2021-03-29, 12:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raintroutfly
Gud vilket äckel GL verkar vara, och att folk fortfarande kan försvara honom och inte se hur tydligt det är fattar jag bara inte?!
Räcker ju med att se hans intervjuer och hur han beter sig i allmänt för att fatta att han är ett gubbslem, punkt!
Så att du inte gillar någon betyder att dom är skyldiga till grova brott?
Citera
2021-03-29, 13:00
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raintroutfly
Gud vilket äckel GL verkar vara, och att folk fortfarande kan försvara honom och inte se hur tydligt det är fattar jag bara inte?!
Räcker ju med att se hans intervjuer och hur han beter sig i allmänt för att fatta att han är ett gubbslem, punkt!

Gubbslem är en sak, och din åsikt. Men även om han vore det så är det inte relevant när han blivit utpekad och anklagad för att vara en våldtäktsman, och det är en helt annan sak.
Citera
2021-03-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult

Du lyfte upp att det tydligen är viktigt om väninnan är i köket eller på toaletten.

Varför är det relevant alls?

Du lyfte upp att det är viktigt om de svär eller inte när de gratulerar sig själva till ett väl genomfört bedrägeri för att få en man oskyldigt anklagad för våldtäkt.

Varför är svordomen viktig?

Två saker, till att börja med:

1) Jag har inte sagt att det "är viktigt om väninnan är i köket eller på toaletten".

2) Jag har inte sagt att det "är viktigt om de svär eller inte"

Du är verkligen korkad du, och det bevisas av att du inte förstår poängen.
Poängen är att advokaten inte återger korrekt och då faller det sig naturligt, såvida man inte har förutfattade meningar, vilket du har, att undra vad mer det är han inte återger korrekt.

Dessutom, när han säger att EA skulle ha sagt "Det är helt sjukt (namn på vän), vi klarade det, vi klarade det, det är helt sjukt" det är ju att förstora upp och dramatisera hennes korrekta uttalande för att ge det mer tyngd och passa honom bättre.

Inte heller det begriper du.
Senast redigerad av amatoll 2021-03-29 kl. 13:11.
Citera
2021-03-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja. Det går ju att se alla Amatrolls inlägg i tråden. Redan från starten av Amatrolls 250+ inlägg i ämnet, så försvarar hen EA och ifrågasätter GL osv. trots alla faktum som finns på bordet.

Så det är tydligt att Amatroll valt sida från början och försöker sprida falsk information samt flytta fokus från ämnet.

Låt oss ignonera trollet och hålla stadig riktning mot mål.

Finns enskild användare som har över 700 inlägg i denna tråd där i stort sett varenda ett handlar om att misskreditera och vanära EA.
Citera
2021-03-29, 13:09
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Är den personen inblandad i något av EAs övriga försök att sätta dig män?

Ja.

Hon var en av de kvinnor som tillsammans med EA försökte sätta dit PA för våldtäkt, 2017. Nu är hon igång igen genom att vara den "väninna" som EA sms-ade och face timeade med under julnatten hemma hos Lambertz.
Citera
2021-03-29, 13:11
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll

1) Jag har inte sagt att det "är viktigt om väninnan är i köket eller på toaletten".

Poängen är att advokaten inte återger korrekt och då faller det sig naturligt, såvida man inte har förutfattade meningar, vilket du har, att undra vad mer det är han inte återger korrekt.

Dessutom, när han säger att EA skulle ha sagt "Det är helt sjukt (namn på vän), vi klarade det, vi klarade det, det är helt sjukt" det är ju att förstora upp och dramatisera hennes korrekta uttalande för att ge det mer tyngd och passa honom bättre.

Det är att advokaten inte återger korrekt som är det väsentliga. Vad mer är det han inte återger korrekt?
Vi vet ju att det han säger stämmer i väsentliga delar eftersom det finns en utredning.
Citera
2021-03-29, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
J
Så det är tydligt att Amatroll valt sida från början och försöker sprida falsk information samt flytta fokus från ämnet.

Hur många gånger ska jag behöva säga det:
Jag skiter i om EA är skyldig eller oskyldig

Men det går inte in i din neandertalar-skalle

Dessutom anklagar du mig för att sprida falsk information
Varför gör du det då det inte stämmer?
Citera
2021-03-29, 13:17
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Finns enskild användare som har över 700 inlägg i denna tråd där i stort sett varenda ett handlar om att misskreditera och vanära EA.

Du är ju den enda i hela tråden som är inläst och fortfarande försvarar EA.

Alla andra begriper vad det handlar om. Dvs. EA får rättfärdigad skit för sitt vidriga beteende.

EA är ett psykfall som falskeligen anklagat 3+ män för våldtäkt. Samma tillvägagångssätt varje gång. Ljudfiler som det klipps och klistras med, EA vaknar upp av GM som har sex med henne och viktigast av allt - Åklagare och advokater tar hål på EA's historia. Varje gång.

Nu har det istället visat sig att det är EA som är GM. EA går upp i domstol mot förtal och ev. falsk tillvitelse 8 april för första gången. Därefter kan vi invänta mer stämningar mot EA.

Kommer du fortsätta försvara EA med näbbar och klor även när hon är dömd juridiskt för sina brott?
Citera
2021-03-29, 13:18
Medlem
Citat:

Men folk har bett dig berätta vad som får dig att tro att det utförts en våldtäkt 150ggr nu. Kan du berätta?
Citera
2021-03-29, 13:20
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:

Det är att advokaten inte återger korrekt som är det väsentliga. Vad mer är det han inte återger korrekt?
En mer motiverad fråga är vilka andra lögner och bedrägliga beteenden som vår MÄ EA ägnat sig åt. Vi vet att:
- EA ljuger om det första övergreppet från DU eftersom tiden inte medger att hon skall ha hunnit hem och redan däckat (ljudinspelningen startas ca 20 minuter efter att hon pratar i tfn i taxin)
- EA klippte ner sin inspelning så att både delar före och efter som stödde DUs version försvann,
- EA har två gånger fabriksåterställt sin mobiltelefon innan polisförhör, helt uppenbart i syfte att försvåra för polis och försvar att ta del av hennes sms-historik m.m.
- EA har enligt GL ljugit om tidpunkten och omständigheterna hur hon ”däckade” på julafton. Hon har ringt samtal och sms:at upp till 30 min senare. Här kan man invända att det bara är GLs version, men den talande tystnaden från EAs ombud ger oss inget skäl att tro det.

I detta läge är amatolls största problem att advokat Massi inte citerar ordagrant.
Citera
2021-03-29, 13:21
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Så varför sitter du då och försvarar EA med näbbar och klor i 250+ inlägg?

Du blir hela tiden sågad längst fotknölarna med fakta, ändå fortsätter du. Är det något slags självskadebeteende att bli mentalt straffknullad för dig?

Du sprider konstant desinformation och dina felaktiga tolkningar av Hovrättens dom. Enbart utklipp och irrelevanta delar försöker du belysa som att de är viktiga. Trots att varken Hovrätten, åklagare, advokater eller någon i tråden håller med dig.

Det är ett ohederligt sätt att argumentera på. Begriper du inte det?

Så en rimligare fråga är, vad är ditt motiv?
Citera
2021-03-29, 13:21
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:

EA har vanärat och misskrediterat sig själv. I flera år. Hon har många att tacka för att samhället och lagen nu sätter P för hennes egen svaga moral och karaktär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in