2021-03-20, 17:25
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Sms nr 2, så som det har återgetts, ger mig känslan av att de har haft sex förut några gånger

Jag tänker mig att följande eventuellt har skett:

På julafton går MÄ med på att träffa GL men säger "fast inget sex denna gång"
Detta går GL med på och säger att han bara vill ha sällskap

Sen super de till, MÄ somnar/däckar, GL är/blir kåt och börjar ha sex i någon form med henne, hon vaknar och sexet avbryts.

Det skulle kunna förklara varför hon skriver "lova att du aldrig mer har sex med mig" (ungefär så) och att GL svarar att han "är en idiot" (ungefär så)

'

Att hon skriver "lova att du aldrig mer har sex med mig" är ett smart sätt att ordna fram något som kan likna bevis, hon har gjort detta flera gånger tidigare och är en expert på detta. Det säger däremot inget alls om det skulle skett en våldtäkt eller inte. Tvärtom stärker det bara bilden av hur hon lurar sina offer.
Citera
2021-03-20, 17:26
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
SMS:et är inte det minsta besvärande för GL eftersom det inte på något sätt styrker våldtäkt utan enbart att de hade sex. Som GL då möjligen tog initiativet till.

Om det var samtyckande sex fanns inget för GL att be om ursäkt för.
Citera
2021-03-20, 17:28
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse

Jo män ber om ursäkt hela tiden för att en kvinna ska bli glad, har du aldrig levt i en relation?
Citera
2021-03-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
hon har gjort detta flera gånger tidigare och är en expert på detta.

Återigen ett påstående från dig helt utan substans. Vilka gånger är det du menar?
Citera
2021-03-20, 17:31
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Jo män ber om ursäkt hela tiden för att en kvinna ska bli glad, har du aldrig levt i en relation?

Män ber om ursäkt hela tiden för samtyckande sex som både han och kvinnan ville ha? Låter som väldigt märklig relation.

Givet att Lambertz nu sitter häktad verkar det vara ett väldigt kontraproduktivt sätt att göra kvinnor glad på.
Citera
2021-03-20, 17:32
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Återigen ett påstående från dig helt utan substans. Vilka gånger är det du menar?

Har du inte satt dig in i alla tidigare fall som EA drivit mot de andra männen?

Citat:

Här har du lite samlad visdom som män får lära sig om att säga att man ber om ursäkt:

https://starecat.com/daddy-i-want-to-marry-first-say-sorry-now-you-are-ready-when-you-learn-to-say-sorry-without-any-reas on-you-can-marry/
Citera
2021-03-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Helt sant det du skriver, jag bara gottar mej åt att han är en idiot, förlåt jag ska späka mej nu i påsk
jag gör en extra knut på repet för att jag finner nöje i elitens idioti

my bad
Prata gärna om elitens idioti!!

Detta " nya EA-mål" är ju som en skänk från självaste Fru Justitia.
Ty tänk bara, om julemyset istället hade timat hemma hos Nisse i Bandhagen, 67 år gammal och juridiskt helt obildad?!
DÅ hade denna EA fått honom dräpt i alla tänkbara rättsinstanser - för olovligt julesex - utan att populasen inkl. fb.domstolen hade vetat eller brytt sig ett enda litet pillekvitt!

Med detta sagt så utgår jag fortfarande ifrån, att GL här kör en ren INSTALLATION. Med syfte att skämta Aprillo - med både media och svenskt orättsväsende!
Citera
2021-03-20, 17:33
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Hon blev alltså så illa åtgången av Lambertz knullattack att hon fick föras medvetslös i ambulans till sjukhus?

Hon åkte till akuten två dagar efteråt. Under annandag jul:

https://www.expressen.se/nyheter/goran-lambertz-sms-med--kvinnan-kallade-henne-min--dotter-och-sig-sjalv-idiot/

De hade sex under julafton.
Citera
2021-03-20, 17:34
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:

Hur gammal är du? 20-årsåldern? Är du oskuld? Om kvinnor vet du föga i alla fall.
Citera
2021-03-20, 17:36
Medlem
Citat:

Här har du lite samlad visdom som män får lära sig om att säga att man ber om ursäkt:

https://starecat.com/daddy-i-want-to-marry-first-say-sorry-now-you-are-ready-when-you-learn-to-say-sorry-without-any-reas on-you-can-marry/

Du hävdar att hon skrivit sådana sms tidigare och är "expert på det".
Källa tack
Citera
Medlem
BigHouses avatar
Citat:

Låter som en slipad jurist att ta på sig skuld och ansvar för något han är oskyldig till. Är det Sture Bergwall som förmedlat denna visdom till GL?
Citera
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

Touche, man ber inte om ursäkt om man inte gjort något fel, med det sagt så tycker jag fortfarande att GL är en sorglig figur som borde ha hållit lilla snoppen i kalsongen sin, när han träffade denna mytoman
hur kan någon frisk å tänkande människa försvara någon av dessa två , dom behöver akutvård bägge två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in