2021-03-27, 21:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
De flesta som avlider i covid gör det på grund av att de i ett senare skede drabbas av just lunginflamation i någon form.
Känns inte bra att över huvud taget spekulera i hans hälsotillstånd just nu,när man inte alls vet hur han mår.Naturligtvis blir man orolig när det är så tyst.Jag hoppas verkligen att han är på bättringsvägen.
Alla som dör gör det p.g.a. att hjärtat stannar. Att Patrik ligger där han ligger beror på mångårigt användande av prestationshöjande preparat samt partyknarkande. I övrigt friska 56-åringar dör normalt sett inte av ett virus oavsett hur än mycket media vill skapa en skräckbild av Corona.
Citera
2021-03-27, 22:13
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L8
Vem har sagt han är nedsövd med respirator, just nu?
nån sa att bobo krull sagt i podden gott snack att han var nersövd.

med tanke på att han har lunginflammation och ligger på intensiven är det väl inte orimligt att anta att han ligger i respirator
Citera
2021-03-27, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Alla som dör gör det p.g.a. att hjärtat stannar. Att Patrik ligger där han ligger beror på mångårigt användande av prestationshöjande preparat samt partyknarkande. I övrigt friska 56-åringar dör normalt sett inte av ett virus oavsett hur än mycket media vill skapa en skräckbild av Corona.

Alla som dör gör det inte på grund av hjärtstopp eftersom vi även har begreppet hjärndöd i Sverige.
Lunginflammation är en vanlig diagnos att avlida av,speciellt bland rökare och äldre tyvärr,antibiotika hjälper inte alltid.
Hoppas naturligtvis att Patrik skall tillfriskna.
Citera
2021-03-28, 09:16
Medlem
Ergasters avatar
Han har börjat instagramma igen!

I went to the dark of the moon just too see who’s things works ,So I took the long way back home and made a with Major Tom that he will call me when my time is up, 3 weeks in space is both cold and lonely.
Citera
2021-03-28, 09:18
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deepbreath
Det är verkligen inte ett normalt jobb. Då har du aldrig satt din fot på ett sjukhus. Inget är längre normalt som vid en vanlig arbetsplats.
Ett misstag och den du tar hand om kan dö.

Säkert sant att han pissat på både män och kvinnor. Och varför skulle jag inte spekulera. Det är liksom flashbacks grej
Varför skulle jag ringa sjukhuset? De lämnar inte ut uppgifter? Så dumt. Kom du precis hit från Mars eller?

För övrigt antar jag att alla här är män som tycker det är jättecoolt med en kille som kunde hoppa högt några gånger. Ni har inte så höga krav på människor och tycker det är ett jävla tjat om vilket bra jobb alla kvinnor gör inom sjukvården. Fantastiska människor ni är verkligen.
Han har knappast kritiserat sjuksköterskor eller läkare. Jag tyckte det var långsökt, hur du fick ihop det. Vad har han sagt till kvinnor då, som var så elakt?
Citera
2021-03-28, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Han har börjat instagramma igen!

I went to the dark of the moon just too see who’s things works ,So I took the long way back home and made a with Major Tom that he will call me when my time is up, 3 weeks in space is both cold and lonely.

Varför försöker han skriva på engelska? Hur många engelskspråkiga följare har han?
Citera
2021-03-28, 09:20
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pommac69
Varför försöker han skriva på engelska? Hur många engelskspråkiga följare har han?
Förmodligen nåt citat från en låt eller en film.

Gör det inte mindre fånigt dock
Citera
2021-03-28, 09:24
Avstängd
arbetets avatar
Var det COVID19?
Citera
2021-03-28, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Var det COVID19?
Nej, inte enligt Expressen.
Citera
2021-03-28, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Förmodligen nåt citat från en låt eller en film.

Gör det inte mindre fånigt dock

Hade det varit ett rättstavat och rättskrivet hade jag förstått det, men blir så fel när han skriver så konstigt.
Citera
2021-03-28, 09:38
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hjälte?
Uppblåst fåntratt med alldeles för mycket fritid.

Medhåller här. Fattar inte vad sjöberg gör i media fortfarande. Det var LÄNGE sen han var idrottshjälte nu, i stället har vägen kantats av knark, alkoholism, "hitta mig själv"-trams och pedofiljagande. Han skapar ju ingenting, gör ingenting, har ingenting att erbjuda. Varför intresset?

Nä, det är dags att mygga av den här mannen nu.
Citera
2021-03-28, 09:39
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pommac69
Hade det varit ett rättstavat och rättskrivet hade jag förstått det, men blir så fel när han skriver så konstigt.
Kan väl skylla på att han är något omtöcknad...

Men kanske inte läge att posta skit på Instagram då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in