2021-03-28, 09:48
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Förmodligen nåt citat från en låt eller en film.

Gör det inte mindre fånigt dock
"This is Major Tom to ground control. I'm stepping through the door. And I'm floating in a most peculiar way. And the stars look very different today..."
Citera
2021-03-28, 10:16
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
"This is Major Tom to ground control. I'm stepping through the door. And I'm floating in a most peculiar way. And the stars look very different today..."
Nära döden uppleverser. #notmytime Hoppas det går åt rätt håll nu.
Citera
2021-03-28, 10:21
Medlem
zoomlanders avatar
Uppmärksamhet. uppmärksamhet, uppmärksamhet.

Patrik åker på rehab, patrik krashar sin porsche, patrik är sjuk.

hela tiden i media. har han bett ngn vän ringa till tidningen och berätta att han är sjuk?

Gnäller hela tiden i media att han inte har pengar till hyran mm. för helvete han har väl flera miljoner att ta av de kan ju knappast vara slut?

Men att ta ett vanligt jobb är uteslutet. tex vårdbiträde nu i corona, städa mm. det är bara glassjobb som föreläsningar och böcker som är aktuellt. och hela tiden offerkoftan av att ha blivit utsatt. varför bet du inte av kuken på gubben då?
trött jag blir.
Citera
2021-03-28, 11:06
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Han har börjat instagramma igen!

Och dääär kom den första sjukhusselfien och starten på ett nytt självömkanskapitel. Det här ska mjölkas. Finns ingen naturligare plats än ett sjukhus för någon som ständigt tycker synd om sig själv.

Kanske gör han en Quick och börjar hitta på åkommor för att slippa släppas ut?
Citera
2021-03-28, 12:22
Medlem
Naturligtvis är det tråkigt att han har varit sjuk och tvingats till sjukhusvård. Hoppas dock att han tagit tillfället i akt och funderat igenom hur han skall fortsätta sitt liv. Dags att skaffa sig ett hederligt jobb och sluta tro att han kan försörja sig på sitt kändisskap i all evighet. Det finns inte längre någon TV-kanal som är intresserad av hans medverkan i något sammanhang. Den tiden är förbi.
Citera
2021-03-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Var det COVID19?
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Nej, inte enligt Expressen.

Alla medier har uppgivit lunginflammation, men det var över en vecka sedan. Och jag ser bara att Expressen upprepar den gamla infon.

Så vi vet fortfarande inte om det är något utöver lunginflammationen. Till exempel har ingen konkret slagit fast att det inte är Covid.

Visserligen har Roddy Benjaminsson tidigare sagt:
Citat:
– Jag hade sms-kontakt med Patrik och han sa att han var riktigt dålig. Han trodde att det var corona men det visade sig vara lunginflammation. Men jag vet inte alls vilken kondition han är i nu, vi har inte hörts det senaste. Jag håller så klart tummarna för att allt går bra.
...men Roddy gav ju intryck av att inte ha riktig koll.

Det vore bra om vi fick höra uppdaterad diagnos nu för att slippa ovisshet och spekulationer i blindo.
Senast redigerad av Ville815 2021-03-28 kl. 12:47.
Citera
2021-03-28, 12:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Alla som dör gör det p.g.a. att hjärtat stannar. Att Patrik ligger där han ligger beror på mångårigt användande av prestationshöjande preparat samt partyknarkande. I övrigt friska 56-åringar dör normalt sett inte av ett virus oavsett hur än mycket media vill skapa en skräckbild av Corona.

Framförallt lär hans kropp vara ganska sliten av det mångåriga stenhårda supande som han själv berättat om, där har vi nog huvudanledningen.
Citera
2021-03-28, 12:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Framförallt lär hans kropp vara ganska sliten av det mångåriga stenhårda supande som han själv berättat om, där har vi nog huvudanledningen.

Han är väl gammal rökare också. Möjligen har saker som KOL. Då kan ju en lunginflammation bli rejält allvarligt trots bara 56.
Citera
2021-03-28, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han är väl gammal rökare också. Möjligen har saker som KOL. Då kan ju en lunginflammation bli rejält allvarligt trots bara 56.

Japp, finns tom gamla bilder på honom när han som ung höjdhoppare tar en cigg mellan träningspassen. Har inget minne att han nånsin sagt att han slutat röka som han gjorde med alkoholen för ungefär 1,5 år sedan men det kanske han har gjort.
Den historiken + all alkohol genom åren är nog ingen höjdare när man får lunginflammation.
Citera
2021-03-29, 16:04
Medlem
Nu har Facebook släckt hans medborgargarde 2forty2. Patrik svarar med att yra rättshaveristiskt om att han har ”kontakter” och att ”vill Facebook jiddra så tar vi mer än gärna den dansen”.

Källa: Instagram.
Citera
2021-03-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppskattad
Nu har Facebook släckt hans medborgargarde 2forty2. Patrik svarar med att yra rättshaveristiskt om att han har ”kontakter” och att ”vill Facebook jiddra så tar vi mer än gärna den dansen”.

Källa: Instagram.

Så att folk ska slippa klicka runt och leta är här Patriks senaste inlägg:

Citat:
Några veckor innan jag blev sjuk hade vi i www.2forty2 flera timmars möte på @lagondola_trattoria och vi diskuterade framtiden och det signaler på att facebook inte bryr sig ett skit om barnsäkerhet eller faror som lurar runt hörnet i varje stad. Vi fattade att dom hade funderingar på att släcka medlemsidan 2forty2 vilket dom nu har gjort, hade mer än gärna åkt över till deras huvudkontor och träffat några fräcka amerikanska hipsters som inte har en susning vem jag är och står för.., Nu kommer inte det behövas då jag fortfarande har kontakter kvar och senast jag och olika uppfattningar så har dom Sverigekontor,europakontor dessutom finns det lite nyckelpersoner. .. Facebook blockade mig helt utan förvarning och nu känner jag stridsmoralen höjs timme för timme, det finns inget egenvärde eller prestige för alla vi ca 35000 som är medlem i 2forty2 och ju mer tid jag får på mig att bli frisk desto tuffare kommer vi fightas för barnens säkerhet och vill Facebook jiddra så tar vi mer än gärna den dansen! #barnärintevårframtidbarnärnu #242
Citera
2021-03-29, 16:28
Bannlyst
fan svamlar han om? låter som han tror att han ska möta facebook i ringen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in