2021-03-28, 10:12
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyguru
Såg en stund av det och blev chockad vilket skräp som sänds... När jag såg tråden var jag tvungen kolla vad andra skrev.
Tack för att ditt inlägg fanns åtminstone i denna sjuka värld vi lever i.
Vem fan bryr sig om sven melander klätt sig som en pingvin. Så jävla stört!

Instämmer, vikket shit
Citera
2021-03-28, 10:47
Medlem
Enzymes avatar
Det var roligare än väntat faktiskt! Tyckte det var ganska svårt att lista ut vilka det var. Trött bara att den där Hellenius ska vara i alla jävla program. Minst lika bra som farmen eller lets dance. För övrigt tyckte jag att det var överraskande uppkåtande med de utklädda tjejerna! En annan sak jag reflekterar över är att nour är dömd för sexuellt ofredande och får vara med på prime time. MT är friad i alla instanser och fick inte bara kicken utan TV4 raderade ut honom totalt! Fan vet de eldade säkert upp hans skrivbord och stol och hela skiten 🤔
Citera
2021-03-28, 10:49
Medlem
SkogsKonungs avatar
TV4 famlar lite i mörkret när det kommer till bred fredagsunderhållning. Idol, Let's Dance, Fångarna på fortet och Talang. De yngsta av dessa programmen är liksom 15 år gamla. De verkar ju funka rätt bra. Men det intressanta är att deras nya satsningar sällan blir något att hålla kvar vid.

SVT sopar tydligen banan med dem med Bäst i test. Det ska tydligen vara därför Tv4a flyttade Let's Dance till lördagar. Lägg där till På spåret, Melodifestivalen och nya Carina Bergfeldt som lockar 2 miljoner tittare.

När Hellenius sitter i nyhetsmorgon och promotar Masked Singer säger han att "detta kommer ju bli en långkörare". Han måste ju självklart säga detta men han kan omöjligen tro det själv? Med tanke på att han själv ledde train-wrecket X-factor Sverige som enbart gick i en säsong. De sa då att der var den dyraste satsningen de gjort.

Lite andra format TV4 testat som sket sig totalt:
- Stjärnor på is (en säsong 2008)
- Cirkus Möller (två säsonger 2009-2010)
- Herr och Fru (en säsong 2011)
- Huset fullt med pengar (en säsong 2016)
- Kändisdjungel (en säsong 2009)
- Let's Dance junior (en säsong 2016)
- Rampfeber (en säsong 2006)

Osv. Listan kan göras ruskigt lång.

TV4 har extremt svårt att få in nya format och få dem att funka. Även när de köper in redan "givna succéer".

Detta kommer troligen också floppa. Min polare med barn i "rätt ålder" var helt ointresserade. Man får reda på en känd person per avsnitt och första avsnittet är det Sven Mellander. Vem under 25 år vet vem han är...?
Citera
2021-03-28, 11:02
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
TV4 famlar lite i mörkret när det kommer till bred fredagsunderhållning. Idol, Let's Dance, Fångarna på fortet och Talang. De yngsta av dessa programmen är liksom 15 år gamla. De verkar ju funka rätt bra. Men det intressanta är att deras nya satsningar sällan blir något att hålla kvar vid.

SVT sopar tydligen banan med dem med Bäst i test. Det ska tydligen vara därför Tv4a flyttade Let's Dance till lördagar. Lägg där till På spåret, Melodifestivalen och nya Carina Bergfeldt som lockar 2 miljoner tittare.

När Hellenius sitter i nyhetsmorgon och promotar Masked Singer säger han att "detta kommer ju bli en långkörare". Han måste ju självklart säga detta men han kan omöjligen tro det själv? Med tanke på att han själv ledde train-wrecket X-factor Sverige som enbart gick i en säsong. De sa då att der var den dyraste satsningen de gjort.

TV4 har extremt svårt att få in nya format och få dem att funka. Även när de köper in redan "givna succéer".

Detta kommer troligen också floppa. Min polare med barn i "rätt ålder" var helt ointresserade. Man får reda på en känd person per avsnitt och första avsnittet är det Sven Mellander. Vem under 25 år vet vem han är...?

Alla kanske inte vet vem Sven Melander är, men de kan vara tvärtom också om dessa Influencers börjar dyka upp eller youtubers också, då är det tvärtom, men i USA så har detta överlevt i 4 säsonger och en femte är på väg, med ungefär 14 miljoner tittare varje avsnitt som sänds, men det är ett roligt koncept att gissa vem som är Pingvinen t.e.x, som i detta fall när Sven dök upp med Ljoyden Hej det är jag som är rulle, pappersrulle
Citera
2021-03-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Masked singer är nog der roligaste program som har skett efter idol. Vill ni istället ha mer idol!!!?
Nej Idol är också ett skitorogram.
Citera
2021-03-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Alla kanske inte vet vem Sven Melander är, men de kan vara tvärtom också om dessa Influencers börjar dyka upp eller youtubers också, då är det tvärtom, men i USA så har detta överlevt i 4 säsonger och en femte är på väg, med ungefär 14 miljoner tittare varje avsnitt som sänds, men det är ett roligt koncept att gissa vem som är Pingvinen t.e.x, som i detta fall när Sven dök upp med Ljoyden Hej det är jag som är rulle, pappersrulle

Detta är ett program för barn och barnfamiljer. Tror inte det kommer att slå särskilt bra. Väldigt få under 20år som vet vem Sven Melander är. Och är det bara okända gubbar som klätt ut sig så är det nog inte särskilt intressant för målgruppen.

Sen är det bedrövligt att vuxna sitter här och gissar vem som klätt ut sig till en godisautomat.
Citera
2021-03-28, 11:14
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Varför ligger årets sämsta tråd högst upp på aktuella ämnen?

Trodde det var en bugg också går jag in i tråden och ser att den har över 500 svar och 500 läsare.

Är ni seriösa?

Till och med moderatorerna sitter och försöker gissa vem som är "godisautomaten" och vem som är "lilla ponnyn" osv.

VAD I HELVETE HAR DET SLAGIT SLINT FÖR HELA FLASHBACK?

"sjöbjörnen är nog kikki"

sen kommer nån å bah "sjöbjörnen är bagge, det ser man ju lätt"

"min tolvåring tycker daniel har såååå fin röst, ååh"

Alltså blir arg på riktigt. Är ni störda? Är det här vad flashback har gått och blivit?

Samtidigt i en annan tråd, mycket viktigt och spännande tråd... ;

Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Brukar köpa Guldnougat, men den var slut en gång.

Köpte Skotte i tron om att det var någon typ av nougat.

Det var över 10 år sedan men minns det som igår då jag blev så jävla besviken.

Hade hunnit hem från affären så blev utan godis den kvällen.

Nu när jag tänker efter var det nog Fransk Nougat jag köpte och inte tyckte om.

Skotte måste jag prova.

Missförstå mig rätt, jag är inte så intresserad av varken Marabou Skotte eller Masked Singer, men det finns plats för både sådana lite mer "lättsamma" trådar samt diskussioner om politik och vilken neger som våldtagit vilken flicka.

Det såg ut precis såhär för 10år sen också.
Citera
2021-03-28, 11:26
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingping123
Detta är ett program för barn och barnfamiljer. Tror inte det kommer att slå särskilt bra. Väldigt få under 20år som vet vem Sven Melander är. Och är det bara okända gubbar som klätt ut sig så är det nog inte särskilt intressant för målgruppen.

Sen är det bedrövligt att vuxna sitter här och gissar vem som klätt ut sig till en godisautomat.

Du har inte fattat detta att det är ett underhållningsprogram för alla åldersklasser inte bara för barn och barnfamiljer, sen att ingen vet vem som har avslöjats som personen som har klätt ut sig till en godisautomat är ju bara kul, de är ju därför som denna tråd finns och de är helt fritt att besöka tråden, att tråden sen har hamnat i aktuella ämnen är ju bara kul med allt annat elände i landet som förekommer, som sagt detta är ett underhållningsprogram för alla åldrar och detta har blivit en succé i många länder, så vem tror du har klätt sig till en godisautomat, monstret vet vi redan är med största sannolikhet Kikki Danielsson, du kan googla på henne om du inte vem Bra Vibrationer är?

mvh/
Citera
2021-03-28, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung

SVT sänder ju mycket skit också som redan nämnda Bäst i Test, men även Muren och dunderfloppen Sveriges Starkaste Familj. Sen har ju gaphalsen Luuk fått en ny talkshow.
Senast redigerad av Pecka- 2021-03-28 kl. 12:07.
Citera
2021-03-28, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Richard Sjöberg kanske

Kan det också vara. Min favorit är monstret dock.
Citera
2021-03-28, 12:02
Medlem
omkretss avatar
TV4 fördummar nationen. I vilket syfte kan man undra? Mina barn får endast godis och TV4 på lördagar eftersom att det är skadligt.
Citera
2021-03-28, 12:15
Medlem
Jag tror att sjöbjörnen kan vara Samson Biceps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här