2021-03-27, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Jag tror i övrigt som du men inte att monstret är Kikki. Har lyssnat minst 20 gånger och jag känner så himla väl igen rösten men det är ju helt hopplöst att komma på vem det är. Blir tokig snart!
Ja, det är knepigt. Men att Kikki fått en asteroid uppkallad efter sig och på så vis är "känd i rymden" var spiken i kistan för mig. Vilket galet sammanträffande det hade varit om det inte var Kikki, att hon dessutom också fick hoppa över första klass, precis som Monstret.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/p6lVV1/kikki-danielsson-om-mobbningen-jag-fanns-inte

"Som barn kunde hon tidigt läsa, skriva och räkna. Därför fick Kikki Danielsson hoppa över första klass och börja direkt i tvåan".

Och det "hemliga" projektet hon hade framför sig 2020.
Senast redigerad av Ensamhet. 2021-03-27 kl. 21:11.
Citera
2021-03-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Ja, det är knepigt. Men att Kikki fått en asteroid uppkallad efter sig och på så vis är "känd i rymden" var spiken i kistan för mig. Vilket galet sammanträffande det hade varit om det inte var Kikki, att hon dessutom också fick hoppa över första klass, precis som Monstret.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/p6lVV1/kikki-danielsson-om-mobbningen-jag-fanns-inte

"Därför fick Kikki Danielsson hoppa över första klass och börja direkt i tvåan".

DET ÄR KICKI. 100%
Citera
2021-03-27, 21:21
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.

"Som barn kunde hon tidigt läsa, skriva och räkna. Därför fick Kikki Danielsson hoppa över första klass och börja direkt i tvåan".

Nej, jag börjar faktiskt tro att du har rätt. Det där med Österland som ledtråd måste ju i så fall vara att hon åkte på turné till Japan. Det var Berts idé.

Dräkten gör ju också att rörelserna är få, passande med tanke på hennes värk i kroppen, så ja jag får nog ge mig.
Citera
2021-03-27, 21:32
Medlem
Jag tror godisautomaten är någon av bröderna Al fakir.
Citera
2021-03-27, 21:36
Medlem
activateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Ja, och jag skrev att du har fel eftersom du har fel.
Det är väl bara att du tar en titt på vilka som varit med i andra länders upplagor av The Masked Singer så inser du att sannolikheten för att det inte är med musikartister även i den svenska är försvinnande låg: https://en.wikipedia.org/wiki/Masked_Singer (OBS! Länken innehåller mängder med spoilers eftersom vinnare för olika säsonger står med.)

Jag har kollat nu och du har rätt och jag hade fel angående musikartister i programmet. Känner att programmet tappar lite av behållningen då. Hade varit mycket bättre om dom inte tog in musikartister.
Citera
2021-03-27, 22:59
Medlem
Chevrons avatar
Pingvinen såg man att det var Melander bara på sättet han gick upp på scenen och rörde sig. Svårt att sätta fingret på, men det kopplade direkt. Han är lite pingvinig hela han
Citera
2021-03-27, 23:40
Medlem
Sjöbjörnen är Anders Bagge!
Citera
2021-03-28, 00:05
Medlem
fittas avatar
Varför ligger årets sämsta tråd högst upp på aktuella ämnen?

Trodde det var en bugg också går jag in i tråden och ser att den har över 500 svar och 500 läsare.

Är ni seriösa?

Till och med moderatorerna sitter och försöker gissa vem som är "godisautomaten" och vem som är "lilla ponnyn" osv.

VAD I HELVETE HAR DET SLAGIT SLINT FÖR HELA FLASHBACK?

"sjöbjörnen är nog kikki"

sen kommer nån å bah "sjöbjörnen är bagge, det ser man ju lätt"

"min tolvåring tycker daniel har såååå fin röst, ååh"

Alltså blir arg på riktigt. Är ni störda? Är det här vad flashback har gått och blivit?
Senast redigerad av fitta 2021-03-28 kl. 00:08.
Citera
2021-03-28, 00:10
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Varför ligger årets sämsta tråd högst upp på aktuella ämnen?

Trodde det var en bugg också går jag in i tråden och ser att den har över 500 svar och 500 läsare.

Är ni seriösa?

Till och med moderatorerna sitter och försöker gissa vem som är "godisautomaten" och vem som är "lilla ponnyn" osv.

VAD I HELVETE HAR DET SLAGIT SLINT FÖR HELA FLASHBACK?

sen kommer nån å bah "sjöbjörnen är bagge, det ser man ju lätt"

"min tolvåring tycker daniel har såååå fin röst, ååh"

Alltså blir arg på riktigt. Är ni störda? Är det här vad flashback har gått och blivit?
Ha ha tänkte precis samma..Vad är det för fel på folk??
Citera
2021-03-28, 00:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Nej är han känd i rymden. Inte för många sångare. De flesta majoriteten ska va icke artister. 3 av 12 kanske artister de andra kan va politiker författare idrottsmän, Influencer, skådisar, komiker

Kalle spelade i och för sig rymdbrottsling i uppföljaren till
filmen Kenny Starfighter, det behöver ju inte syfta till den riktiga rymden.
Kan ju vara Kicki också.
Citera
2021-03-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Får för mig att Björnen är Robert Kronberg Hhan har Svenks rekordet i 110 m häck

Jag tror björnen är Anders Bagge.
Citera
2021-03-28, 00:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta

Nejnejnej! Monstret är kikki
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera