2021-03-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nej, eftersom vi diskuterar den falskeligen anmälda våldtäkten mot b.la. Lambertz, från kvinnan EA. Ingenting annat.

Du trollar ju bara dock, så kommer inte svara mer på dina patetiska försök att ändra fokus från ämnet. Adjö, din nolla.
Ska vi starta en ny tråd där Lambertz falskeligen anklagar kvinnan för våldtäkt eller kan vi köra på den här?
Citera
2021-03-28, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Lambertz har helt skamlöst ljugit i över tio år.

Om han är psykfall eller inte låter jag vara osagt. Han har i alla någon sorts störning
Fast nu handlar inte händelsen om ”Lambertz 10-årsjubileum som lögnare”, den handlar om att en psykskadad kvinna försökt anklaga honom för våldtäkt på falska grunder och via dessa fått den gamla gollumkroppen inlåst mot sin vilja. Vad han i övrigt är för typ spelar ingen större roll i sammanhanget, hans lögner kickade inte igång denna cirkus. Det var psykfallet till honhäxa som orsakade ännu en prick i den egna förlustkolumnen.
Citera
2021-03-28, 14:13
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Och Lambertz är samma man som påstår att Quick mördat 30 personer. Samma modus operandi som i det här fallet. han ställer sig framför en TVkamera och ljuger hela svenska folket rakt upp i ansiktet

Varför ska vi tro på honom nu
Vad har han ljugit om? Han blev fri, polisutredningen fick material som visar att kvinnan samt medhjälpare gjort ett bedrägeriförsök.
Oavsett om Lambertz erkänner Palme-mordet eller i värsta fall skulle våldta en kvinna på riktigt, så kvarstår det att ett bedrägeriförsök mot honom har utförts.
Citera
2021-03-28, 14:13
Avslutad
Citat:
Ska vi starta en ny tråd där Lambertz falskeligen anklagar kvinnan för våldtäkt eller kan vi köra på den här?
Starta gärna en ny tråd och diskutera detta viktiga inspel där det hör hemma.
Citera
2021-03-28, 14:14
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Lambertz har helt skamlöst ljugit i över tio år.

Om han är psykfall eller inte låter jag vara osagt. Han har i alla någon sorts störning
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
Tack, om mitt största misstag är att inte veta något om kvinnan så har jag gjort extrem små misstag. Jag tittar på vad GL har gjort och vad han skriver nu. Normala människor ser en störning där.

Om Lambertz har en störning eller inte vet jag inte, men kvinnan har i alla fall en dokumenterad störning:

Citat:
Domarna slår fast att hon lider av en allvarlig psykisk störning.

Den så kallade Lambertz-kvinnan har dömts till psykiatrisk tvångsvård vid två tillfällen. I en av domarna står att kvinnan ”lider av en allvarlig psykisk störning” och att hon har ett ”oundgängligt behov av psykiatrisk vård”. Det var chefsöverläkaren vid en socialpsykiatrisk enhet som slog larm och begärde tvångsvård av kvinnan.

https://stoppapressarna.se/svenskt/lambertz-kvinnan-tvangsintagen-pa-psyket
Citera
2021-03-28, 14:15
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag har läst ponnymamman.se
Och det är främst en massa rappakalja från feministkvinnor som tror att den där skadade, falskanmälande bruden är oskyldig av någon anledning. Men jag kan förstå att de är arga och misstror GL. Pga det som Göran Lambertz gjorde. Den ökända presskonferensen i hans trädgård. Det var helt fel väg att gå och det värsta han kunde göra - att stå inför tv-kamerorna och kalla henne för bedragerska, lögnerska. Det är ju faktiskt domstolen som ska döma och inte Göran Lambertz i sin trädgård.

Göran Lambertz dömer ingen genom att att hävda att anklagelserna mot honom är falska och att kvinnan ljuger. Det är rent självklart hans och alla andras rätt och inget som skall överlåtas till ett rättsystem som ju inte gör någonting för att hävda Lambertz oskuld utan enbart konstaterar att bevisen är otillräckliga.
Citera
2021-03-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Orka. Dessa trådar är ju hopplösa. Sitter man inte och knarkar Flashback dagarna i ända är det ju omöjligt att hänga med.

Sorry, no hard feelings.

Sökte på nakenbilder i tråden, då kom både länkar till två album med bilder (det ena, meganz-länken, med fler bilder än det andra) och länken till videon upp.

Är likt andra också osäker på om det är hon i videon, mest p g a gluggen mellan tänderna, men tjejen i videon liknar EA väldigt mycket i övrigt.
Citera
2021-03-28, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ditt största misstag då.

Det här är ingen vanlig kvinna utan detta är en kvinna som kan gömma sig under ett pars säng en hel natt med en stor vass kniv och sedan skrämma vettet ur dem, som misshandlar män så att de får skador, som förstör mäns dyrbara egendom och som skrämmer män till dödsskräck så att de är livrädda för henne.

Hon har också varit tvångsintagen på psyket.

Det här är ingen vanlig kvinna.

Det är en skymf av feministerna mot vanliga kvinnor att jämföra henne med dem. Vanliga kvinnors liv ser inte ut på det här sättet.

Det är ett märkligt tillvägagångssätt av feministerna hur de vill trampa ner den vanliga kvinnan genom att likställa henne med dem.

Men det ligger i paritet med uttalandet att "alla män är djur" och att "alla män är potentiella våldtäktsmän".

Jag förstår inte hur feministerna överhuvudtaget kan ligga med NÅGON man med tanke på hur farligt det verkar vara enligt dem själva.. eller vara gift med en potentiell våldtäktsman. Jag skulle inte vilja det..
Citera
2021-03-28, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Starta gärna en ny tråd och diskutera detta viktiga inspel där det hör hemma.
Ja det kanske är ovidkommande här. Det var ju bara ett sätt för Machomannen Lambertz att lätta upp stämningen. Lite grabbig hö hö humor oss killar emellan som man inte ska ta på allvar.

När han blir anklagad däremot så är han så oerhört kränkt över att någon kan ifrågasätta hur någon inte frivilligt skulle vilja ha sex med honom så att han ingående i direktsändning måste förklara hur förspelet gick till
Citera
2021-03-28, 14:21
Avslutad
Citat:
Ja det kanske är ovidkommande här. Det var ju bara ett sätt för Machomannen Lambertz att lätta upp stämningen. Lite grabbig hö hö humor oss killar emellan som man inte ska ta på allvar.

När han blir anklagad däremot så är han så oerhört kränkt över att någon kan ifrågasätta hur någon inte frivilligt skulle vilja ha sex med honom så att han ingående i direktsändning måste förklara hur förspelet gick till
Han stör sig nog mest på inlåsningen, tror du inte det?
Citera
2021-03-28, 14:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Vilka fakta då? Du menar att det är 'sannolikt' att hon ljuger eftersom du besatt trålat internet på uppgifter.

Att Lambertz ljuger så fort han uppträder i TV är välbelagda fakta hos alla utom vissa konspirationsteoretiker

"Lambertz ljuger så fort han uppträder i TV" , är de allt du har att komma med din jävla pajas?
Nu vet jag inte på rak arm hur ofta han "varit i TV", men det rör sig sannolikt om över tusen gånger. Som han alltså enligt dig har ljugit varje gång.
Citera
2021-03-28, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
"Lambertz ljuger så fort han uppträder i TV" , är de allt du har att komma med din jävla pajas?
Nu vet jag inte på rak arm hur ofta han "varit i TV", men det rör sig sannolikt om över tusen gånger. Som han alltså enligt dig har ljugit varje gång.
Ja i stort sett varje gång han haft något att säga i Quickfallet vilket har varit åtskilliga gånger så tar Svenska folket kollektivt fram skämskudden. Alla jag känner i alla fall men du tror ju på alla möjliga roliga teorier så du satt väl och beundrade den store mannen.

Han har aldrig gjort ett trovärdigt intryck för övrigt. Oavsett ämne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in