2021-03-28, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det är samma kvinna, om du nu missat det, som haft precis samma modus operandi i det fallet, och ett tidigare, som nu mot Lambertz.

Du kanske borde ta del av info som finns istället för att uttala dig säkert om något du inte har en aning om? Då slipper du se ut som en idiot.
Och Lambertz är samma man som påstår att Quick mördat 30 personer. Samma modus operandi som i det här fallet. han ställer sig framför en TVkamera och ljuger hela svenska folket rakt upp i ansiktet

Varför ska vi tro på honom nu
Citera
2021-03-28, 13:50
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Han säger att EA på ljudfilen hörs säga:

"Det är helt sjukt (namn på vän), vi klarade det, vi klarade det, det är helt sjukt"

Det stämmer inte överens med vad som tidigare framkommit, vilket är det som står i domen nämligen:

"Alltså shit, va fan, vi klarade det här"

Utöver det säger han att EA:s väninna befann sig i rummet intill trots att de var i en enrumslägenhet

Detta är två exempel som jag uppfattade direkt, om du vill kan jag lyssna en gång till och då kanske hitta fler exempel.
Det av mig fetmarkerade har jag tänkt fråga dig om tidigare men inte gjort.

Var framkommer det att det var en enrumslägenhet? Säger inte att det är fel, det kanske framkommer någonstans men jag undrar var då? Skulle vilja veta för att kunna släppa denna undran. Tacksam för svar. Litar på att du faktiskt har koll eftersom du envist har tjatat om bl a detta länge nu och att du inte förvränger verkligheten för att ge tyngd åt din sak.

De där två första grejerna tycker åtminstone inte jag är så mycket att hänga upp sig på, andemeningen är densamma och nära återgiven.
Citera
2021-03-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Om detta dras till sin spets och Lambertz anklagelser om att hon våldtagit honom tas upp i en rättegång, vad händer då tror du?

Du kan ju inte på allvar tro att utfallet skulle bli något annat än att nämndemännen och domaren skrattar ut honom och att han får ge henne ett fett skadestånd och betala rättegångskostnaderna.

Något annat utfall är ju inte möjligt, det borde du fatta.
Den anmälan las ner direkt. Tror inte ens att åklagaren la ner någon tid på att undersöka anmälan.
Citera
2021-03-28, 13:51
Avslutad
Citat:
Nej det är ju inte avslutat. Idioten kommer med egna anklagelser. Han kunde helt enkelt inte låta bli att visa upp sig i TV.

På båda punkterna han tog upp, den absurda anklagelsen mot staten och den sinnessjuka anklagelsen om våldtäkt, kommer han förlora

Han kunde bara låtit allt blåsa över men eftersom han är en patologisk narcissist så var han tvungen att vältra sig i sin egen skit i direktsändning
Haka inte upp dig på honom. Lambertz var en påse skit redan innan han träffade psykfallet, inget har ändrats förutom att vi fått ännu ett bevis på att kvinnor inte längre automatiskt vinner dylika fall baserade på de egna fantasierna. Lägg upp ett vått finger i luften och känn åt vilket håll vindarna blåser.
Citera
2021-03-28, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du menar att EAs manipulerade bevis inte räckte?

Det stämmer. De kom på henne. De såg att saker och ting inte stämde. Som t.ex:

Detta är enbart LG ord och inte kvinnans du refererar till. Vet inte vad jag ska tro om denna smutsiga byk men enligt mig har två människor med olika problem möts och nu dras skiten runt publikt. Kvinnan vet jag inte mycket om men GL har en historia av felaktiga beslut och har skämt ut sig många gånger tidigare. Sen har vi små tangetbordsriddare som höjer sin slemkung.
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Och Lambertz är samma man som påstår att Quick mördat 30 personer. Samma modus operandi som i det här fallet. han ställer sig framför en TVkamera och ljuger hela svenska folket rakt upp i ansiktet

Du har inte funderat på att försöka lämna din personliga vendetta och åsikt om Lambertz person utanför ämnet?

Det är lätt hänt för mindre begåvade människor att bli emotionella då de inte kan skilja på sak och person. Det verkar onekligen inte hjälpa dig att begripa detta case.

Alla dina 10+ inlägg i tråden handlar enbart om att smutskasta Lambertz, trots att det är helt irrelevant för ämnet.

Personligen ser jag objektivt på hela saken. Hyste ingen åsikt om Lambertz innan detta. Brydde mig inte om honom, helt enkelt.

Det är dock ett solklart fall av bedrägeri så det faller sig naturligt att stötta Lambetz, för den som tagit del av info i ämnet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanApansson.
Den anmälan las ner direkt. Tror inte ens att åklagaren la ner någon tid på att undersöka anmälan.
Ja då återstår stämningen mot staten.
Citera
2021-03-28, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Haka inte upp dig på honom. Lambertz var en påse skit redan innan han träffade psykfallet, inget har ändrats förutom att vi fått ännu ett bevis på att kvinnor inte längre automatiskt vinner dylika fall baserade på de egna fantasierna. Lägg upp ett vått finger i luften och känn åt vilket håll vindarna blåser.
När vann man automatiskt dylika fall? Under Vikingatiden?
Citera
2021-03-28, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Du har inte funderat på att försöka lämna din personliga vendetta och åsikt om Lambertz person utanför ämnet?

Det är lätt hänt för mindre begåvade människor att bli emotionella då de inte kan skilja på sak och person. Det verkar onekligen inte hjälpa dig att begripa detta case.

Alla dina 10+ inlägg i tråden handlar enbart om att smutskasta Lambertz, trots att det är helt irrelevant för ämnet.

Personligen ser jag objektivt på hela saken. Hyste ingen åsikt om Lambertz innan detta. Brydde mig inte om honom, helt enkelt.

Det är dock ett solklart fall av bedrägeri så det faller sig naturligt att stötta Lambetz, för den som tagit del av info i ämnet.
Dina personliga åsikter och förutfattade meningar om kvinnan vore det klädsamt om du lämnade utanför

Din smutskastning börjar bli tröttsam
Citera
2021-03-28, 13:55
Avslutad
Citat:
När vann man automatiskt dylika fall? Under Vikingatiden?
Låt oss inte slösa tid på tramsande. Metoo har fått rejäl soppatorsk, det är vad denna historia lär oss.
Citera
2021-03-28, 13:56
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Dina personliga åsikter och förutfattade meningar om kvinnan vore det klädsamt om du lämnade utanför

Det är dock inte åsikter. Det är fakta som rör ämnet.

Är du en vit riddare eller en feminist med brustet hjärta? Eftersom du inte kan svara sakligt så gissar jag på sistnämnda.
Citera
2021-03-28, 13:58
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:

Du behöver inte tro något alls. Förundersökningsledaren, åklagaren, och poliserna har däremot funnit att kvinnan EAs historia inte håller och det finns således inte underlag för fortsatt häktning och åtal. GL går fri från "scammet". EA får hitta någon annan inkomstkälla framöver.

Att lustigt klädda och feta feminazis med hamstrar i armhålorna och kortsnaggad frisyr inte delar denna uppfattning säger mer om dem själva. Men vem bryr sig om dessa parasiter som aldrig klarat av att försörja sig själva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in