2021-03-27, 15:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Steffi kåt på peddi ojoj.. de hade man inte anat!

Hörde inte vad hon sa riktigt men det var något till Pedram.
2021-03-27, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men om hon inte upplever det som ett problem - varför göra det till ett problem? Om inte hon mår dåligt över det behöver inte du eller någon annan göra det heller. Och folk pikar varandra hela tiden, inte bara henne, men det är ju med glimten i ögat. Det är inte upp till Adrian eller någon annan att avgöra om HON ska ta illa upp eller inte.

Hon är en vuxen människa med ansvar över sina egna känslor och att själv sätta gränser. Fattar inte hon pikarna mår hon inte dåligt över det, så let it be. Det är fan förminskande att morsa sönder henne för att "hon inte fattar när folk gör narr av henne" om hon själv inte tycker det är ett problem.

Jag har funderat mycke på om det beror på språkförbistring eller en diagnos, eller om det bara är så att hon faktiskt är helt jävla pantad.

Någon mer än jag som märker hennes skratt?När någon lägger en rolig komentar eller comeback och alla börjar garva så kommer Nardos HÖÖÖGA tonar ALLTID 1-2 sekunder efter. När dom andra redan tystnat och bearbetat. Jag tolkar det helt enkelt att skämtet flög över huvudet på henne och hon garvar åt folket som skrattar.

Jag kan inte förstå att man skulle känna någon gemenskap varken från hennes håll eller från de övrigas!
2021-03-27, 15:58
Medlem
Det tråkiga är när nya deltagare springer bara efter och vill vara med dom som är tittarnas favoriter att vinna Simon och Tanja. Det är för uppenbart att det inte är äkta tyvärr.
2021-03-27, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis läser jag allt du skriver men du krossar nu! Så jävla bra skrivet.
Jag höjer mitt glas Moder.
Men vad har hänt, vadan denna kärlek helt plötsligt?! Men jag tackar å det ödmjukaste, återigen!

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag måste dricka redan nu för jag blev så upprörd över att nya snubben tycker det var rätt att nardos vann immunitet. Jag var så jävla glad innan, hoppades att Madde skulle få upp ögonen för honom och att AD skulle stå ensam i ett hörn med mössan på sniskan med en konservburk i handen och fråga varför ingen vill leka med honom. Pedram skulle svara att han vill och samtidigt vara svart i ögonen när han blänger på Tanja som lägger en prutt bredvid nya snubben.

Men nu blir det bara en 2 meter lång snubbe som kommer skrika EEEYYYY ikapp med nardos.
Men är det verkligen han som tycker det då? Om han kommer in IDAG lär han väl inte ha tillgång till mobilen eller? Så bör ju i sådana fall vara hans "SoCiAlA MeDiEr aNsVaRiG" som tycker det? Skevt annars, om han nu "fått" yttra sig på det sättet så nära inpå att han kommer in i huset. Eller var det immunitet från någon tidigare vecka han yttrat sig om????

Fnissade rakt ut av det fetstilta dock hahah. KONSERVBURKEN.

Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Mållös
Bästa du skrivit Moder! Håller med till 100%.
Tack herpes<3
2021-03-27, 15:59
Medlem
Att de adderar ”du måste svara någon” i brevet till Adrian lol. Säger allt!
2021-03-27, 16:00
Medlem
Svarar Adrian att han tycker han förtjänar att vara auto då tappar han min röst
Medlem
icons avatar
Citat:
Nej, jag vet, och det är det som provocerar sönder mig. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: jag är definitionen av PK, men det här är fan på så jävla låg nivå. Bara för att man tillhör en minoritetsgrupp har man inte rätt att bete sig hur som helst. Man är fortfarande en individ i ett samhälle med ansvar över sina egna handlingar.

Man kan egentligen inte blamea Nardos för att hon hamnat i den här positionen, för det är tittarna/hennes fanbase som satt henne i den, men det är så jävla provocerande att folk inte kan skilja på strukturell rasism och att folk stör sig på en person som individ - OBEROENDE AV HUDFÄRG, ursprung, ögonfärg, bakgrundsfärg och whatever.
Man gör henne en otjänst genom att tjata om hennes hudfärg. Placerar henne i ett eget specialfack för personer som ska behandlas extra varsamt, som om hon inte är stark nog att klara av att behandlas lika som de andra. Håller, som så många andra i tråden, med om det du så välformulerat sätter ord på i inläggen idag.
Medlem
AD "När det kommer till kärlek är jag väldigt fersikti"
2021-03-27, 16:01
Medlem
Ridnes avatar
Är det bara jag.. eller daltas det inte lite väl med Adrian därinne? Alla behandlar honom som att han är en skör och oskyldig liten korgosse som måste skyddas från den hårda omvärlden..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nya deltagare sitter säkert första måndagsfinalen de är med om, men sen är de fair game.
Det irriterar mig att det slängs in massa jokrar av låg underhållningskvalitet. Man kommer ju aldrig åt Judith, Pedram & Joel när det konstant finns jokrar som inte räddas av tittarna.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Nej, jag vet, och det är det som provocerar sönder mig. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: jag är definitionen av PK, men det här är fan på så jävla låg nivå. Bara för att man tillhör en minoritetsgrupp har man inte rätt att bete sig hur som helst. Man är fortfarande en individ i ett samhälle med ansvar över sina egna handlingar.

Man kan egentligen inte blamea Nardos för att hon hamnat i den här positionen, för det är tittarna/hennes fanbase som satt henne i den, men det är så jävla provocerande att folk inte kan skilja på strukturell rasism och att folk stör sig på en person som individ - OBEROENDE AV HUDFÄRG, ursprung, ögonfärg, bakgrundsfärg och whatever.

Är så med dig Moder.

Som det ser ut just nu så vinner Nardos big brother. Det är just punkterna du tar upp tillsammans med den växande cancelkulturen som pushat fram det.
2021-03-27, 16:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Eller Kafka
Ha ha, man ligger på rygg och sprattlar förtvivlat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem