2021-03-27, 12:59
Medlem
Var massi Fritz inblandad i denna historia med?
Citera
2021-03-27, 13:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Enligt Advokat Massi så var det försvaret som krigade för att dom skulle icloud etc för att få fram information, polisen satt på sina feta arslen bara.

Ok ja inget bra betyg för dom heller då. Just det där med att det var ganska enkelt att få fram att hon inte var däckad borde ju man kunnat få fram nästan på direkten. Det blir ju avgörande sett om han skulle utnyttjat henne.

Det som visas blir ju mer att det kanske är hon som gjort det. Därav hans anmälan som typiskt nog alltså lades ner på direkten.
Citera
2021-03-27, 13:01
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Så, hon stannade kvar till Annan dag jul.
En gemensam anmälan (om falsk tillvitelse ?), är det möjligt att göra gemensam sak?
Hennes initialer är alltså EP, kan någon förklara P:et?

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/#menu

Jag uppfattar det som att hon var kvar under en del av Juldagen, inte Annandagen.

Jag har för mig att att det inte går längre att föra grupptalan i Sverige, men jag är inte säker.

"E.P." är G.L.s egna maskning, hennes riktiga initialer är E.A.
Citera
2021-03-27, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Ja, du är ännu en idiot med en IQ nivå långt under snittet.

Nu skall han stämma staten och må han vinna detta.

Jag förstår att det svider något så jävligt för dig att åtalet mot GL lades ner, och att han nu kanske vinner stämningen på 1 miljon. Men lite svider det alltid när intelligensen är så låg som din.

Jag tycker det är kul att se att det trots allt finns en hel del idioter i detta land. Det är dessa människor som kan utnyttjas till att göra riktiga skitjobb, för de är så jävla dumma så de inte fattar bättre. Du är en av dessa jävla stolpskott, TACK för att du får Sverige att gå runt! Förmodligen lever du på bidrag, men då är du åtminstone med och ökar landets BNP! Tack!

Nej du tar fel, jag är högintelligent och tillhör dessutom överklassen. Tänk vilken ynnest för ett WT som dig att jag trots allt bemödar skriva svar här till pöbeln.

Du har ju för övrigt missförstått hela inlägget. Det är en reflektion över situationen, och det är uppenbart redan sedan tidigare att Lambertz är en jävla dåre. Därmed inte sagt att det går att säga vad som hänt mellan honom och BO.

Men att han är en dåre som nu gjorde ett så gigantiskt självmål med sig presskonferens är ju det riktigt roliga, samt hur de publika feministkvinnorna spinner till det hela. Det är underhållning på hög nivå för oss intelligenta. För dig som inte fattar något förstår jag att det är svårare att ta in.

Dra åt helvete.
Citera
2021-03-27, 13:03
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Så, hon stannade kvar till Annan dag jul.
En gemensam anmälan (om falsk tillvitelse ?), är det möjligt att göra gemensam sak?

Nja, GL skriver på sin blogg:

6. EP spelade in stora delar av hennes och min samvaro på julafton och juldagen i sin telefon. Det gjorde hon utan att berätta det för mig.

Jag trodde EA åkte hem så fort hon kunde tidigt på natten mot juldagsmorgonen. Men det hela börjar likna den klassiska historien med kvinnan som berättade för polisen: "Först våldtog han mig, sedan drack vi kaffe, sedan våldtog han mig igen..."

Personligen tycker jag detta talar för GLs version. De flesta kvinnor som blivit våldtagna hade nog skyndat sig hem (eller till polisen?) så fort de kunde. Inte stannat kvar följande dag. Undrar om GL fick ett morgonnyp som också spelades in av EA? Kanske med kameran? ..
Citera
2021-03-27, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
När sminket runnit av på kudden. Snacka om att snuten vore underbemannade.
Det skulle bli en sån jävla örfil på feminismen att den hjular tillbaka till medeltiden. That’s the name of the game, dessa privilegierade moderna våp verkar inte fatta att vi män frivilligt lägrar även de fula kvinnorna så länge vi kan släcka lyset i rummet, vårt enda problem är att försöka genomföra denna samtyckesgärning genom att lämna krogen obemärkta så att våra polare inte trackar oss för vårt mediokra val av frivillig nattgymnastik. ”Ska du gå hem med grisen?” är en välmenande kommentar jag aldrig kommer att glömma. ”Nej, vi ska bara dela en bulle” blev det kassa svaret.

Även om man ångrar att man lät en spritstinkande flodhäst utnyttja ens kropp är det absolut inte tal om någon våldtäkt, man kunde alltid ha sagt ”nej” om man inte ville. Spriten är dock en djävul, även fast man vet att huvudvärken kommer bälgar man i sig skiten, detta ansvar gäller även kvinnorna. Man ska inte dricka om man inte kan hantera det.
Citera
2021-03-27, 13:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Nja, GL skriver på sin blogg:

6. EP spelade in stora delar av hennes och min samvaro på julafton och juldagen i sin telefon. Det gjorde hon utan att berätta det för mig.

Jag trodde EA åkte hem så fort hon kunde tidigt på natten mot juldagsmorgonen. Men det hela börjar likna den klassiska historien med kvinnan som berättade för polisen: "Först våldtog han mig, sedan drack vi kaffe, sedan våldtog han mig igen..."

Personligen tycker jag detta talar för GLs version. De flesta kvinnor som blivit våldtagna hade nog skyndat sig hem (eller till polisen?) så fort de kunde. Inte stannat kvar följande dag. Undrar om GL fick ett morgonnyp som också spelades in av EA? Kanske med kameran? ..

Jo det borde vara det rimliga. Man kan ju dock skylla på chock också. Att en kvinna blir så chockad att hon inte vågar lämna. Eller ja det freeze som man ibland refererar till. Det är en så ovan situation att offret liksom fryser till.

Här har vi ju dock svart på vitt att det är hon som skriver att Göran är så full osv. Vore det tvärtom hade hon säkert blivit fälld för våldtäkt.
Citera
2021-03-27, 13:08
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det där P.et står väl för påsatt. Alltså En Påsatt. Hennes initialer i verkligheten torde vara S M.
Vad P:et står för är ointressant. Lögnerskans initialer är EA och inget annat så glöm S****a.
Citera
2021-03-27, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Nej. Men att påstå att sexet var samstämmigt utan att kunna bevisa det är bristande svar på anklagelser om våldtäkt.
Ska det vara så jäkla svårt att förstå att EA är våldtagen av livet och inte av GL eller dom andra gamlingarna. Det är sannolikt anledningen till att hon blev tvångsintagen. Systrar knuffar henne allt djupare ner i sin sjukdom med att jaga spöken i verkliga livet.,
Citera
2021-03-27, 13:12
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Så, hon stannade kvar till juldagen.

Juldagen. Inte annandag jul.
Hon var i varje fall kvar på juldagen, det verkar klart.

EP är GLs egen förkortning på EA. E står i den bok som GL ska ge ut om händelsen INTE för det namn vi inte får nämna jämlikt FB 1.12, utan för "Elinor" - en pseudonym alltså. P står nog för initialen i pappans förnamn - typ "Elinor Petersson" eller något åt det hållet.
Citera
2021-03-27, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Det skulle bli en sån jävla örfil på feminismen att den hjular tillbaka till medeltiden. That’s the name of the game, dessa privilegierade moderna våp verkar inte fatta att vi män frivilligt lägrar även de fula kvinnorna så länge vi kan släcka lyset i rummet, vårt enda problem är att försöka genomföra denna samtyckesgärning genom att lämna krogen obemärkta så att våra polare inte trackar oss för vårt mediokra val av frivillig nattgymnastik. ”Ska du gå hem med grisen?” är en välmenande kommentar jag aldrig kommer att glömma. ”Nej, vi ska bara dela en bulle” blev det kassa svaret.

Även om man ångrar att man lät en spritstinkande flodhäst utnyttja ens kropp är det absolut inte tal om någon våldtäkt, man kunde alltid ha sagt ”nej” om man inte ville. Spriten är dock en djävul, även fast man vet att huvudvärken kommer bälgar man i sig skiten, detta ansvar gäller även kvinnorna. Man ska inte dricka om man inte kan hantera det.

Precis den anledningen som gör att jag vart nykter i 3 år. Tacka fan för att barnen blev vettiga. Men det höll bara 5 år att supa för att stå ut med tanten.
Så slutsats till alla yngre.
Knulla gärna, men knulla nykter, om du inte vill fastna hos ett våp.
Det är dyrt att bli av med dem.
Citera
2021-03-27, 13:15
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARD-WORKER
Var massi Fritz inblandad i denna historia med?

Hon har blandat sig i genom att uttala sig.

Inte helt oväntat har hon framfört synpunkten att hon anser att män som anklagats för våldtäkt inte ska få ge sin version av det inträffade. Inte heller om anklagelsen är falsk.

https://nyheter24.se/nyheter/aktuella-brott/955438-massi-fritz-om-lambertz-agerande-fult-spel-och-dalig-taktik

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in