2021-03-28, 14:00
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
Kvinnan vet jag inte mycket om.

Ditt största misstag då.

Det här är ingen vanlig kvinna utan detta är en kvinna som kan gömma sig under ett pars säng en hel natt med en stor vass kniv och sedan skrämma vettet ur dem, som misshandlar män så att de får skador, som förstör mäns dyrbara egendom och som skrämmer män till dödsskräck så att de är livrädda för henne.

Citat:
"Plötsligt ser paret hur Lambertz-kvinnan kryper fram under sängen – med en stor kniv i handen. Förskräckta hör de kvinnan utbrista: (...)"

https://stoppapressarna.se/svenskt/lambertz-kvinnan-var-knivbevapnad-under-sexakten
Citat:
"– Han fruktade för sitt liv, det var helt fruktansvärt för honom, berättar en vän till mannen."

Hon har också varit tvångsintagen på psyket.

Citat:
"Lambertz-kvinnan tvångsintagen på psyket"

https://stoppapressarna.se/svenskt/lambertz-kvinnan-tvangsintagen-pa-psyket

Det här är ingen vanlig kvinna.
Senast redigerad av -Info- 2021-03-28 kl. 14:02.
Citera
2021-03-28, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det är dock inte åsikter. Det är fakta som rör ämnet.

Är du en vit riddare eller en feminist med brustet hjärta? Eftersom du inte kan svara sakligt så gissar jag på sistnämnda.
Vilka fakta då? Du menar att det är 'sannolikt' att hon ljuger eftersom du besatt trålat internet på uppgifter.

Att Lambertz ljuger så fort han uppträder i TV är välbelagda fakta hos alla utom vissa konspirationsteoretiker
Citera
2021-03-28, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vilka fakta då? Du menar att det är 'sannolikt' att hon ljuger eftersom du besatt trålat internet på uppgifter.

Att Lambertz ljuger så fort han uppträder i TV är välbelagda fakta hos alla utom vissa konspirationsteoretiker
Det är sannolikt att hon ljuger för att hon är ett psykfall.
Citera
2021-03-28, 14:02
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
Detta är enbart LG ord och inte kvinnans du refererar till. Vet inte vad jag ska tro om denna smutsiga byk men enligt mig har två människor med olika problem möts och nu dras skiten runt publikt. Kvinnan vet jag inte mycket om men GL har en historia av felaktiga beslut och har skämt ut sig många gånger tidigare. Sen har vi små tangetbordsriddare som höjer sin slemkung.
Men vi som följt tråden vet massvis om ”kvinnan”. Hon har falskt/felaktigt (välj själv) anklagat en man för våldtäkt 2018 med hjälp av manipulerade bevis och fabriksåterställd telefon. Detta M.O. upprepas mot GL, fast än mer uppenbart (sms och samtal till väninna och sambo under julnatten). Dessutom är hon åtalad för förtal och döms högst sannolikt för detta inom en månad (enligt undertecknad amatör-jurist!).

Utöver dessa rättsliga detaljer så har hon ett allmänt asocialt beteende vilket visat sig i konflikten med exmaken, sin tillfälliga hyresvärd och rättsprocessen med hyresbolaget. Så oavsett hur vi ser på GL och hans bisarra rättshaverism i TQ-fallet så är det inte ”kladdaren” som bör få klockorna att ringa.
Citera
2021-03-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
Utryck dig annorlunda då. Så inte missförstånd görs.

Absolut. Vet att en del har det svårt med att tänka och ska ha allt serverat på ett silverfat. Kan man missuppfatta så gör man det. Ska tänka på dig och se till att formulera mig ordentligt.
Citera
2021-03-28, 14:03
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Ja? Det är belagt att kvinann är en lögnare.

Här talar advokaten som kommer stämma EA för förtal och falsk tillvitelse om det: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

EA har försökt lura Lambertz, en till man och ovanstående på samma vis. Vad är det du inte begriper?

Låt oss slippa din vendetta mot Lambertz är du snäll. Du framstår bara som efterbliven.
Citera
2021-03-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Det är sannolikt att hon ljuger för att hon är ett psykfall.
Lambertz har helt skamlöst ljugit i över tio år.

Om han är psykfall eller inte låter jag vara osagt. Han har i alla någon sorts störning
Citera
2021-03-28, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja? Det är belagt att kvinann är en lögnare.

Här talar advokaten som kommer stämma EA för förtal och falsl tillvitelse om det: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

Låt oss slippa din vendetta mot Lambertz är du snäll. Du framstår bara som efterbliven.
Lambertz ljuger hela tiden. Om du vill använda kvinnans bakgrund som någon sorts bevis måste ju det omvända gälla också, eller hur
Citera
2021-03-28, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ditt största misstag då.

Tack, om mitt största misstag är att inte veta något om kvinnan så har jag gjort extrem små misstag. Jag tittar på vad GL har gjort och vad han skriver nu. Normala människor ser en störning där.
Citera
2021-03-28, 14:07
Medlem
Inget måste att få en fällande dom i en domstol för att få ersättning av försäkringsbolaget (åtminstone inte av Folksam eller IF). Det kan t o m vara så att domstolen inte dömer MGM - men försäkringsbolaget betalar ändå, "eftersom friande domen inte behöver betyda att våldtäkt inte har ägt rum".

100.000kr - 150.000kr bara för att man påstår något som sen även i domstolen konstateras inte hålla.

Så den här damen (så länge hon har en hemförsäkring) kan kvittera ut hundratusentals kronor på löpande band. SÄRSKILT när feministerna dessutom påstår att det är JÄTTE VANLIGT att samma kvinna drabbas gång efter annan.

Att dessa kvinnor arbetar som prostituerade glömmer man att nämna i sammanhanget. De tar alltså en OVANLIGT STOR RISK - vilket ju i försäkringssammanhanget borde leda till att man inte betalar ut någon ersättning, men eftersom vi lever i PK-landet Sverige törs väl ingen fatta ett så kontroversiellt beslut mot ett "starkars våldtäktsoffer"?

Den som får sitt butiksfönster demolerat av gängkriminella får däremot ingen ersättning.. De har ju själva valt att öppna sin butik just vid DEN gatan..

Mari Heidenborg, justitieråd i HD, tycks anse att detta är något som försäkringsbolagen måste sköta. Hon har ingen åsikt om saken..

Intressant också när hon undrar OM pengarna som betalas ut utan några krav verkligen leder till obefogade anmälningar.. Jaha. HUR ska man kunna kontrollera det när MÄ får förbli anonyma?

Pelle Svensson har tydligen visat ATT det gör det - men det var innan man anonymiserade MÄ:n. Nu är det fritt fram..

https://www.youtube.com/watch?v=P7pbNgPAVsw
Senast redigerad av sno 2021-03-28 kl. 14:09.
Citera
2021-03-28, 14:10
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Lambertz ljuger hela tiden. Om du vill använda kvinnans bakgrund som någon sorts bevis måste ju det omvända gälla också, eller hur

Nej, eftersom vi diskuterar de falskeligen anmälda våldtäkterna mot b.la. Lambertz, från kvinnan EA. Ingenting annat.

Du trollar ju bara dock, så kommer inte svara mer på dina patetiska försök att ändra fokus från ämnet. Adjö, din nolla.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-28 kl. 14:12.
Citera
2021-03-28, 14:11
Medlem
Citat:
Lambertz har helt skamlöst ljugit i över tio år.

Om han är psykfall eller inte låter jag vara osagt. Han har i alla någon sorts störning

Men så kan du ju inte skriva. Då kommer GLs alla självutnämnda riddare till hans försvar. De är duktiga på att bruka uttryck som "din idiot", du är ju för fan efterbliven", "din jävla nolla" osv. De skickar tom meddelanden till en efter man ifrågasatt deras kärlek till att försvara GL. De verkar fullkomligt blunda för att han är en beräknande sliskgubbe som utan ånger väljer att supa ned en kvinna som han vet är svag.
Att GL själv ansvarat för konstiga utredningar, tex Quickfallet, men det glömmer hans nobla riddare bort då de verkar vara mer intresserade av att vara hans avsug, förlåt, springpojke än att se till att rättvisa skipas och sliskgubben hamnar bakom lås och bom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in