Citat:
Ursprungligen postat av
LuiLui
• Gratis rättshjälp och diverse tips? Detta VET du inte. Nej, jag tror att hon betalade denna hjälp gnm att ligga med honom, VARFÖR skulle han ge bort det gratis?
• Han har klottrat ner ett utlåtande med sin underskrift, visst men eftersom det nu kommit fram att de har en typ av relation ihop så är det intyget värt dasspapper i kommande rättegång.
• ”En viss klang” att vaddå? Suttit häktad för våldtäkt? Varit otrogen? Varit omdömeslös och kladdig? Utsatt sin flickvän och sina barn för otroliga pinsamheter? Den ”klangen” kan nog kvitta. De hemlösa är i behov av ett hem framför ett knull, missbrukaren väljer droger framför ett knull.
• De borde skämmas båda två! De har skämt ut sig och tappat ansiktet inför sig själva, sina närstående samt hela svenska folket!
Du frågade själv ”varför” E.A. skulle ligga med GL. Jag gav dig ett flertal tips om just ”varför”.
Råden av GL var gratis. Han hjälper ju även andra med sitt kunnande. Du kan fråga själv GL ”varför” han gör detta. Han kanske gillar att hjälpa människor i juridiska frågor och finner det stimulerande att kunna grotta i olika slags ärenden?
Utlåtandet är skrivet och inskickat. Sen om man nu kommer att betrakta det som ”värdelöst”
återstår att se. Seriefalskanmälaren tycks inte vara så intelligent som hennes exman hävdar i och med att hon nu kanske solkade ner hennes främsta försvarare.
Kungen har också varit otrogen och visat dåligt omdöme. Han är gammal och skruttig och har bara några gråa hårstrån kvar. Hans barn och fru har fått skämmas ögonen ur sig när de har läst om ADHD/missbrukaren Camillas äventyr med deras pappa/man. Ändå vill jag påstå att han inte skulle ha några som helst problem med att hitta sängkamrater bland yngre kvinnor om han så önskade.