2021-03-27, 10:07
Medlem
Dentistlakares avatar
Klart den gamle gubben ska få sitt
Däremot kan man ifrågasätta hans omdöme när han sätter på ett psykfall. Vad förvänta han sig liksom? Liva upp tillvaron lite?
Citera
2021-03-27, 10:12
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Fel. Hade hon varit den person som du försöker få till fejkade våldtäkt, hade polisen burit in henne, än just istället för slemgubben.
Hon kommer förstås bli inburad vad det lider. Tillsammans med sina kumpaner, väninnan och eventuellt fd sambon.

Rättvisans kvarnar mal långsamt.
Citera
2021-03-27, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Hon kommer förstås bli inburad vad det lider. Tillsammans med sina kumpaner, väninnan och eventuellt fd sambon.

Visst. Rättvisan är alltid sen men alltid välkommen.
Citera
2021-03-27, 10:15
Medlem
Citat:

Och Lambertz kommer få en miljon kr?
Citera
2021-03-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
• Gratis rättshjälp och diverse tips? Detta VET du inte. Nej, jag tror att hon betalade denna hjälp gnm att ligga med honom, VARFÖR skulle han ge bort det gratis?

• Han har klottrat ner ett utlåtande med sin underskrift, visst men eftersom det nu kommit fram att de har en typ av relation ihop så är det intyget värt dasspapper i kommande rättegång.

• ”En viss klang” att vaddå? Suttit häktad för våldtäkt? Varit otrogen? Varit omdömeslös och kladdig? Utsatt sin flickvän och sina barn för otroliga pinsamheter? Den ”klangen” kan nog kvitta. De hemlösa är i behov av ett hem framför ett knull, missbrukaren väljer droger framför ett knull.

• De borde skämmas båda två! De har skämt ut sig och tappat ansiktet inför sig själva, sina närstående samt hela svenska folket!

Du frågade själv ”varför” E.A. skulle ligga med GL. Jag gav dig ett flertal tips om just ”varför”.

Råden av GL var gratis. Han hjälper ju även andra med sitt kunnande. Du kan fråga själv GL ”varför” han gör detta. Han kanske gillar att hjälpa människor i juridiska frågor och finner det stimulerande att kunna grotta i olika slags ärenden?

Utlåtandet är skrivet och inskickat. Sen om man nu kommer att betrakta det som ”värdelöst”
återstår att se. Seriefalskanmälaren tycks inte vara så intelligent som hennes exman hävdar i och med att hon nu kanske solkade ner hennes främsta försvarare.

Kungen har också varit otrogen och visat dåligt omdöme. Han är gammal och skruttig och har bara några gråa hårstrån kvar. Hans barn och fru har fått skämmas ögonen ur sig när de har läst om ADHD/missbrukaren Camillas äventyr med deras pappa/man. Ändå vill jag påstå att han inte skulle ha några som helst problem med att hitta sängkamrater bland yngre kvinnor om han så önskade.
Citera
2021-03-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Klart den gamle gubben ska få sitt
Däremot kan man ifrågasätta hans omdöme när han sätter på ett psykfall. Vad förvänta han sig liksom? Liva upp tillvaron lite?

Vad förväntar sig folk som går på Thaimassage?
Vad förväntar sig det 100 tal som var dag sätter in en kontaktannons på Bc?
Klart som fan han kan förväntat sig att kuken ska få sitt. Men inte fan hade han förväntat sig att det var ett psykfall han bekostat mat o dryck för. Kanske han bidragit med el, hyra. Vem vet!
Fängelse är inte nog för slinkan.
Detta måste få ett stop, inte minst för dem som verkligen drabbas.
Citera
2021-03-27, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Varför har alla killar hon anklagat frikänts? Har du koll på det? Om inte, se till och ha det innan du kommenterar och kom med ett motargument till domens motivering.
Jag vet att du här i tråden bedriver en märklig aktivitet men eftersom du inte är trådens topic, så avstår jag från att utveckla.

OnT: Det var du som hävdade att "rätten" inte ansåg det var fråga om några falskanmälningar.
Jag gav dig ett exempel, ett numera mycket välkänt sådant -ja, ett närmast viralt exempel!- på när EA:s trovärdighet som våldtäktsoffer blivit allvarligt ifrågasatt av "rätten". Jag syftar förstås på D.U. och som friades i Hovrätten..
Citera
2021-03-27, 10:19
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
I den här är hon bara listad som ”Actor”, men den har en passande titel - Man, think before you act!

https://www.facebook.com/566875822/posts/10153851201790823/?d=n

Citat:
Ursprungligen postat av Doldakameran
Det var inte den filmen jag tänkte på.
Har dessutom inte Facebook.

MIQ – Ma Mama Said finns på YouTube också

https://www.youtube.com/watch?v=zWLDCsYiC20

"Hyllningsvideon" till EA har tagits bort från YouTube.

Citera
2021-03-27, 10:20
Bannlyst
”Förlåt, jag inte kunde låta bli dig.”

Är det inte ett undertonad våldtäkts bekännelse Lambertz säger till henne?
Citera
2021-03-27, 10:23
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Och Lambertz kommer få en miljon kr?
Nej, det är inte troligt.

Däremot kommer han säkert också göra gemensam sak med henne och hennes posse av sexbrottslingars andra offer och då kan nog skadeståndet bli oväntat högt. Någon miljon talar vi förstås inte om.
Citera
2021-03-27, 10:23
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:

Det kan det vara, men det behöver det inte vara. Det är mycket svårt att avgöra detta utan att det sätts in i någon kontext.
Citera
2021-03-27, 10:25
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:

Nej, hon hade ju supit honom under bordet. ”Göran är aspackad”, skickade hon ju till sin kompanjon i deras pärlband av sexbrott.

Först söp hon gamlingen stupfull och sedan våldtog hon honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in