2021-03-28, 13:32
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jo precis det är troligt. Lika troligt som att fråga sig hur många Lambertz supit ner och satt på. Har jag bevis? Nej det behövs inte på Flashback, det räcker som du att ha en känsla.

Ytterst tveksamt att detta är det enda tillfället äcklet Lambertz våldtagit någon

Varför tror jag det? Han ser sliskig ut och är allmänt störd. Det är det enda bevis som behövs här

Skillnaden är ju att Lambertz är fri från en (1) falsk anklagelse. Dvs. sannolikt oskyldig och ikke en våldtäktsman.

EA har falskt anklagat minst tre (3) olika oskyldiga män. Nu kommer EA sannolikt bli dömd för förtal och falsk tillvitelse i alla 3 fallen, eftersom modus operandi varit precis likadant. Manipulerade ljudinspelningar och många indicier som pekar på liknande form av bedrägeri.

Så det är inte långt bort att EA begått mer skit, direkt.

Förstår du skillnaden? Idiot.
Citera
2021-03-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Helt rätt! Om detta dras till sin spets (som alla feminister verkar vilja) är det feministerna som kommer att få på tafsen. Om sex med oattraktiva människor ska vara anmälningsgrundande är det nog läge för vissa att raka armhålorna, ta ut nosringen och fixa till det blågröngula håret illa kvickt så att de inte åker på en ångeranmälan.
Om detta dras till sin spets och Lambertz anklagelser om att hon våldtagit honom tas upp i en rättegång, vad händer då tror du?

Du kan ju inte på allvar tro att utfallet skulle bli något annat än att nämndemännen och domaren skrattar ut honom och att han får ge henne ett fett skadestånd och betala rättegångskostnaderna.

Något annat utfall är ju inte möjligt, det borde du fatta.
Citera
2021-03-28, 13:36
Medlem
cerns avatar
Det står ju på mrkoll att Elvijra har en dom mot sig som man kan köpa för 129 kr och läsa. Någon som läst den eller?

Skumt också att hon har ett Mixcloud-konto med massvis av vänner men har inte lyssnat på en enda mix vilket tjänsten går ut på lol..
Citera
2021-03-28, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Skillnaden är ju att Lambertz är fri från en (1) falsk anklagelse. Dvs. sannolikt oskyldig och ikke en våldtäktsman.

EA har falskt anklagat minst tre (3) olika oskyldiga män. Nu kommer EA sannolikt bli dömd för förtal och falsk tillvitelse i alla 3 fallen, eftersom modus operandi varit precis likadant. Manipulerade ljudinspelningar och många indicier som pekar på liknande form av bedrägeri.

Så det är inte långt bort att EA begått mer skit, direkt.

Förstår du skillnaden? Idiot.
Sannolikt. Sannolikt lyckas du få in två gånger.

Sannolikt är Lambertz ett äckel som stalkat en instabil kvinna i flera år och till slut såg sin chans. Sannolikt har han runkat till bilder av henne hundratals ggr till han slutligen fick chansen.

Sannolikt alltså
Citera
2021-03-28, 13:37
Medlem
Citat:
Helt rätt! Om detta dras till sin spets (som alla feminister verkar vilja) är det feministerna som kommer att få på tafsen. Om sex med oattraktiva människor ska vara anmälningsgrundande är det nog läge för vissa att raka armhålorna, ta ut nosringen och fixa till det blågröngula håret illa kvickt så att de inte åker på en ångeranmälan.

Snacka om att ge trauman och men för livet.
Citera
2021-03-28, 13:38
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Sannolikt. Sannolikt lyckas du få in två gånger.

Sannolikt är Lambertz ett äckel som stalkat en instabil kvinna i flera år och till slut såg sin chans. Sannolikt har han runkat till bilder av henne hundratals ggr till han slutligen fick chansen.

Sannolikt alltså

Vi får se vem som har rätt. EA går upp i rätten om någon vecka mot förtal och falsk tillvitelse.

Du kommer fortsätta se ut som den idiot du är när detta är över.

Dessutom är det EA som både sökt upp och supit ner Lambertz.
Citera
2021-03-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
Tänker nog mer på våldtäktsmän i stort. När det gäller GL så räckte inte bevisen så han går fri.

Utryck dig annorlunda då. Så inte missförstånd görs.
Citera
2021-03-28, 13:39
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
Tänker nog mer på våldtäktsmän i stort. När det gäller GL så räckte inte bevisen så han går fri.

Du menar att EAs manipulerade bevis inte räckte?

Det stämmer. De kom på henne. De såg att saker och ting inte stämde. Som t.ex:

Citat:
"7. Efter att ha gjort inspelningarna, och efter anmälan mot mig för våldtäkt, kom EP plötsligt på inför det tredje av fyra polisförhör att hon ju hade ljudfiler i telefonen. Så sa hon. Men hon gjorde likadant 2018. Och i båda fallen skickade hon in utvalda delar av ljudfilerna till Polisen. På frågan om det fanns fler ljudfiler svarade hon att hon inte visste.

8. Dagen efter att hon hade skickat ljudfilerna till Polisen lät hon fabriksåterställa mobilen ”på grund av mjukvarufel” så att alla eventuella ljudfiler försvann, och därtill i stort sett allt annat material än textmeddelanden. En sådan fabriksåterställning ”på grund av mjukvarufel” gjorde hon också, vid en passande tidpunkt, i 2018 års mål.

9. Efter fabriksåterställningen fanns det bl.a. meddelanden kvar i telefonen. När Polisen samlade in dessa och lät skriva ut dem visade det sig att det saknades vissa viktiga meddelanden.

10. Saknades gjorde bl.a. ett meddelande som visade att EP inte alls var redlöst berusad vid tidpunkten för ”våldtäkten”. Det hade hon annars själv hävdat."

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/
Citat:
"Vid förhöret fick jag nämligen se ytterligare ett bevis (av väldigt många) för att kvinnan som anmält mig hade ljugit. Genom det här beviset (ett textmeddelande till nuvarande sambon Mats) kom det fram att hon hade messat med Mats vid en avgörande tidpunkt. Nämligen en tidpunkt då hon var så gott som medvetslös. Det hade hon själv och vittnet Lotta (som strax innan hade videopratat med henne) intygat för polisen. Men nu dök det alltså upp ett bevis för att hon just då inte bara hade messat med Mats utan också hade pratat med Lotta (mig ovetande förstås). Det hade hon ju inte kunnat göra om hon varit helt borta. Och beviset (textmeddelandet) hade hon raderat från sin egen telefon.

Själv hade jag ju vetat hela tiden att hon ljög, men nu förstod tydligen alla. Att hon hade spelat in våra samtal utan att ha berättat för mig, att hon hade valt ut lämpliga ljudfiler, att hon hade raderat lämpliga delar av textmeddelanden och att hon hade fabriksåterställt telefonen när hon var klar med sitt urval hjälpte förstås. Och att hon hade gjort precis samma saker i ett tidigare mål 2018. Saken var glasklar."

http://goranlambertz.se/sondagsbetraktelse-nr-304/
Citera
2021-03-28, 13:41
Avslutad
Citat:
Om detta dras till sin spets och Lambertz anklagelser om att hon våldtagit honom tas upp i en rättegång, vad händer då tror du?

Du kan ju inte på allvar tro att utfallet skulle bli något annat än att nämndemännen och domaren skrattar ut honom och att han får ge henne ett fett skadestånd och betala rättegångskostnaderna.

Något annat utfall är ju inte möjligt, det borde du fatta.
Detta ärende har redan dragits till sin spets, Lambertz blev släppt. Missade du det? Hur han väljer att gå vidare är hans personliga problem.

Om fenomenet med att kunna tolka allt som inte passar de personliga preferenserna som ”våldtäkt” dras till sin spets har många kvinnor en ångersexanmälan att förvänta sig. Frågan är således om vi vill dra detta till sin spets eller ej? Jag anser inte det men vill ändå påpeka att jag (och alla andra män) plötsligt har bra kort för eventuella kommande omgångar runt spelbordet. Du är bara en sojaboj så jag förväntar mig inget vettigt svar från dig, men försök gärna.
Citera
2021-03-28, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Vi får se vem som har rätt. EA går upp i rätten om någon vecka mot förtal och falsk tillvitelse.

Du kommer fortsätta se ut som den idiot du är när detta är över.
Vad har den rättegången med detta att göra?

Att Lambertz visat sig vara en jubelidiot tusen ggr om i och med Quickturen ska inte stå honom i fatet denna gången.

Han kan ju för en gång i sitt liv vara en hjälpsam gammal farbror som bara vill ta hand om en bräcklig själ
Citera
2021-03-28, 13:44
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Vad har den rättegången med detta att göra?

Att Lambertz visat sig vara en jubelidiot tusen ggr om i och med Quickturen ska inte stå honom i fatet denna gången.

Han kan ju för en gång i sitt liv vara en hjälpsam gammal farbror som bara vill ta hand om en bräcklig själ

Det är samma kvinna, om du nu missat det, som haft precis samma modus operandi i det fallet, och ett tidigare, som nu mot Lambertz.

Du kanske borde ta del av info som finns istället för att uttala dig säkert om något du inte har en aning om? Då slipper du se ut som en idiot.
Citera
2021-03-28, 13:46
Medlem
Citat:
Detta ärende har redan dragits till sin spets, Lambertz blev släppt. Missade du det? Hur han väljer att gå vidare är hans personliga problem.

Om fenomenet med att kunna tolka allt som inte passar de personliga preferenserna som ”våldtäkt” dras till sin spets har många kvinnor en ångersexanmälan att förvänta sig. Frågan är således om vi vill dra detta till sin spets eller ej? Jag anser inte det men vill ändå påpeka att jag (och alla andra män) plötsligt har bra kort för eventuella kommande omgångar runt spelbordet. Du är bara en sojaboj så jag förväntar mig inget vettigt svar från dig, men försök gärna.
Nej det är ju inte avslutat. Idioten kommer med egna anklagelser. Han kunde helt enkelt inte låta bli att visa upp sig i TV.

På båda punkterna han tog upp, den absurda anklagelsen mot staten och den sinnessjuka anklagelsen om våldtäkt, kommer han förlora

Han kunde bara låtit allt blåsa över men eftersom han är en patologisk narcissist så var han tvungen att vältra sig i sin egen skit i direktsändning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in