter i Steph. Han har henne som en backup för han får inget annat och måste om natten lipa sig till sömns med Annette i tankarna. Steph är en fimpruta. Ingen drömmer om henne eller dras till henne inte ens den 3'e snyggaste i huset. Hon tillför noll 0 noll. Vad mer kan jag tillägga.

Jag tror inte att du behöver oroa dig över Madelene.. hon har alla influencers och Rosanna som pushar för henne. Blir nog Katti som ryker, eller Steph.
Jag tror att huset skulle få ett lyft av att Madde åker hem för då skulle festerna bli roligare plus att Adrian skulle bli fri från svansen. Tycker Madde verkar nästan intill desperat kär i honom och det ser inte sunt ut utifrån. Bättre de får sköta det på utsidan för jag tror inte Adrian någonsin kommer släppa till.
Steph tillför inte mycket heller men henne kan vi skicka hem nästa Måndag såvida inte Judith eller Alex mot förmodan sitter för då ska de UT
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle
Hur fasen kan du komma ihåg detaljer om säsongen när Gynning var med 😅

Du var säkerligen inte född då, men ifall du var det, så fanns det vissa minnesvärda moment samt deltagare.
Rodney, Jessica, Rebekah, Gynning, Widerstedt, Rägger och han som kissade i sin resväska - Peter. Eller han dåren som sjöng "You raise me up" osv.
Listan kan säkerligen fyllas på. Nostalgi!
I samband med dessa deltagare, så har man vissa minnen kopplade till gemene man, för dom gjorde ett starkt intryck på mig.

Det enda starka intrycket som fastnat på min näthinna från förra årets BB-säsong, var när blåvalen blev tvingad till att ha på sig en pingvin-dräkt medan hon fick elstöt efter elstöt, samtidigt som hon svettades och skrek som en stucken gris. #never4get

Vissa saker etsar sig fast bättre, andra tynar bort.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
jag gråter av garv

ja kan tänka mig dd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in