2021-03-27, 16:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jo, Smulle borde fan vara på listan av störiga targets. Han ska alltid veta en massa efterblivna saker, typ "när hade du ditt senaste sköna knull", vem fan lägger sånt på minnet? Smulle med sina äckliga jävla bilder hamnar etta på min lista iaf.
Hatar Smulle och hans sliskbilder. Hur vore det om han kunde ta några nya foton.
2021-03-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Alltså dessa jävla idiot SEMC för fan skit på er.

Förstår inte hatat mot SEMC, de har ju mer substans i sina mess än Oper och se, och vet hur man loggar..
2021-03-27, 18:04
Medlem
Citat:
Jo, Smulle borde fan vara på listan av störiga targets. Han ska alltid veta en massa efterblivna saker, typ "när hade du ditt senaste sköna knull", vem fan lägger sånt på minnet? Smulle med sina äckliga jävla bilder hamnar etta på min lista iaf.

Janne är nog den mest efterblivna av alla, får lust att skalla min skärm varje gång han dyker upp, sen den där killen som har chattat med tatueraren "Sara" i typ 2 år, som i varje mess undrar när de ska ses, inte har råd att fortsätta såhär men ändå fortsätter att fylla på med hundratals krediter..
2021-03-27, 19:12
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Förstår inte hatat mot SEMC, de har ju mer substans i sina mess än Oper och se, och vet hur man loggar..

Alla är kassa. 😂 men det är alltid SEMC's misstag som stör mitt workflow. Men ska väl inte klaga, det ger bra tillfällen att ta rast.

Dessutom, mindre substans = lättare svar och mindre chans att få något att logga. Tummen upp till det i min bok, kvantitet är ju det vi vill ha.
2021-03-27, 19:53
Medlem
Vafan, har gubbstruttarna redan bränt av hela pensionen och lönen? Ingen kö längre typ..
Senast redigerad av EricBana87 2021-03-27 kl. 20:09.
2021-03-27, 21:16
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Janne är nog den mest efterblivna av alla, får lust att skalla min skärm varje gång han dyker upp, sen den där killen som har chattat med tatueraren "Sara" i typ 2 år, som i varje mess undrar när de ska ses, inte har råd att fortsätta såhär men ändå fortsätter att fylla på med hundratals krediter..
Den dåren lägger alla sina pengar på att bråka bara.
2021-03-27, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Den dåren lägger alla sina pengar på att bråka bara.

Tror att han aldrig har sagt något annat än att hålla på att jiddra bara, jo en gång på alla hjärtans dag, jag sa till han att vi inte skulle bråka eftersom det var "våran dag" - hamnar hos han senare på kvällen då är bråket fullt igång igen haha!
2021-03-27, 23:12
Medlem
Kärlek och acceptans, vilket jävla liv en del lever
2021-03-27, 23:15
Medlem
Ni som har bitsafe och jobbar på flera? Sätter ni allt på samma konto?
2021-03-27, 23:41
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Haha, Markus. Jag undrar hur många gånger han har sagt att Sara får bestämma sig.

Finns en annan som har hållit igång sen 2017 som också bråkar i varenda mess, säger att han ska sluta men likt förbannat fortsätter han att skriva.
2021-03-28, 00:15
Medlem
Citat:
Haha, Markus. Jag undrar hur många gånger han har sagt att Sara får bestämma sig.

Finns en annan som har hållit igång sen 2017 som också bråkar i varenda mess, säger att han ska sluta men likt förbannat fortsätter han att skriva.

Tycker synd om Markus, han har väl barn också och fett med skulder osv? Sköna prioriteringar, aja är man torsk så är man!
2021-03-28, 00:44
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Tycker synd om Markus, han har väl barn också och fett med skulder osv? Sköna prioriteringar, aja är man torsk så är man!
Han dök upp hos någon annan player ganska nyligen och det var samma bråk och tjafs där. Dom hade inte skrivit länge med varann. Vem vet. Han kanske njuter av att bråka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in