2021-03-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Han dök upp hos någon annan player ganska nyligen och det var samma bråk och tjafs där. Dom hade inte skrivit länge med varann. Vem vet. Han kanske njuter av att bråka.

Jag har sett att han har pratat med någon annan sen förra året, det är mest en laidback konversation då, men haha är det sant? Jag börjar tro det också, finns ju vissa snubbar som bara älskar drama med brudar..
2021-03-28, 01:45
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Haha, Markus. Jag undrar hur många gånger han har sagt att Sara får bestämma sig.

Finns en annan som har hållit igång sen 2017 som också bråkar i varenda mess, säger att han ska sluta men likt förbannat fortsätter han att skriva.

Menar du Sur-Petter? "Adjö"
2021-03-28, 05:01
Medlem
På ca, Vad tar ni in månaden/månaden?
2021-03-28, 06:53
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Menar du Sur-Petter? "Adjö"
Kan vara han, är ser lite sur ut på bilden och sen har han armarna i kors. Från typ Södermanland eller Östergötland. Påstod att han inte "var en jävla horbock" en gång.
2021-03-28, 06:54
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Alla är kassa. 😂 men det är alltid SEMC's misstag som stör mitt workflow. Men ska väl inte klaga, det ger bra tillfällen att ta rast.

Dessutom, mindre substans = lättare svar och mindre chans att få något att logga. Tummen upp till det i min bok, kvantitet är ju det vi vill ha.

Visst är det enklare utan substans men när target börjar bli arg för han får frågan vad han gör för 4e gången måste nån dra det i en riktning.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-28 kl. 07:01.
2021-03-28, 08:32
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Visst är det enklare utan substans men när target börjar bli arg för han får frågan vad han gör för 4e gången måste nån dra det i en riktning.

Lättare (och snabbare) att ta till försvar än att behöva glo runt efter loggningar eller läsa tidigare meddelanden. Om jag kan läsa enbart det senaste meddelandet från t och slipper logga är jag så nöjd så, så vida inte nån idiot bestämt sig för att förolämpa gubben. Jag menar, varför?

Love&kisses
2021-03-28, 08:56
Medlem
blablablablabla1s avatar
Öj, insåg precis, vad hände med blacksexy? Gjorde de sig äntligen av med henne? Har inte sett 'na på evigheter. Inte för att jag klagar, good riddance!

Jag har alltid undrat hur det slutade upp med sådana skeva konversationer för henne med barnen, drogerna, prostitutionen, kriminaliteten och gud vet vad.

Love&kisses
2021-03-28, 09:52
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
På ca, Vad tar ni in månaden/månaden?
VaR bOr DU DÅ???
2021-03-28, 15:54
Medlem
Alltså seriöst, vad är det för fel på vissa operatörer?

En target berättar i detalj om sin son som tog sitt liv och hur han fick skära loss repet på sin son etc, och operatörens svar är "tack för att du berättar det, så söt" och börjar gå in på något annat så target ber player att dra åt helvete, way to go!
2021-03-28, 15:54
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
VaR bOr DU DÅ???

Cirka 18-20.

Och ja Black Sexy är borta det är synd tycker jag, men de kommer tillbaka, de kommer tillbaka, oroa er inte, det gör de alltid.

Och ja det var Sur-Petter med armarna i kors.
2021-03-28, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Alltså seriöst, vad är det för fel på vissa operatörer?

En target berättar i detalj om sin son som tog sitt liv och hur han fick skära loss repet på sin son etc, och operatörens svar är "tack för att du berättar det, så söt" och börjar gå in på något annat så target ber player att dra åt helvete, way to go!
Lite segt när sånt händer, å andra sidan så bör ju taget inte skriva sånt till players utan prata med nån terapeft eller nåt sånt, så kanske en sån upplevelse får denna att gå till vården istället eller whatever. Fan va cringe skrev typ ett seriöst inlägg, ska inte hända igen, f'låt.
2021-03-29, 00:05
Medlem
Mopsans avatar
Riktigt jävla trött på SMEC och Oper. Den ena tackar ja till fika på måndag, och den andra skiter i att logga något alls.
Ska det vara så svårt att göra rätt?
Tacka mig gärna med en Swish för att jag inte golar ner er.
Riktigt bra vecka annars

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in