Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Naturligtvis läser jag allt du skriver men du krossar nu! Så jävla bra skrivet.
Jag höjer mitt glas Moder.

Men vad har hänt, vadan denna kärlek helt plötsligt?! Men jag tackar å det ödmjukaste, återigen!
Citat:
Ursprungligen postat av
lillaflippen
Jag måste dricka redan nu för jag blev så upprörd över att nya snubben tycker det var rätt att nardos vann immunitet. Jag var så jävla glad innan, hoppades att Madde skulle få upp ögonen för honom och att AD skulle stå ensam i ett hörn med mössan på sniskan med en konservburk i handen och fråga varför ingen vill leka med honom. Pedram skulle svara att han vill och samtidigt vara svart i ögonen när han blänger på Tanja som lägger en prutt bredvid nya snubben.
Men nu blir det bara en 2 meter lång snubbe som kommer skrika EEEYYYY ikapp med nardos.
Men är det verkligen han som tycker det då? Om han kommer in IDAG lär han väl inte ha tillgång till mobilen eller? Så bör ju i sådana fall vara hans "SoCiAlA MeDiEr aNsVaRiG" som tycker det? Skevt annars, om han nu "fått" yttra sig på det sättet så nära inpå att han kommer in i huset. Eller var det immunitet från någon tidigare vecka han yttrat sig om????
Fnissade rakt ut av det fetstilta dock hahah. KONSERVBURKEN.
Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Mållös
Bästa du skrivit Moder! Håller med till 100%.
Tack herpes<3