2021-03-28, 00:55
Medlem
Såg en stund av det och blev chockad vilket skräp som sänds... När jag såg tråden var jag tvungen kolla vad andra skrev.
Tack för att ditt inlägg fanns åtminstone i denna sjuka värld vi lever i.
Vem fan bryr sig om sven melander klätt sig som en pingvin. Så jävla stört!

Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Varför ligger årets sämsta tråd högst upp på aktuella ämnen?

Trodde det var en bugg också går jag in i tråden och ser att den har över 500 svar och 500 läsare.

Är ni seriösa?

Till och med moderatorerna sitter och försöker gissa vem som är "godisautomaten" och vem som är "lilla ponnyn" osv.

VAD I HELVETE HAR DET SLAGIT SLINT FÖR HELA FLASHBACK?

"sjöbjörnen är nog kikki"

sen kommer nån å bah "sjöbjörnen är bagge, det ser man ju lätt"

"min tolvåring tycker daniel har såååå fin röst, ååh"

Alltså blir arg på riktigt. Är ni störda? Är det här vad flashback har gått och blivit?
Citera
2021-03-28, 00:57
Medlem
Jokern, enhörningen och draken är nog kvinnor iallafall.
Citera
2021-03-28, 01:10
Medlem
Darkzis avatar
Vet inte om det nämnts tidigare, lyssnade på "Monstret" på youtube precis och på rösten kände jag direkt att det måste vara Siw Malmqvist?
Men måste nog se programmet i sin helhet för verkade finnas ledtrådar där.
Citera
2021-03-28, 03:30
Medlem
Tycker att Norberg är bästa gissningen gällande godisautomaten. Rösten är givetvis den största anledningen - det låter som han. Han kommer ju även från Västgötaslätten och det finns någon gammalt youtubeklipp där han är med i en talangjakt, så att Bert skulle varit intresserad känns inte långsökt.

Kikki på monstret tror jag stenhårt på, det låter som hon på rösten där också, hemligt projekt och gått om klass osv. De tre övriga, Bagge, Bergström och Schelin känns klockrena på ledtrådarna.

SKULLE det vara dessa sex personer så tycker jag nog att de hittat personer som är mer kända än i den amerikanska upplagan i alla fall. Där är det uppenbart att det är flera som dykt upp som publiken i studion inte vet vem det är. Den risken är nog mindre här.

Helt ok program för mig, jag föredrar flams framför Idol, och det är befriande att slippa all jävla röstning och telefonnummer och pengar till världens barn osv...
Citera
2021-03-28, 04:04
Avslutad
Vilken jävla dynga till program.
Citera
2021-03-28, 04:19
Medlem
RockRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Vilken jävla dynga till program.
Tycker det var bland det roligaste linjär tv spottat ur sig sen de mördade 'Så Mycket Bättre'.
Tur alla tycker olika Herr/Fru/De/Dem/Det/Hen Assault12
Citera
2021-03-28, 04:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RockRebel
Tycker det var bland det roligaste linjär tv spottat ur sig sen de mördade 'Så Mycket Bättre'.
Tur alla tycker olika Herr/Fru/De/Dem/Det/Hen Assault12

Ja det är en väldans tur det!
Citera
2021-03-28, 05:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Tycker att Norberg är bästa gissningen gällande godisautomaten. Rösten är givetvis den största anledningen - det låter som han. Han kommer ju även från Västgötaslätten och det finns någon gammalt youtubeklipp där han är med i en talangjakt, så att Bert skulle varit intresserad känns inte långsökt.

Kikki på monstret tror jag stenhårt på, det låter som hon på rösten där också, hemligt projekt och gått om klass osv. De tre övriga, Bagge, Bergström och Schelin känns klockrena på ledtrådarna.

SKULLE det vara dessa sex personer så tycker jag nog att de hittat personer som är mer kända än i den amerikanska upplagan i alla fall. Där är det uppenbart att det är flera som dykt upp som publiken i studion inte vet vem det är. Den risken är nog mindre här.

Helt ok program för mig, jag föredrar flams framför Idol, och det är befriande att slippa all jävla röstning och telefonnummer och pengar till världens barn osv...

Tror att det är Saade
Han har vunnit talangtävling i tonåren
Har sålt guldskivor och kommit etta i Mello
(golddigger)
Eric och Måns tävlade mot varandra i Mello 2015( passningen till Måns)
Har sjungit i Globen (Mello)
Spelar flera instrument
Skrivit låtar sedan han var 12 år
Häcklade Jedwards i Euro, som folk jämförde med penntroll
Eric var med i hemma hos Parnevikstvprogram(golfklubba
Eric var med i radio och kallades för ekorrgos
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DIQwNR-hdmsc&ved=2ahUKEwjYp6GZ1tHvAhUNxYsKHa9tAaAQ28sGMAB 6BAgDEAk&usg=AOvVaw2NHnCTsx4lUD1hY1aq5CGv
Citera
2021-03-28, 06:26
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:

Trodde det var en bugg också går jag in i tråden och ser att den har över 500 svar och 500 läsare.

Är ni seriösa?

Till och med moderatorerna sitter och försöker gissa vem som är "godisautomaten" och vem som är "lilla ponnyn" osv.

Alltså blir arg på riktigt. Är ni störda? Är det här vad flashback har gått och blivit?

Enig.
Flashback blir mer och mer som familjeliv varje dag som går.
Tyckte programformatet var förvirrande och otydligt, skrikigt och fördummande, plagierande och intelligensbefriande.
Tror helt enkelt inte jag var målgrupp.
Sicken sörja.
Citera
2021-03-28, 07:35
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:

Är ni seriösa?

Vill se en version där politiker står och snackar dynga, sen får man gissa vem som gömmer sig bakom Burqa skynket.
Citera
2021-03-28, 08:58
Avslutad
Masked singer är nog der roligaste program som har skett efter idol. Vill ni istället ha mer idol!!!?
Citera
2021-03-28, 09:38
Medlem
Programmet ingår i en större konspiration. Det är att göra svenska folket till ett gäng lallande fånar så makteliten kan göra lite som dom vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in