2021-03-29, 01:07
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon blev tillkallad till bikten och sen gick hon ut i poolrummet och flyttade på krukan, tighta band med produktionen alltså

Aha du menade så, trodde det var ett "hemligt uppdrag".

Men det har flera andra fått förut också om såna småsaker som behöver korrigeras istället för att BB måste kliva in. I krukorna sitter det ju mikrofoner (som alla deltagare vet om) så det var nog inget märkvärdigare än att dom behövde flyttas och nu blev det nardos som fick göra det.

Men det är bara vad jag tror
2021-03-29, 01:07
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Folk är så jävla elaka emot Madde i denna tråden.

Hon är ju uppenbart ingen tjej som tagit för sig bland killar i sitt liv med den personlighet hon har, men nu har hon sagt att hon ska gå emot sig själv en gång för alla och verkligen försöka.

Hatforumet flashback

Hon är inget BB-material. Hon ska ut.
2021-03-29, 01:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag blir nästan illa till mods att hon snart är en 34 årig kvinna som så desperat försöker få en man att sova med henne. Vart är hennes värdighet? Jag kan förstå att man blir kär och vill ha personen man förälskat sig i. Men har aldrig tidigare sett beteendet hon har, att som en kvinna i hennes ålder försöka "lura" en man att sova i samma säng och springa efter honom dygnet runt.

Tänk så hon svansar efter honom nu när hon vet att han inte kan vara någon annanstans än i huset. Tänk om dom blir ett par utanför. Kommer hon ringa honom hela tiden för att kontrollera vart han är? Hon är nog snäll men alldeles för osäker. Hade hon varit 20 år hade jag förstått det mer.

Ja jag blir nästan illa till mods.. Hon framstår som desperat och osäker. Hon vet att han vet att hon är nedkärad i honom så varför fortsätter hon pusha istället för att låta honom ta första steget? Det verkar inte som att han vill det.. Då skulle iallafall JAG lägga ner försöken. Hennes enda mission i huset verkar vara att snärja Adrian som vill vara fri.
2021-03-29, 01:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Orkar faan inte att svansen ska följa efter AD en vecka till och försöka få han i samma säng . Hoppas svansen Madde åker ut 🙏

Må BB-guden vare med oss imorgon, även om jag nog tror att hon blir kvar
2021-03-29, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om ni behöver något att somna till så kan ni se och lyssna på ett vulkanutbrott på Island, sänds live: https://www.youtube.com/watch?v=XkkuxbZAq30

Det går såklart att spola tillbaka och se utbrottet från början. Jäkligt nice.

Hörde om Ragnarok förra veckan. Galet, blir att vässa spjutet och slåss med Oden en gång för alla.
2021-03-29, 01:12
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Väldigt tydligt nu att BB vill att de ska sova.

Jag har inte förstått mig på det resonemanget. Dom är vuxna människor och blir ombedda till att sova. vad är det för skit vi egentligen betalar för? Jag hade hellre sett några sitta uppe och diskutera än den här skiten.
Blir för f-n lack
Det är väl ändå ingen militär bootcamp dom signat upp för. Detta är förhelvete BigBrother!
2021-03-29, 01:13
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Om ni behöver något att somna till så kan ni se och lyssna på ett vulkanutbrott på Island, sänds live: https://www.youtube.com/watch?v=XkkuxbZAq30

Är detta något som hänt idag eller är pågående? mer spännande än den här dyngan. Sovdags kl 01 redan i huset. Fy f-n
2021-03-29, 01:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Absolut autonominering snart brev .han vill inte vara kvar i dårhuset

Can't blame him. Han orkade längre än vad jag trodde ändå :P Normal snubbe kommer in
bland kumbayasektmedlemmar som förstör hans 30-årsdag för att han kanske hade halvbånge
efter en lapdance. Jösses.
2021-03-29, 01:15
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Har du fler konton ?? Jag brukar gå in på v 4 appen och sen min telefon och iPad och rösta

Är det säkert att man kan rösta flera gånger på samma konto? Jag har ju alltid bara röstat i Cmore för jag visste inte att det gick på TV4...men när jag går in i TV4 appen då kan jag bara se avsnitt, klipp och osv men inte röstning...😁
2021-03-29, 01:16
Medlem
Citat:

WOW! 😯
Mkt bättre underhållning än dagens BB iallafall
2021-03-29, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag har inte förstått mig på det resonemanget. Dom är vuxna människor och blir ombedda till att sova. vad är det för skit vi egentligen betalar för? Jag hade hellre sett några sitta uppe och diskutera än den här skiten.
Blir för f-n lack
Det är väl ändå ingen militär bootcamp dom signat upp för. Detta är förhelvete BigBrother!

Dom är ju sjukt maktgalna som har programmet.

Blir ingen bra tv heller när folk går runt på tå för produktionen. Ingen vågar slappna av och släppa lös.

Konstlat program, nästa säsong kan dom lika gärna ta med ett gäng skådisar så kan dom skriva manus för programmet i förhand.
2021-03-29, 01:18
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Du var säkerligen inte född då, men ifall du var det, så fanns det vissa minnesvärda moment samt deltagare.
Rodney, Jessica, Rebekah, Gynning, Widerstedt, Rägger och han som kissade i sin resväska - Peter. Eller han dåren som sjöng "You raise me up" osv.
Listan kan säkerligen fyllas på. Nostalgi!
I samband med dessa deltagare, så har man vissa minnen kopplade till gemene man, för dom gjorde ett starkt intryck på mig.

Det enda starka intrycket som fastnat på min näthinna från förra årets BB-säsong, var när blåvalen blev tvingad till att ha på sig en pingvin-dräkt medan hon fick elstöt efter elstöt, samtidigt som hon svettades och skrek som en stucken gris. #never4get

Vissa saker etsar sig fast bättre, andra tynar bort.

Varför finns det inte med minnesvärda deltagare som gör starka intryck i denna säsong???
Några galnare borde väll sökt. 😩

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in