2021-03-28, 13:05
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Hade syftet enbart varit att inte delge polisen "hela" ljudfilen hade hon ju aldrig lämnat in telefonen överhuvudtaget. Nu gjorde hon det trots allt. Det var ädelt gjort.
Ädelt? Är du rubbad, människa? EA fabriksåterställer tfn dagen innan hon skall på förhör. Enligt Massi hittar man orginalfilen i molntjänsten. Samma M.O. upprepas ”ädelt” tre år senare.

Oavsett vad man tycker om GL, hans omdöme och beteende mot kvinnor, så inser varje normalbegåvad att EA är en synnerligen obehaglig individ som vid upprepade tillfällen ljugit och manipulerat bevis.

Nu brukar du inte bemöta mina inlägg, men jag kan ändå bespara dig en meningslös one-liner:
- EA ljög om det första påstådda övergreppet 2018 som skall
ha skett när hon hunnit däcka < 20 minuter efter att hon ringer från taxin på väg hem. Detta avslöjades först när hela inspelningen med startpunkt blev känd.
- EA ljög om att hon däckade hos GL och vaknade av ett övergrepp. I stället sms:ade och ringde hon till en väninna.
Citera
2021-03-28, 13:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Kontrollfråga:
hur säker är du på att detta är samma AA som figurerar i åtalet mot DU 2018?

Kan man binda samma AA till nuvarande fall? (är hon den väninna som GL kallar LV?)
Jag är inte alls säker. Identiteten på den senaste "väninnan" har jag inte alls sett några uppgifter om. Därav min nyfikenhet.
Citera
2021-03-28, 13:06
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Jag förstår att du inte kan argumentera med någon som har förmåga att inte se att i svart eller vitt, en förmåga du saknar.

Synd att du ger upp så lätt, men internet-porren hägrar väl?

Du begriper inte att en rättegång är binär? Dvs. någon är sannolikt skyldig eller sannolikt oskyldig.

Nu har EA förlorat 3 åtal/rättegångar och är då med väldigt stor sannolikhet en bedragerska.

DU's (brottoffer) advokat förklarar varför EA är en bedragerska här: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

Nu visar det sig att EA försökt fälla 3 olika män på precis samma sätt vid 3 olika tillfällen. Förstår du seriöst inte det här? Eller är du helt dum i huvudet?

Förövrigt borde admin lämna nytt besked om att vi kan skriva ut EA's fulla namm. Otroligt att det inte är ok än så länge. Det är givetvis rimligt att andra män kan bli varnade via google att EA är en psyksjuk bedragerska.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-28 kl. 13:09.
Citera
2021-03-28, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Kontrollfråga:
hur säker är du på att detta är samma AA som figurerar i åtalet mot DU 2018?

Kan man binda samma AA till nuvarande fall? (är hon den väninna som GL kallar LV?)

E.A. och A.A. tycks ha flera beröringspunkter:

- båda två har varit gifta med äldre män: i E.A.:s fall handlar det om 28år i A.A.:s fall 23 år.
- båda två tycks "dricka tills de däckar" - E.A. bevisligen använder även droger. Troligtvis även hennes sister in crime
- båda två tycks leva trassliga liv och hamna i bråk

GL borde göra en djupdykning i dessa damers förflutna och sen ta sig en funderare hur man skulle kunna visa deras MO och om man eventuellt kan stämma väninnan (och E.A.) för mened.

Om de vittnar i varandras rättegångar för att dryga ut knarkkassan måste det vissa något sätt att komma åt dem.
Senast redigerad av sno 2021-03-28 kl. 13:12.
Citera
2021-03-28, 13:09
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag skulle inte tro att han känt till hela historiken. desperat att få knulla är man inte ens som 20-åring & definitivt inte som 71-åring.

Kanske inte du och jag, Folk här på flashback är redo att ta sitt liv för att de är har kvar oskulden vid 25årsåldern.. Vissa är villiga att göra vad som helst för lite mutta.
Såg hennes 400+ nakna/porriga bilder, hon ser bra ut, är sexig. Som 71 åring kan hon vara en dröm han haft i 21 år.
Citera
2021-03-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Du begriper inte att en rättegång är binär? Dvs. någon är sannolikt skyldig eller sannolikt oskyldig.

Nu har EA förlorat 3 åtal/rättegångar och är då med väldigt stor sannolikhet en bedragerska.

DU's (brottoffer) advokat förklarar varför EA är en bedragerska här: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

Nu visar det sig att EA försökt fälla 3 olika män på precis samma sätt vid 3 olika tillfällen. Förstår du seriöst inte det här? Eller är du helt dum i huvudet?

Förövrigt borde admin lämna nytt besked om att vi kan skriva ut EA's fulla namm. Otroligt att det inte är ok än så länge. Det är givetvis rimligt att andra män kan bli varnade via google att EA är en psyksjuk bedragerska.

Hon har fått det förklarat för sig redan femtioelva gånger. Syftet tycks vara något annat än att förstå..
Citera
2021-03-28, 13:12
Medlem
GS, som är en annan våldtäktsman, har nu blivit vän med GL på Facebook. Lika barn leka bäst.
Citera
2021-03-28, 13:12
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon har fått det förklarat för sig redan femtioelva gånger. Syftet tycks vara något annat än att förstå..

Stämmer. Det är mest för att upplysa ev. nya läsare om trollets existens.

Därför jag länkar advokatens video som förklarar EA på ett bra sätt. Det är onekligen intressant när EA använt precis samma modus operandi nu igen mot Lambertz.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-28 kl. 13:16.
Citera
2021-03-28, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
GS, som är en annan våldtäktsman, har nu blivit vän med GL på Facebook. Lika barn leka bäst.

En annan våldtäktsman?
Vem mer syftar du på? GL?
Han är ingen våldtäktsman.
Citera
2021-03-28, 13:16
Medlem
Citat:

Därför jag länkar advokatens video som förklarar EA på ett bra sätt. Det är onekligen intressant nu när EA använt precis samma modus operandi nu igen mot Lambertz.

Men FB-läsare är ju inte dumma i huvudet.
Citera
2021-03-28, 13:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

Därför jag länkar advokatens video som förklarar EA på ett bra sätt. Det är onekligen intressant nu när EA använt precis samma modus operandi nu igen mot Lambertz.
Vilket får en att fundera på hur många gånger EA & "väninnan" lyckats utpressa andra offer, som inte gått vidare till rättsväsendet. Att granska deras bankkonto kunde antagligen ge mycket spännande information.
Citera
2021-03-28, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
En annan våldtäktsman?
Vem mer syftar du på? GL?
Han är ingen våldtäktsman.

Hen menade säkert en till falskeligen våldtäktsanklagad. Det råkade bli lite fel när hen tänkte snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in