2021-03-28, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Kanske inte du och jag, Folk här på flashback är redo att ta sitt liv för att de är har kvar oskulden vid 25årsåldern.. Vissa är villiga att göra vad som helst för lite mutta.
Såg hennes 400+ nakna/porriga bilder, hon ser bra ut, är sexig. Som 71 åring kan hon vara en dröm han haft i 21 år.
Ja man kan ju fråga sig varför en före detta JK umgås med enligt många här inne en psykopat?

Hoppades han att han så småningom skulle få doppa? Det är onekligen så det ser ut.

Underskatta aldrig människors lägsta drifter. Lambertz är dessutom sjuk i huvudet och har inte kontrollmekanismen som säger stopp
Citera
2021-03-28, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vilket får en att fundera på hur många gånger EA & "väninnan" lyckats utpressa andra offer, som inte gått vidare till rättsväsendet. Att granska deras bankkonto kunde antagligen ge mycket spännande information.

Här borde polisen kunna göra en insats.

Det är inte svårt att bevisa stora avvikelse bland vanliga insättningar - typ lön i A.A.:s fall. I E.A.:s fall finns inte ens dem.
Citera
2021-03-28, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hen menade säkert en till falskeligen våldtäktsanklagad. Det råkade bli lite fel när hen tänkte snabbt.

Jag tycker man ska vara lite mer försiktig och inte ge feministerna mer fett på sylen än de behöver. Detta är ett allvarligt samhällsproblem som ej får skojas bort.
Citera
2021-03-28, 13:23
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Jag är inte alls säker. Identiteten på den senaste "väninnan" har jag inte alls sett några uppgifter om. Därav min nyfikenhet.
Men den galna AA med hot mot maken m.m. menar du är samma som den som figurerar i åtalet mot DU 2018, fattar jag rätt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Ofta står det att Lambertz tog heder och ära av målsäganden vid den direktsända presskonferensen vid hans hem. Att kvinnan försökte ta heder och ära av Lambertz med sin våldtäktsanmälan förbigås med tystnad. Enbart det faktum att bli skickad in i häkte pga av kvinnans påstående är verkligen att ta heder och ära av en annan människa, nämligen Göran Lambertz. Att en juridiskt oskyldig person som Göran Lambertz gång på gång blir påhoppad i artiklar av skribenter måste sakna motstycke. Är folk inte kloka? Men skribenter och andra. Göran Lambertz är juridiskt oskyldig. Varför skrivs dessa nedsättande artiklar om honom, som av Wolodarski DN och Karin Olsson Expressen och andra skribenter. I rimlighetens namn skribenter och andra, Göran Lambertz är juridiskt oskyldig, har ni totalt tappat omdömet

Åsiktskorridoren in action. Jag tror att flera journalister förstår det tokiga i detta men ingen vågar eller orkar säga något. Konsekvensen skulle bli att få feministiska hatsvansar efter sig som ser världen i svart och vitt.
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Vilket får en att fundera på hur många gånger EA & "väninnan" lyckats utpressa andra offer, som inte gått vidare till rättsväsendet. Att granska deras bankkonto kunde antagligen ge mycket spännande information.

Mest troligt ja. Ytterst tveksamt att det endast är dessa kända tillfällen som är det enda EA ställt till med.
Citera
2021-03-28, 13:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Men den galna AA med hot mot maken m.m. menar du är samma som den som figurerar i åtalet mot DU 2018, fattar jag rätt?
Ja, så skall det vara.

Sen vet jag inte om dessa galningar kan hålla sams inbördes någon längre tid. Men det hade varit intressant att veta ifall det är samma väninna den här gången.
Citera
2021-03-28, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Ha vilken korkskalle du är
Är du man?
Har du aldrig fått en avsugning (enbart) utan att det blivit knull med?
Hahaha

Kostnaderna för hennes sadistiska aversion mot män bör inte belasta rättsystemet utan sjuk/psykvården. Misstänker EA känner så stark avsky mot sina sexuella begär att hon anmäler männen som väcker dom. Dvs, hon lägger gärna upp sig men hatar att hon gjort det.

Att EA i tidiga år blivit våldtagen av livet är ingen högoddsare.
Citera
2021-03-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Mest troligt ja. Ytterst tveksamt att det endast är dessa kända tillfällen som är det enda EA ställt till med.
Jo precis det är troligt. Lika troligt som att fråga sig hur många Lambertz supit ner och satt på. Har jag bevis? Nej det behövs inte på Flashback, det räcker som du att ha en känsla.

Ytterst tveksamt att detta är det enda tillfället äcklet Lambertz våldtagit någon

Varför tror jag det? Han ser sliskig ut och är allmänt störd. Det är det enda bevis som behövs här
Citera
2021-03-28, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
Detta är ett allvarligt samhällsproblem som ej får skojas bort.
Helt rätt! Om detta dras till sin spets (som alla feminister verkar vilja) är det feministerna som kommer att få på tafsen. Om sex med oattraktiva människor ska vara anmälningsgrundande är det nog läge för vissa att raka armhålorna, ta ut nosringen och fixa till det blågröngula håret illa kvickt så att de inte åker på en ångeranmälan.
Senast redigerad av Coronaknemo 2021-03-28 kl. 13:31.
Citera
2021-03-28, 13:29
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Cykling är ett umärkt sätt att motionera och komma ut och se saker.

Det han yttrade efter att TQ/SB ses som befängt av andra jurister. Ämbetsmannens variant av youtuber.
Håller inte med om att det visar att han inte menar det han säger. Är det det enda exemplet du har som du menar bevisar att GL är beredd att skada sig själv för att få uppmärksamhet?
Citera
2021-03-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
En annan våldtäktsman?
Vem mer syftar du på? GL?
Han är ingen våldtäktsman.

Tänker nog mer på våldtäktsmän i stort. När det gäller GL så räckte inte bevisen så han går fri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in