Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-26, 20:35
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Idiot!
Sjöberg är en hjälte
Hjälte?
Uppblåst fåntratt med alldeles för mycket fritid.
Citera
2021-03-26, 20:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Något säger att det verkligen var riktigt illla, nu är det litet bättre, att han med hyfsat stor säkerhet kommer klara sig, men att han fortfarande är rejält sjuk. Han har inte uppdaterat sin instagram sedan 7 mars, något han normalt gör ofta, hans vän har inte pratat med honom fast han mår bättre, och hans brorsdotter uttalar sig väldigt kort, ett uttalande som inte avslöjar något om hans tillstånd. Dessa tre faktorer talar inte för att han mår toppen. Det tycks i vart fall gå åt rätt håll om inte rubrikerna är totalt missvisande.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Tack för uppdateringen. Jag delar dock inte din optimism.

Ur artikeln:

Nu säger Roddy Benjaminsson till Sportbladet att det ser ljusare ut.
– Ja, han är på bättringsvägen. Jag har inte pratat med honom, men han mår bättre.
Vet du om har fått komma hem från sjukhuset?
– Jag får inte nämna något mer utan jag får lämna det där.
Sportbladet har även varit i kontakt med Patrik Sjöbergs brorsdotter Johanna Sjöberg för att höra hur det står till.
– Vi är nära familj, men jag har ingen kommentar. Jag väljer att inte uttala mig i nuläget.

Min instinkt säger att det här är 50/50.

Jo bättre kanske man ska stanna vid. Av det man läste förra veckan var det ju närmast som han låg på dödsbädden! Så illa är det inte idag men faran över kanske ja man får vänta med.
Citera
2021-03-26, 22:40
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvatorMundi
Naturligtvis är situationen mycket allvarlig. Märkligt att det kom ut att han blivit inlagd.
Citat:
Tack för uppdateringen. Jag delar dock inte din optimism.
Min instinkt säger att det här är 50/50.
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Något säger att det verkligen var riktigt illla, nu är det litet bättre, att han med hyfsat stor säkerhet kommer klara sig, men att han fortfarande är rejält sjuk. Han har inte uppdaterat sin instagram sedan 7 mars, något han normalt gör ofta, hans vän har inte pratat med honom fast han mår bättre, och hans brorsdotter uttalar sig väldigt kort, ett uttalande som inte avslöjar något om hans tillstånd. Dessa tre faktorer talar inte för att han mår toppen. Det tycks i vart fall gå åt rätt håll om inte rubrikerna är totalt missvisande.
Sjöberg är för trött för att logga in på sin smartphone och för trött för att formulera något spydigt och ömkligt. Mer dramatiskt än så är det väl inte? Man blir jättetrött av lunginflammation. Däremot kan man undra varför en arbetslös person med all tid i världen inte klarade att lyssna på sin kropp.
Citera
2021-03-27, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Sjöberg är för trött för att logga in på sin smartphone och för trött för att formulera något spydigt och ömkligt. Mer dramatiskt än så är det väl inte? Man blir jättetrött av lunginflammation. Däremot kan man undra varför en arbetslös person med all tid i världen inte klarade att lyssna på sin kropp.

Hoppas Patrik fixar den här resan nu, en i grunden helyllekille, trevlig och genuin, ifall man blir att känna honom lite bättre. Kom att umgås med han en del i början av millennieskiftet och framåt, när han, som mig, ledsnat på sveariket, och drog till Brasilien(Rio grande, Natal), där han också vistades.Han har fått utstå mycket skit i media under årens lopp, rykten om att han var involverad i HA(Hells Angels), var tyvärr inte mer spännande att han hade några barndomskompisar, som var(är) medlemmar, och som han umgicks med. Som, sagt, hoppas han fixar den här resan, de e han värd.
Citera
2021-03-27, 12:42
Medlem
deepbreaths avatar
På Gott Snack sa Bobo Krull att han ligger nedsövd och det är ganska allvarligt speciellt en sådan här lång tid. Han har ju pissat på kvinnor den senaste tiden och nu kämpar mestadelens kvinnor att hålla honom vid liv. Jag hoppas han lär sig en läxa. Han kan ju också fått lunginflammation av en överdosering av något.
Lite skumt är det att man säger lunginflammation och inte bekräftar om det är covid eller något som anhörig. Det för mig låter som ett tillstånd som kommit ur något annat.
Senast redigerad av deepbreath 2021-03-27 kl. 12:51. Anledning: Fel i namn
Citera
2021-03-27, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepbreath
På Gott Snack sa Bobo Krull att han ligger nedsövd och det är ganska allvarligt speciellt en sådan här lång tid. Han har ju pissat på kvinnor den senaste tiden och nu kämpar mestadelens kvinnor att hålla honom vid liv. Jag hoppas han lär sig en läxa.

Patrik har ingen könsinriktning i de han "pissat på". Det är bullshit. Han har alltid varit lika tuff mot män som kvinnor som, rättmätigt eller inte, kritiserat honom på olika sätt.

Det här är dessutom inte rätt läge att snowflake:a om sånt.
Senast redigerad av Ville815 2021-03-27 kl. 14:43.
Citera
2021-03-27, 15:05
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deepbreath
På Gott Snack sa Bobo Krull att han ligger nedsövd och det är ganska allvarligt speciellt en sådan här lång tid. Han har ju pissat på kvinnor den senaste tiden och nu kämpar mestadelens kvinnor att hålla honom vid liv. Jag hoppas han lär sig en läxa. Han kan ju också fått lunginflammation av en överdosering av något.
Lite skumt är det att man säger lunginflammation och inte bekräftar om det är covid eller något som anhörig. Det för mig låter som ett tillstånd som kommit ur något annat.
Vadå kämpar för att hålla honom vid liv? De utför ett högst normalt jobb, det är ju ingen raketforskning, no rocket science going on. Jag tycker att du kan lära dig en läxa (vad är det för 1800-talsspråk?) och hålla käft...
Varför ska media "bekräfta" något? Ring sjukhuset själv om du är så nyfiken.
Citera
2021-03-27, 19:03
Medlem
deepbreaths avatar
Det är verkligen inte ett normalt jobb. Då har du aldrig satt din fot på ett sjukhus. Inget är längre normalt som vid en vanlig arbetsplats.
Ett misstag och den du tar hand om kan dö.

Säkert sant att han pissat på både män och kvinnor. Och varför skulle jag inte spekulera. Det är liksom flashbacks grej
Varför skulle jag ringa sjukhuset? De lämnar inte ut uppgifter? Så dumt. Kom du precis hit från Mars eller?

För övrigt antar jag att alla här är män som tycker det är jättecoolt med en kille som kunde hoppa högt några gånger. Ni har inte så höga krav på människor och tycker det är ett jävla tjat om vilket bra jobb alla kvinnor gör inom sjukvården. Fantastiska människor ni är verkligen.
Senast redigerad av deepbreath 2021-03-27 kl. 19:05.
Citera
2021-03-27, 19:10
Medlem
Det måste väl vara något utöver lunginflammationen? Och om det var Covid utgår jag från att vi vetat det nu. Bara inte Patrik gått och dragit med något för länge så att han sökte vård för sent.

Viljo dog ju efter att ha undvikit att söka vård för magproblem, vilket jag misstänker var en form av utdraget självmord för att straffa sig själv för sina synder mot bland annat PS.
Senast redigerad av Ville815 2021-03-27 kl. 19:25.
Citera
2021-03-27, 19:58
Medlem
Citat:
Det måste väl vara något utöver lunginflammationen? Och om det var Covid utgår jag från att vi vetat det nu. Bara inte Patrik gått och dragit med något för länge så att han sökte vård för sent.

Viljo dog ju efter att ha undvikit att söka vård för magproblem, vilket jag misstänker var en form av utdraget självmord för att straffa sig själv för sina synder mot bland annat PS.

De flesta som avlider i covid gör det på grund av att de i ett senare skede drabbas av just lunginflamation i någon form.
Känns inte bra att över huvud taget spekulera i hans hälsotillstånd just nu,när man inte alls vet hur han mår.Naturligtvis blir man orolig när det är så tyst.Jag hoppas verkligen att han är på bättringsvägen.
Citera
2021-03-27, 21:35
Medlem
sk0gens avatar
Så han ligger neesövd då ligger han i respirator nu ? Det är allvarligt
Citera
2021-03-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Så han ligger neesövd då ligger han i respirator nu ? Det är allvarligt
Vem har sagt han är nedsövd med respirator, just nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in